Na powierzchni outletu 17 000 m. kw. GLA Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie operator spożywczy Careffour o powierzchni 5 000 m. kw. uzupełniony dodatkowo o stację paliw. Przebudowa dotychczasowej galerii handlowej na outlet dobrze wpisuje się w aktualne trendy na rynku. Centra wyprzedażowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów, a realizowane rozbudowy i modernizacje obiektów przyciągają wielu nowych najemców.
Metropolitan Outlet Bydgoszcz od pierwszego zaprezentowania na rynku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców. Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły zainteresowanie wynajęciem powierzchni handlowej. Ponad 70 procent powierzchni jest zarezerwowanej, aktualnie trwają negocjacje pierwszych umów najmu. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma JLL światowy lider w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych.
Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to nie jedyna z inwestycji realizowanych obecnie przez Carrefour w Polsce. Równolegle sieć finalizuje ostatni etap rozbudowy i remodelingu Galerii Morena w Gdańsku, a także kilku mniejszych modernizacji i rekomercjalizacji centrów handlowych ze swojego portfolio na terenie całego kraju.
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy. Spółka jest również właścicielem sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 m. kw. GLA i posiada doświadczenie deweloperskie, inwestycyjne oraz operacyjne związane z zarządzaniem tymi obiektami.