Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Middle East Coatings Show w dniach 14-16 czerwca 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 29 kwietnia br.

Middle East Coatings Show

Dzięki ponad 29-letniemu doświadczeniu w branży, Middle East Coatings Show stała się jedyną imprezą handlową poświęconą branży powłok na Bliskim Wschodzie. Wydarzenie to stwarza idealne warunki dla producentów, dostawców surowców, dystrybutorów, nabywców i specjalistów technicznych do spotkań twarzą w twarz i prowadzenia biznesu, oferuje możliwość zebrania informacji o najnowszych procesach, wymiany pomysłów z liderami branży i zbudowania silnej sieci na Bliskim Wschodzie. Podmioty ze wszystkich sektorów przemysłu powłokowego co roku odwiedzają targi Middle East Coatings Show i zaopatrują się w szeroką gamę produktów z następujących kategorii: chemia i surowce; sprzęt laboratoryjny, produkcyjny i pakowy; sprzęt badawczy i pomiarowy i inne.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Middle East Coatings Show w dniach 14-16 czerwca 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 29 kwietnia 2022 r. do godz. 12:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Podziel się z innymi:
Data publikacji: 21.04.2022
Translate »