Za nami konferencja z cyklu „The BSS Tour: Polska”, którą Bydgoszcz gościła już po raz trzeci. Wydarzenie było okazją do podjęcia ożywionej dyskusji o narzędziach Customer Experience w strategii Employer Brandingowej firmy, a także o dobrych praktykach oraz wyzwaniach w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy.

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy i duże zainteresowanie tematyką budowania wizerunku pracodawcy zainspirowały organizatorów do refleksji nad rolą doświadczenia pracownika i emocji, jakie wzbudza w nim marka, którą reprezentuje. To właśnie pracownicy w głównej mierze są ambasadorami marki i to oni budują relacje oraz jej zewnętrzną percepcję. Wzmacnianie tych aspektów wpływa na pozytywny wizerunek, a także silną pozycję firmy na rynku.

 

W poszukiwaniu pomysłów na strategie Employer Brandingowe eksperci zwrócili uwagę podczas konferencji m.in. na takie aspekty, jak nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro, zapewnianie pracownikom wpływu na ich środowisko pracy, kreowanie przyjaznych warunków do życia i pracy w mieście czy możliwości jakie daje współpraca z profesjonalną agencją HR. Ważnym elementem wydarzenia był także czas i przestrzeń na biznesowy networking, wspomagany przez system internetowy Event Tiger.

Organizatorem konferencji „The BSS Tour: Customer Experience w HR” była Fundacja Pro Progressio, zajmująca się rozwojem branży outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Partnerem miejskim wydarzenia było Miasto Bydgoszcz, a partnerem strategicznym – Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Data publikacji: 19.04.2019
Translate »