Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu SIAL Paris w dniach 15-17 października 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Paryża.

SIAL Paris

SIAL Paris to czołowe targi spożywcze w Europie. Impreza odbywa się w cyklu 2 letnim przyciągając ponad 310 000 odwiedzających nie tylko z Unii Europejskiej, ale także z reszty Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji.

Jako globalna platforma biznesowa targi są wizytówką innowacji i łączą pod jednym dachem producentów żywności, dystrybutorów, importerów, hurtowników i detalistów, a także przedstawicieli gastronomii instytucjonalnej i handlowej. Wystawcy z całego świata spotykają się na SIAL, aby zaprezentować swoje produkty, innowacje i technologie oraz przedstawić przegląd branży. Do SIAL należy również Centrum In-Food. Tutaj prezentowane są zwłaszcza półprodukty, składniki oraz urządzenia i systemy do przetwarzania żywności. Ponadto na targach coraz większego znaczenia nabierają kwestie zrównoważonego rozwoju i zrównoważonego rozwoju w odniesieniu do aspektów środowiskowych, ekonomicznych i społecznych. Firmy reprezentujące zrównoważone podejście są szczególnie wyróżniane na targach, aby odzwierciedlić ten aspekt. Ponadto SIAL obejmuje strefę La Cuisine, najważniejsze miejsce spotkań branży gastronomicznej z kulinarnymi pokazami na żywo, restauracją VIP oraz kulinarną wystawą fotograficzną.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na SIAL Paris w dniach 15-17 października 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 2 700,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Podziel się z innymi:
Data publikacji: 24.05.2022
Translate »