Blog Archives


Stowarzyszenie Metropolia Bydgoszcz na targach Expo Real

4-6 października 2022

W Monachium trwają międzynarodowe targi Expo Real 2022. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów nieruchomości i inwestycji B2B w Europie. Wśród wystawców są przedstawiciele stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz, którzy wraz z reprezentacją Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego aktywnie promują potencjał gospodarczy oraz ofertę inwestycyjną gmin z obszaru Metropolii Bydgoszcz.

W zeszłorocznej edycji wydarzenia wzięło udział ok. 1200 wystawców z 29 krajów, a zarejestrowało się ponad 19 tysięcy uczestników z aż 52 krajów.

Expo Real zajmuje się całym cyklem życia nieruchomości – od koncepcji i rozwoju, poprzez finansowanie i realizację, aż do marketingu, eksploatacji i użytkowania. Spotykają się tam m.in.: przedstawiciele największych funduszy inwestycyjnych, deweloperzy obiektów handlowych, biurowych, logistycznych i hotelowych, architekci i planiści, konsultanci ds. nieruchomości, firmy zarządzające nieruchomościami, miasta i regiony gospodarcze, a także inwestorzy poszukujący nowych lokalizacji dla swoich projektów. Wydarzenie jest okazją do przeglądu najnowszych informacji, zbadania trendów kształtujących się na międzynarodowym rynku nieruchomości, a przede wszystkim znalezienia potencjalnych partnerów biznesowych.

Udział w targach Expo Real 2022 realizowany jest w ramach wspólnego projektu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego i stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz pn. „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Nowoczesny wydział wtryskarek w Te Connectivity

Produkują dla Siemensa, ABB, Grundfosa – już w nowym wydziale wtryskarek

Zakład produkcyjny Te Connectivity zatrudniający ponad tysiąc osób otworzył swój najnowocześniejszy wydział wtryskarek w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym. Nowoczesne maszyny umożliwiają pracę zgodnie ze światowymi standardami. W otwarciu wziął udział prezydent Rafał Bruski oraz prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Edyta Wiwatowska.

Zakład produkcyjny w Bydgoszczy Tyco Electronics Polska Sp. z o. o. jest kluczową i strategiczną lokalizacją w Europie w ramach Jednostki Biznesowej Industrial. Jest to fabryka integrująca zaawansowane procesy, w skład których wchodzą: tłocznia, galwanizernia, przetwórstwo tworzyw sztucznych, precyzyjna narzędziownia i montaż produktów końcowych. Firma specjalizuje się w produkcji złącz i systemów kablowych dla uznanych klientów takich jak Siemens, ABB, Grundfos i wielu innych.

W czwartek, 29 września br. odbyło się oficjalne otwarcie nowego Wydziału Wtryskarek przy ul. A. Krzywca 2 w Bydgoszczy. Hala produkcyjna mieści m.in. suszarnie, automatyczne podajniki, 30 najnowocześniejszych maszyn Fanuc, a także w pełni zintegrowany system informacyjny. W uroczystym otwarciu wziął udział prezydent Rafał Bruski.

– Gratuluję całej firmie, jesteście ukrytą perłą. W Bydgoszczy jest niewiele firm, które rozwijają się w takim tempie. Jesteście firmą, która współpracuje z największymi korporacjami na świecie. Oferujecie najwyższą jakość. – mówił podczas otwarcia prezydent Rafał Bruski.

Wcześniej Wydział Wtryskarek mieścił się przy ul. Unii Lubelskiej. Nowa hala produkcyjna została utworzona przy ul. Aleksandra Krzywca. Podwoiła swoją powierzchnię do 4,5 tys. m kw, co umożliwia dalszy rozwój całego zakładu.

Reorganizacja umożliwia pracę wydziału zgodnie ze światowymi standardami zarówno pod względem LEAN, efektywności procesowej, ergonomii, bezpieczeństwa, jak i atrakcyjności wizualnej.

