[well anim=”” boxbgcolor=””]

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego organizuje wyjazdu na Międzynarodowe Targi Elektroniki i Informatyki CEBIT 2016 w Hanowerze w terminie 13-16 marca 2016 obejmującego 3 dni pobytu na targach i 3 noclegi.

 

Wyjazd na Targi CeBIT 2016 dla przedsiębiorców połączony będzie z giełdą kooperacyjną Future Match 2016.

Agenda przedstawia się następująco:

 

13 marca 2016 – wyjazd Bydgoszczy (w godzinach południowych) autokarem typu LUX oraz zakwaterowanie w hotelu.

14-16 marca 2016 – udział w Targach CeBIT i giełdzie kooperacyjnej Future Match.

16 marca 2016 – około godziny 16:00 powrót do Bydgoszczy.

 

Cena wyjazdu wynosi:

                2.300 zł brutto/osoba – pokój 1-osobowy.

                2.150 zł brutto/osoba – pokój 2-osobowy.

 

Rezerwacja uczestnictwa następuje w momencie przesłania formularza zgłoszeniowego i wpływu zaliczki w kwocie 800 PLN (brutto) za jednego uczestnika na konto: Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. nr: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 Bank PeKaO do dnia 18 grudnia 2015 r.

 

W przypadku rezygnacji z wyjazdu zaliczka nie podlega zwrotowi.

Pozostałą kwotę należy wpłacić do dnia 25 stycznia 2016 r.

 

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W cenę wliczone są:

  • 3 noclegi  w  hotelu/ zajeździe  2**  na  poziomie  turystycznym/ komfortowym   w  terminie  13-16.03.2016  ze  śniadaniami, pok.  1-os.  lub  2-os./ łaz/ WC/ TV;  pokoje  z  rozdzielnymi  łóżkami;  śniadanie  w  formie  Bezprzewodowy Internet do dyspozycji gości. Obiekt znajduje się około 60 km od Hanoweru. Opis i zdjęci na stronie: link – Obiekt 115-HAN
  • Przejazdy autokarem  35-  lub  42- miejscowym  na  trasie:  Bydgoszcz – hotel (13.03.), hotel – targi – hotel  (14.03. i 15.03.);  hotel – targi i targi – Bydgoszcz (16.03.); w  cenę  wliczona  jest kawa/ herbata dla uczestników i praca oraz noclegi dla 2 kierowców.
  • Ubezpieczenie podróżne NNW + KL do 10.000 euro.
  • Bilety wstępu  oraz  rejestracja  na  targi  CeBIT
  • Udział w giełdzie kooperacyjnej Future Match 2016, który obejmuje rejestrację firmy i wpisanie do katalogu uczestników giełdy (110 euro + VAT).

Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym dostępnym on-line określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać.

 

Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy. Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy. W trakcie targów na stoisku A18/A27 w hali 6, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych, indywidualnych spotkań. Językiem roboczym giełdy jest angielski.

 

Proszę o wypełnienie druku zgłoszenia i odesłanie go do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego wraz z potwierdzeniem dokonanego przelewu na adres e-mail: marcin.przybylski@barr.pl. Dodatkowych informacji udziela Marcin Przybylski – 52 58 58 822 lub 785-150-558.

 

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie możliwość odwołania wyjazdu w przypadku nie zebrania minimalnej liczby uczestników (tj. grupy mniejszej niż 15 osób). W takim przypadku nastąpi zwrot wpłaconych zaliczek na poczet wyjazdu.

Data publikacji: 15.12.2015
Translate »