Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego została po raz kolejny koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w województwie kujawsko-pomorskim. Pragniemy serdecznie zaprosić do uczestnictwa w konferencji „START-UP, co w tym trudnego…”, która zainauguruje 10. edycję wydarzenia. Spotkanie odbędzie się 14 listopada 2017 r. w godzinach 1600 – 2000 w Restauracji SOWA przy ul. Mostowej 4.

baner

AGENDA

 

„START-UP, co w tym trudnego …”

Bydgoszcz, 14 listopada 2017 r.

Restauracja SOWA ul. Mostowa 4
I piętro, Sala Waniliowa

 

15.30 – 16.00

Rejestracja uczestników

16.00 – 16.05

Przywitanie gości i uczestników konferencji

Edyta Wiwatowska – Prezes Zarządu, Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

16.05 – 16.30

Ekosystem start-upów w Polsce i województwie kujawsko-pomorskim  Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space

16.30 – 17.00

Problemy na wczesnym etapie, skąd wziąć pomysł, jak zdiagnozować potrzeby i problemy do rozwiązania? (case study)

Dr n. farm. Piotr Merks – Prezes Zarządu PIKTOREX Sp. z o.o.

17.00 – 17.20

Wsparcie od akademików: oferta Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości oraz Funduszu Seed Capital

Paweł Żywiecki – Dyrektor AIP kujawsko-pomorskie

17.20 – 17.40

W jaki sposób zachęcić Inwestora do wsparcia naszego pomysłu?

Tomasz Czapliński – SpeedUp Group

17.40 – 18.00

Jak prowadzić działania promocyjne w Internecie z głową, czyli tak żeby przynosiły efekty

Karolina Maj – internetowerewolucje.pl

18.00 – 18.20

Jak nie ustawać w rozwoju? Od 20-lat wciąż start-up (case study) Tomasz Kruszewski – Właściciel, T-Komp Tomasz Kruszewski

18.20 – 18.40

Dlaczego start-upy muszą pozostać kreatywne? (case study) 

Michał Barczak – SaveSEO

18.40 – 18.55

Wsparcie w starcie

Paweł Szarek – Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

 

18.55 – 19.00

Podsumowanie i zakończenie

19.00 – 20.00

Networking

Informacje o prelegentach:

 

Dr n. farm. Piotr Merks jako Prezes firmy Piktorex Sp. z o.o., a także wynalazca i koordynator narzędzia opieki farmaceutycznej pn. „Lekolepki” wspiera pacjentów i farmaceutów. Jego ponad 16-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej sprawia, że jest ekspertem w zakresie projektów innowacyjnych oraz projektowania nowych usług farmaceutycznych. Piotr jest również, wykładowcą na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Collegium Medicum, w Bydgoszczy, w zakresie opieki farmaceutycznej. Doświadczenie zdobywał pracując w: placówkach naukowych, instytucjach publicznych i przedsiębiorstwach komercyjnych w Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie i Finlandii. Nieustannie działa na rzecz poprawy zdrowia publicznego i bezpieczeństwa stosowania leków.

 

Tomek Kruszewski  jako Właściciel firmy programistycznej T Komp swoimi rozwiązaniami wspomaga programistów. Jest on także, seryjnym przedsiębiorcą i wizjonerem z 20-letnim doświadczeniem. Kompetencje biznesowe oraz inspiracje do ciągłego rozwoju zdobywał m.in. w Dolinie Krzemowej, tam jako pierwszy bydgoszczanin otworzył biuro swojej Firmy. Dzięki jego zaangażowaniu i skutecznej strategii zarządzania Firmą, z oprogramowania wspomagającego Zintegrowane Systemy Zarządzania korzysta obecnie ponad 200 dużych, międzynarodowych organizacji z całego świata. Tomek obecnie zajmuje się wprowadzeniem na rynek globalny innowacji w skali światowej pod nazwą RevDeBug (www.revdebug.com).

 

Tomasz Czapliński jako jeden z Partnerów Zarządzających w funduszu inwestycyjnym SpeedUp Group odpowiada za działania związane z inwestycjami w ramach SpeedUp BRIdge Alfa, przez co pomaga start-upom. Doświadczenie biznesowe zdobywał pracując w firmach consultingowych przeprowadzając audyty w wielu przedsiębiorstwach oraz jako kierujący projektami IT. Przeprowadza procesy inwestowania kapitału w firmy z obszaru R&D oraz fintech jak i w projekty z obszaru sprzedaży i marketingu o wysokim potencjale wzrostu. Jest doktorantem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Tomasz jest również  prelegentem i mentorem w programach skierowanych do startupów i naukowców.

 

Łukasz Ozimek jako Dyrektor Operacyjny w Exea Data Center odpowiada za realizację strategii i rozwój usług. Jednocześnie jako pomysłodawca i Dyrektor Zarządzający SmartSpace.io  – inkubatora dla startupów i młodych firm technologicznych, pomaga innowacyjnym przedsiębiorcom w osiąganiu i realizacji ich celów. Zajmuje się też animowaniem kujawsko-pomorskiego środowiska startupów. Łukasz jest także ekspertem ekipy Petrosa Psyllasa w programie „Łap startup”.

 

Karolina Maj – MBA, Team Leader, Business Coach. Kreatywny lider z dużą dozą empatii, determinacji i pozytywnego nastawienia. Od 19 roku życia związana z polskimi mediami jako redaktor i specjalista ds. PR. W 2011 roku założyła własną Agencję Marketingową, którą z powodzeniem prowadziła przez 5 kolejnych lat. Od marca 2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje, jako lider zespołu oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Wcześniej współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd., ATM Group, Magazyn Twój Film.  Swoje bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Więcej na www.karolinamaj.pro.

 

Paweł Żywiecki jako Dyrektor Regionalny Business Link Toruń, a także Szef AIP Bydgoszcz i AIP Toruń, wpiera i rozwija scenę start-upową w województwie Kujawsko-Pomorskim. Jest ona jedną z największych społeczności młodych, innowacyjnych przedsiębiorców w Polsce, która skupia blisko 200 startupów. Od 13 lat prowadzi efektywne działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i ekosystemu dla startupów wśród mieszkańców całego regionu kujawsko-pomorskiego. Paweł jest także Członkiem komitetu inwestycyjnego AIP Seed Capital – jednego z największych funduszy zalążkowych w Polce inwestujących w startupy.

 

Paweł Szarek – specjalista ds. pozyskiwania środków z UE z dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie opracowywania i wdrażania projektów unijnych. Współpracował z uczelniami, jednostkami samorządu terytorialnego i przedsiębiorstwami. Obecnie pracuje w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego wspierając rozwój przedsiębiorczości w regionie.

 

Michał Barczak – przedsiębiorca, bloger, szkoleniowiec. Od kilku lat prowadzi swoją firmę, a na swoim blogu uczy jak prowadzić mądrze biznes online. Od niedawna również startupowiec realizujący projekt SaveSEO – narzędzie do kontroli pracy agencji SEO. Prywatnie szczęśliwy mąż, fan produktywności i biegania.

Po części prezentacyjnej zachęcamy do uczestnictwa w networkingu, gdzie będzie można porozmawiać z prelegentami.

Zarejestrować się można także poprzez platformę Evenea: https://konferencja-startup-barr.evenea.pl/

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach i wydarzeniach organizowanych przez BARR, zapisz się do newslettera

email marketing powered by FreshMail