Konferencja „Customer Experience – doświadczenie klienta z wielu perspektyw”

Już 28 listopada zapraszamy Państwa na III edycję konferencji biznesowej Media Experience. Tematem przewodnim spotkania będzie „Customer Experience – doświadczenie klienta z wielu perspektyw”. Zaprezentowane zostaną przykłady z praktyki biznesowej sprzedaży – zarówno w obszarze zespołów sprzedażowych, jak również call/contact center.



Spotkanie odbędzie się w formie cyklu prelekcji, przewidziana jest również strefa networkingu oraz panel dyskusyjny na zakończenie.

 

Prelekcje:

  • Empatyzacja i doświadczenie klienta – kluczowy element strategii biznesowej,
  • Sezon na pozytywne relacje! – jak budowanie pozytywnych doświadczeń z klientem B2B wpływa na sukces projektu,
  • SIMAPKA – jak budujemy doświadczenie klienta w punktach sprzedaży,
  • W słowie klucz – jak słuchać klienta aby spełnić jego oczekiwania.

 

Konferencja odbędzie się w siedzibie organizatora – Media System, ul. Zygmunta Augusta 7, III piętro w budynku Dworca Głównego w Bydgoszczy

 

Udział w konferencji Media Experience jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.

 

ZAPISZ SIĘ!

 

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie KONFERENCJI

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnościach i wydarzeniach organizowanych przez BARR, zapisz się do newslettera

email marketing powered by FreshMail