Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Helsinek.

SLUSH

SLUSH to największa impreza startupowa i technologiczna w Europie. To dwudniowe wydarzenie przyciąga każdego roku tysiące osób z całego świata. SLUSH łączy przedsiębiorców i talenty technologiczne z najlepszymi międzynarodowymi inwestorami, wielonarodowymi korporacjami, firmami rodzinnymi, menedżerami i mediami. Istotą SLUSH jest ułatwianie spotkań i budowanie światowej społeczności startupów. SLUSH to najlepsza europejska arena matchmakingowa dla startupów gotowych na inwestycje.

Od 2015 roku SLUSH organizuje również imprezy na całym świecie w ramach imprez SLUSH Tokyo, SLUSH Shanghai i SLUSH Small Talks. W 2019 roku firma SLUSH zaczęła produkować media dla startupów o nazwie Soaked by SLUSH i prowadzić własny program edukacji przedsiębiorczości SLUSH Academy.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Podziel się z innymi:
Data publikacji: 24.05.2022
Translate »