Już 28 listopada zapraszamy Państwa na III edycję konferencji biznesowej Media Experience. Tematem przewodnim spotkania będzie „Customer Experience – doświadczenie klienta z wielu perspektyw”. Zaprezentowane zostaną przykłady z praktyki biznesowej sprzedaży – zarówno w obszarze zespołów sprzedażowych, jak również call/contact center.
Spotkanie odbędzie się w formie cyklu prelekcji, przewidziana jest również strefa networkingu oraz panel dyskusyjny na zakończenie.
Prelekcje:
- Empatyzacja i doświadczenie klienta – kluczowy element strategii biznesowej,
- Sezon na pozytywne relacje! – jak budowanie pozytywnych doświadczeń z klientem B2B wpływa na sukces projektu,
- SIMAPKA – jak budujemy doświadczenie klienta w punktach sprzedaży,
- W słowie klucz – jak słuchać klienta aby spełnić jego oczekiwania.
Konferencja odbędzie się w siedzibie organizatora – Media System, ul. Zygmunta Augusta 7, III piętro w budynku Dworca Głównego w Bydgoszczy
Udział w konferencji Media Experience jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie KONFERENCJI