Ponadto dwukrotny wzrost powierzchni z 2000 m kw. do 4500 m kw. umożliwił zakup aż 7 najnowocześniejszych maszyn Fanuc, które zapewniając wzrost produkcji, gwarantują rozwój całej fabryce w Bydgoszczy. Firma TE Connectivity w nową infrastrukturę wydziału oraz zakup kolejnych maszyn zainwestowała w zeszłym roku ponad 700.000 dolarów. Nie jest to koniec nakładów na rozwój zakładu, ponieważ dzięki zwolnieniu powierzchni w hali przy ul. Unii Lubelskiej 4 rozpoczął się także proces reorganizacji Wydziału Tłoczni oraz duplikacji linii galwanicznej.

– Żaden klient nie odczuł, że nasz wydział wtryskarek się przeniósł w inne miejsce. To było ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Koszt całej inwestycji wyniósł 700 tys. dolarów. Cieszę, że w ciągu 25 lat działania firmy nadążamy za trendami na rynku, a najlepszym potwierdzeniem tego faktu jest ta nowa hala produkcyjna. Dziś znajdujemy się w trzech lokalizacjach przy ul. Unii Lubelskiej, w budynku Panatonni oraz tutaj – mówił podczas otwarcia dyrektor zakładu Rafał Radwański.

Transformacja fabryki to nie tylko rozwój technologiczny, ale także lepsze, bardziej przyjazne miejsce pracy dla pracowników. Wzrost zamówień oraz kolejne projekty realizowane w Bydgoszczy dają gwarancję stabilnego zatrudnienia. W związku z rozwojem firmy oraz możliwością realizacji większej liczby zamówień kierownictwo firmy przewiduje, że w ciągu 2 lat zatrudnienie na Wydziale Wtryskarek zostanie zwiększone przynajmniej o 20 proc.

TE Connectivity jest światowym liderem w dziedzinie technologii przemysłowych, tworzącym bezpieczniejszą, zrównoważoną, produktywną i połączoną przyszłość. Gama oferowanych rozwiązań w zakresie łączności i czujników, sprawdzonych w najtrudniejszych warunkach, umożliwia postęp w transporcie, przemyśle, technologii medycznej, energii, komunikacji danych i domu. Zatrudniając około 85 000 pracowników, w tym ponad 8000 inżynierów, pracujących z klientami w około 140 krajach, TE zapewnia, że LICZY SIĘ KAŻDE POŁĄCZENIE.

Materiał Urzędu Miasta Bydgoszczy

Targi Pracy w BCTW

Znajdź pracę na targach w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym

11 października w godz. 10-16 w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym przy ul. Gdańskiej 187 odbędzie się już VII edycja Targów Pracy.

Celem tego wydarzenia jest zgromadzenie w jednym miejscu i czasie jak największej liczby pracodawców oraz osób poszukujących pracy z naszego regionu i nie tylko. Podczas targów będzie możliwość zapoznania się z ofertami pracy, porozmawiania z ekspertami HR, udziału w symulacjach rozmów kwalifikacyjnych oraz wykonania darmowego zdjęcia do CV.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego objęła wydarzenie patronatem.

Szczegółowe informacje opisane są na stronie Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego.

Wyjedź na targi branży zabawkarskiej w Norymbergii

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Spielwarenmesse w dniach 1-3 lutego 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Norymbergi (Niemcy). Wnioski można składać do 20 października br.

