Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Stoisko Metropolitan Outlet Bydgoszcz, należące do Carrefour Polska, zostało zaprojektowane w pomarańczowo-białych barwach i wyróżniało się wśród ponad 150 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii czy Serbii. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym przedstawicieli ponad 400 marek handlowych i 550 inwestorów, deweloperów, zarządców dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło negocjacje biznesowe przez dwa dni targów. Na stoisku Metropolitan Outlet Bydgoszcz odbywały się liczne rozmowy z najemcami nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. – Obecność na Targach ReDI, będących doskonałą platformą nawiązywania i pogłębiania relacji biznesowych, była dla nas niezwykle ważna. Traktujemy targi jako miejsce spotkań z najemcami i partnerami biznesowymi oraz jako doskonałą okazję zaprezentowania projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz – podkreśla Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska