22 września 2016 r. w Siedzibie Urzędu Miasta Bydgoszczy odbyła się konferencja prasowa pt. „Bydgoski rynek logistyczno – magazynowy: nowe miejsca pracy”. Spotkanie z dziennikarzami  zorganizowane zostało z okazji planowanego powstania w marcu 2017 roku nowego Centrum Dystrybucyjnego Carrefour Bydgoszcz.

Nowe Centrum Dystrybucji sieci Carrefour w Bydgoszczy zostanie uruchomione w marcu 2017 roku. Podmiotem zarządzającym tym Centrum dla Carrefour będzie ID Logistics. Zespół ID Logistics będzie odpowiedzialny za procesy magazynowania, składowania i dystrybucji towarów do 180 sklepów sieci Carrefour (hipermarketów, supermarketów i franczyzowych) położonych w północno-zachodniej części Polski. W rozpoczynającym się właśnie procesie rekrutacji, ID Logistics  skieruje swoją ofertę pracy głównie do osób z Bydgoszczy i okolic, zainteresowanych pracą na stanowiskach managerskich, specjalistycznych i operacyjnych, związanych bezpośrednio z obsługą magazynu. W bydgoskim centrum kadrę zarządzającą tworzyć będzie zespół 25 pracowników, w tym manager oddziału i lider zespołu, 27 osób trafi do działu administracji (biuro obsługi klienta, awizacje i operacje magazynowe), około 12 specjalistów zajmie się obsługą obszarów IT, BHP, HR i Jakości oraz około 230 osób odpowiedzialnych będzie za prace magazynowe (m.in. przyjęcie towarów, przygotowanie do wysyłki i wysyłka do sklepów sieci Carrefour). Deweloperem inwestycji jest Panattoni Europe.

 

„Ten proces rekrutacji ma dla nas kluczowe znaczenie. Do naszego zespołu dołączy blisko 300 nowych pracowników o różnym profilu i doświadczeniu zawodowym. Będą to osoby, które dopiero chcą rozpocząć karierę w logistyce jak i te, które wniosą swoje doświadczenie i wspólnie z nami będą chciały je dalej rozwijać. Szukamy osób z pasją, otwartych na wyzwania i innowacje. Zapewniamy ciekawą pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, obecnej w 16 krajach na świecie, dającą możliwości rozwoju i zdobywania nowych umiejętności. Praca w logistyce jest naprawdę fascynująca, zachęcamy do aplikowania“ powiedziała Małgorzata Hornig, dyrektor HR w ID Logistics Polska.

 

Możliwość zatrudnienia wykwalifikowanej kadry menadżerów i pracowników była jednym z kryteriów wyboru Bydgoszczy jako miejsca, w którym powstanie nowe Centrum Dystrybucji Carrefour. Pod uwagę brane były także dogodne położenie geograficzne miasta, infrastruktura, która pozwoli na szybką dostawę do sklepów sieci Carrefour.

Istotną rolę w realizacji i powodzeniu inwestycji odegrało też wsparcie ze strony Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, spółki powołanej do obsługi projektów inwestycyjnych i obsługi poinwestycyjnej przedsiębiorców w Bydgoszczy.

Podziel się z innymi:
Data publikacji: 22.09.2016
Translate »