Spielwarenmesse

Spielwarenmesse to największe i najważniejsze wydarzenie dedykowane branży zabawkarskiej. Targi w Norymberdze gromadzą znane marki z całego świata, start-upy, kontrahentów największych sieci i niezależnych sprzedawców detalicznych. To powoduje, że Spielwarenmesse jest wyjątkowym wydarzeniem dla rynku zabawek i gier. Spielwarenmesse w liczbach:

  • 2843 wystawców z 70 krajów
  • w tym 431 nowych wystawców
  • 62 357 odwiedzających z 136 krajów
  • w tym około 32 000 odwiedzających, którzy uczęszczają tylko na Spielwarenmesse
  • 1 milion produktów
  • 120 000 nowych produktów

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Spielwarenmesse w dniach 1-3 lutego 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 5  100,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zajmujesz się designem? Jedź na NY Now Winter Market

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu NY Now Winter Market w dniach 5-7 lutego 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Nowego Jorku. Wnioski można składać do 20 października br.

NY Now Winter Market

NY NOW to targi dedykowane dla branży designu, które odbywają się dwa razy w roku w Nowym Jorku.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na NY Now Winter Market w dniach 5-7 lutego 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w MIDEST we Francji

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu MIDEST w dniach 7-9 marca 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Lyonu. Wnioski można składać do 20 października br.

MIDEST

Targi MIDEST to jedna z wiodących wystaw na świecie poświęconych przemysłowi. W wydarzeniu biorą udział firmy specjalizujące się m.in. w obróbce metali, obróbce termicznej, przetwórstwie plastiku, tworzyw sztucznych, szkła, drewna i innych materiałów, produkcji maszyn (urządzenia elektryczne, obrabiarki), a także firmy oferujące usługi dla przemysłu, huty i odlewnie.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na MIDEST w dniach 7-9 marca 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 300,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Nawiąż współpracę z firmami z branży turystycznej

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu FITUR w dniach 18-20 stycznia 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Madrytu. Wnioski można składać do 20 października br.

FITUR

FITUR to międzynarodowe wydarzenie dedykowane profesjonalistom z branży turystycznej. Impreza ta uznawana jest za trzecie najważniejsze tego typu wydarzenie branżowe na świecie i ma charakter globalny. FITUR to wyjątkowe forum promocji marek, prezentacji nowości, poznawania najnowszych trendów, a także okazja do nawiązania kontaktów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na FITUR w dniach 18-20 stycznia 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 2 550,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Misja gospodarcza z dofinansowaniem do Paryża

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Expozoo 2023 w dniach 11-12 marca 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Paryża. Wnioski można składać do 20 października br.

Expozoo 2023

Expozoo 2023 jest dedykowane sektorowi zwierząt domowych. To miejsce, w którym spotkają się przedstawiciele: sklepów, producenci, hodowcy, groomerzy, e-commerce, media, stowarzyszenia, influencerzy i konsumenci.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Expozoo 2023 w dniach 11-12 marca 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 000,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Udział w Arab Health szansą na rozwój firm z branży medycznej

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Arab Health w dniach 30 stycznia – 1 lutego 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 20 października br.

Arab Health

Targi Arab Health to najważniejsze i największe wydarzenie medyczne na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, które skupia specjalistów z branży opieki zdrowotnej i handlu ze 185 krajów. Podczas targów prezentuje się ponad 3000 wystawców z 70 krajów. Targi Arab Health to największe na Bliskim Wschodzie i jedne z najbardziej znaczących na świecie targów wyposażenia i aparatury medycznej. Na targach prezentowane są najnowsze rozwiązania i produkty z zakresu elektromedycyny i technologii medycznych, IT w branży medycznej i zdrowotnej, sprzętu diagnostycznego i laboratoryjnego, fizjoterapii i technologii ortopedycznej oraz produktów jednorazowego użytku.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Arab Health w dniach 30 stycznia – 1 lutego 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 200,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zgłoś firmę na wyjazd na Gulfood w Dubaju

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Gulfood w dniach 20-22 lutego 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 20 października br.

Gulfood

GULFOOD skupia społeczność zajmującą się żywnością i napojami na całym świecie –  od spotkania z wystawcami po raz pierwszy po odkrywanie nowych przełomowych rozwiązań dla startupów po nowe e-commerce i innowacje zerowaste.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Gulfood w dniach 20-22 lutego 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 200,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 20 października 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Translate »