Cognifide Polska, wraz ze swoim poznańskim oraz bydgoskim oddziałem, zmienia nazwę na Wunderman Thompson Technology. W Polsce od 15 lat powstawały projekty dla takich globalnych gigantów jak m.in. Ford, Unilever czy Telegraph Media Group. Bliższa współpraca z Wunderman Thompson oznacza poszerzenie tego portfolio o kolejne światowe marki.
Wunderman Thompson Technology (wcześniej Cognifide Polska) jest częścią globalnego holdingu WPP od 2014 roku. Do sieci Wunderman Thompson, która działa w 90 krajach i zatrudnia ponad 20 tysięcy ludzi, wnosi swoje 15-letnie technologiczne doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych platform marketingowych dla największych światowych graczy. Zmiana nazwy pozwala na zacieśnienie współpracy, poszerzenie technologicznego zaplecza grupy i bardziej rozbudowany system usług. Wunderman Thompson Technology to ponad 4000 ekspertów, pracujących w 54 centrach w 33 krajach.
Rozwój w trudnym czasie
– W 2020 roku biznes stanął przed wieloma niespotykanymi dotąd wyzwaniami – przyznaje Marcin Stańczyk, Dyrektor Zarządzający Wunderman Thompson Technology w Polsce – Globalna pandemia wymogła na wielu branżach zmianę w sposobie działania, szukanie nowych dróg na prowadzenie biznesu i zabezpieczenie zatrudnienia dla pracowników.
Widzimy w tym szczególnym czasie, że dołączenie do globalnej sieci oznacza znaczną stabilność biznesową dla całej organizacji, ale i nowe ścieżki rozwoju dla 330 pracowników w naszych centrach technologicznych – tłumaczy Marcin Stańczyk.
Integracja z siecią Wunderman Thompson to więcej niż zmiana logo na dokumentach. Pracownicy firmy zyskają dostęp do międzynarodowej, kompleksowej wiedzy eksperckiej, a oddziały w Poznaniu i Bydgoszczy – szansę na dalszy rozwój i możliwość działania dla globalnych marek z wielu branż. – Rozszerzamy portfolio o nowe technologie i możliwość tworzenia rozwiązań opartych o nowoczesne integracje, rozwiązania chmurowe i sztuczną inteligencję – dodaje Stańczyk – W sytuacji, kiedy wiele działań i znaczna część życia przeniosły się do sieci, popyt na innowacje w tym obszarze będzie jeszcze większy.
O Wunderman Thompson Technology
Wunderman Thompson to globalna sieć, wspierająca topowe marki poprzez usługi kreatywne, konsultingowe i technologiczne. W ramach dywizji Wunderman Thompson Technology, firma projektuje i uruchamia złożone środowiska technologiczne, zapewniające biznesowy rozwój klientów. Tworzy strategiczne partnerstwa i utrzymuje ścisłe relacje z ponad 50 dostawcami technologii, jak: Adobe, Salesforce, SAP, Sitecore i Acquia. Pomaga w realizacji strategii marketingowych dostarczając rozwiązania łączące technologię i transformację biznesową; zwiększające efektywność i optymalizujące koszty. Cała sieć Wunderman Thompson Technology to 4000 ekspertów w 54 centrach technologicznych w 33 krajach.
Wunderman Thompson Technology w Polsce (dawniej Cognifide Polska) od 15 lat jest wiodącą firmą technologiczno-konsultingową współpracującą z globalnymi markami m.in: Ford, Colgate, Telegraph Media Group, Virgin Media. W dwóch biurach w Poznaniu i Bydgoszczy zatrudnia ponad 330 specjalistów w zakresie programowania, testowania aplikacji i prowadzenia złożonych projektów IT.