Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 14 lutego br.

INDEX

INDEX to największe i najważniejsze międzynarodowe targi wnętrz i wyposażenia w regionie MENA (Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej). Łączy wiodące światowe marki i producentów z regionalnymi nabywcami w branży hotelarskiej, mieszkaniowymi, komercyjnymi i detalicznymi.

Wydarzenie odbywa się w Dubaju od 1991 roku i co roku wita tysiące odwiedzających, zapewniając największe pojedyncze wydarzenie handlowe i networkingowe w całym kalendarzu branży A&D na Bliskim Wschodzie. Z ponad 30-letnim doświadczeniem, INDEX jest wiodącym autorytetem w branży, któremu ufają firmy i marki, zapewniając jakość i skalę wydarzeń, które ułatwią ważne kontakty biznesowe. Połączenie wydarzeń stanowi doskonałą propozycję dla profesjonalistów z sektora domowego, hotelowego, biurowego i rekreacyjnego, dzięki czemu jest idealnym miejscem pozyskiwania najwyższej jakości produktów z całego świata.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 14 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Data publikacji: 30.01.2023
Translate »