25 czerwca odbyła się już osiemnasta edycja StartUp Mixer, która miała miejsce w klubokawiarni MINUS przy ul. Focha 24. Podczas wydarzenia obecni pochłonęli świężą dawkę biznesowych inspiracji. Prezentacje startupów były na wysokim poziomie.

 

Podczas wydarzenia zaprezentowały się następujące startupy Marzena Cholerzyńska Life & Business Coach, Ananas PR oraz Dr English. Gościem specjalnym spotkania był Filip Globke, który opowiedział o tym jak w 3 prostych krokach przenieść swój naturalny wizerunek do Internetu.

 

StartUp

 

 

Filip Globke przenosi wizerunek ekspertów i mikrofirm do Internetu. Punktem przełomowym dla niego okazało się prowadzenie bloga o sprzedaży w latach 2010-2012. Po roku ilość czytelników przekroczyła 3 tysiące, zaczęto rozpoznawać go na wydarzeniach branżowych, a nawiązywanie kontaktów i prowadzenie biznesu stało się łatwiejsze. Wtedy dostrzegł ogromny, biznesowy potencjał w Internecie. Dziś w swoich projektach wykorzystuje siłę neuromarketingu i najnowszych badań nad mózgiem.

 

StartUp Mixer to seria wydarzeń informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych, które organizowanych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Partnerem wydarzeń z cyklu StartUp Mixer jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego. Celem spotkań z cyklu StartUp Mixer jest budowanie społeczności startup’ów oraz integrowanie środowiska młodych i zdolnych przedsiębiorców.

 

Podziel się z innymi:
Data publikacji: 25.06.2015
Translate »