Ministerstwo Rozwoju i Technologii uruchomiło Portal Promocji Eksportu w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.
Celem wersji polskiej jest dostarczenie polskim przedsiębiorcom aktualnych, niezbędnych i użytecznych informacji dot. ekspansji eksportowej, możliwości wsparcia eksportu (także finansowego) przez instytucje administracji publicznej i organizacje gospodarcze, zarówno branżowe, jak i regionalne czy lokalne. Wersja ta jest przeznaczona dla wszystkich przedsiębiorców, także tych, którzy jeszcze nie eksportują, a dopiero mają zamiar zacząć swoją zagraniczną sprzedaż. Można tu także znaleźć informacje dotyczące: handlu internetowego, poszczególnych krajów świata, wydarzeń związanych z handlem zagranicznym, imprez targowych itd.
Z kolei wersja angielska jest przeznaczona dla przedsiębiorców zagranicznych i ma za zadanie ukazanie Polski jako interesującego i rzetelnego partnera gospodarczego oraz zachęcenie do rozwoju współpracy ekonomicznej z naszym krajem.