Międzynarodowy zasięg konkursu i uznanie szerokiej publiczności pozwoliły stworzyć efektywny, prestiżowy program marketingowy dla przedsiębiorców, którzy poprzez konkurs chcą promować swoje firmowe wartości.
Konkurs posiada własny kanał you tube – „Classical Music” z audytorium internetowym z całego świata. Transmisja na żywo z trwającego 2 tygodnie konkursu pianistycznego – IX edycja konkursu (2013), zdobyła oglądalność w czasie rzeczywistym na poziomie 27 000 unikalnych internautów z 118 krajów świata. Płatne kampanie zapewniają wyświetlenia na poziomie 1 000 000 w 2016.
Zdjęcia Mecenasów konkursu wraz z 3 zdaniami opisującymi wartości firmowe zostaną umieszczone na billboardzie w centrum miasta. Logotypy firm wraz z plakatem konkursowym pojawią się w wielu lokalizacjach w Bydgoszczy.
Fragmenty wywiadu z Mecenasem wraz ze zdjęciem ukażą się również w prasie lokalnej, mediach społecznościowych. Patronaty: TVP HD, TVP Kultura, TVP Bydgoszcz, Radio PIK, , Agora, Express Bydgoski, Gazeta Pomorska.
W profesjonalnym filmie promującym Mecenasów zostaną pokazane wartości jakie reprezentuje firma i jak wpływa to na jej przewagę konkurencyjną (wywiad z Prezesem firmy: historia firmy i omówienie wartości jakimi kierował się zespół w drodze do sukcesu).
Udział w koncertach Konkursu, które będą odbywały się w Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz w Filharmonii Narodowej w Warszawie.