Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego uczestniczyła w odbywających się w dniach 1-2 czerwca 2016 Targach ReDI w Warszawie, aktywnie promując walory inwestycyjne miasta Bydgoszczy.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego uczestniczyła w odbywających się w dniach 1-2 czerwca 2016 Targach ReDI w Warszawie, aktywnie promując walory inwestycyjne miasta Bydgoszczy.
Targi ReDI, to miejsce spotkań przedstawicieli samorządów, deweloperów, inwestorów i sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych.
Na wspomnianych Targach swoją nową inwestycję zaprezentował Carrefour, którą jest Metropolitan Outlet Bydgoszcz, powstający w miejscu istniejącej galerii. Jego powierzchnia wyniesie ponad 17.000 m2. W obiekcie ulokowanych będzie ponad 60 marek outletowych, przede wszystkim modowych, a także sportowych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, zarówno firm krajowych, jak i zagranicznych. Dodatkowo znajdą się punkty gastronomiczne oraz hipermarket Carrefour.