Dziesiątą edycję Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Bydgoszczy oficjalnie zainaugurowała wczorajsza (14 listopada) konferencja „Start-up, co w tym trudnego…”. Wydarzenie było wyjątkową okazją do spotkania w jednym miejscu osób związanych ze środowiskiem start-upowym, młodych przedsiębiorców, a także osób przedsiębiorczych lub planujących uruchomienie innowacyjnego biznesu.
W gronie prelegentów znaleźli się eksperci-praktycy, którzy podzielili się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie poszukiwania pomysłów i inspiracji do rozwoju swojej firmy, diagnozowania potrzeb, radzenia sobie z problemami czy podejmowania skutecznych działań promocyjnych. Wiele wystąpień nabrało formuły case study, ukazując zarówno historie start-upowych sukcesów, jak też trudności i wyzwania, z którymi nieraz przyszło się zmierzyć innowacyjnym firmom. Nie zabrakło wątków poświęconych skutecznej promocji firmy w Internecie oraz sposobom pozyskiwania inwestorów czy innych źródeł finansowania. Po dynamicznej i bogatej w inspiracje części prezentacyjnej, przyszedł czas na nie mniej kreatywną sesję networkingową. Uczestnicy mieli nie tylko okazję do indywidualnych rozmów z prelegentami, lecz także szansę na uzyskanie praktycznych porad czy zdobycie przydatnych kontaktów biznesowych.
Organizatorem konferencji „Start-up, co w tym trudnego…” była Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego – Regionalny Koordynator Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w województwie kujawsko-pomorskim. Informacje o kolejnych wydarzeniach w ramach ŚTP w regionie są dostępne na stronie www.barr.pl/stp. Można je też śledzić na bieżąco na Facebooku: