Blog Archives


Udział w INDEX Dubai szansą na rozwój firm z branży wnętrzarskiej

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 14 lutego br.

INDEX

INDEX to największe i najważniejsze międzynarodowe targi wnętrz i wyposażenia w regionie MENA (Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej). Łączy wiodące światowe marki i producentów z regionalnymi nabywcami w branży hotelarskiej, mieszkaniowymi, komercyjnymi i detalicznymi.

Wydarzenie odbywa się w Dubaju od 1991 roku i co roku wita tysiące odwiedzających, zapewniając największe pojedyncze wydarzenie handlowe i networkingowe w całym kalendarzu branży A&D na Bliskim Wschodzie. Z ponad 30-letnim doświadczeniem, INDEX jest wiodącym autorytetem w branży, któremu ufają firmy i marki, zapewniając jakość i skalę wydarzeń, które ułatwią ważne kontakty biznesowe. Połączenie wydarzeń stanowi doskonałą propozycję dla profesjonalistów z sektora domowego, hotelowego, biurowego i rekreacyjnego, dzięki czemu jest idealnym miejscem pozyskiwania najwyższej jakości produktów z całego świata.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 14 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w SEE Mobility Belgrade

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu SEE Mobility Belgrade w dniach 30-31 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Belgradu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

SEE Mobility Belgrade

SEE Mobility to jedyne międzynarodowe targi technologii i usług transportowych na Bałkanach Zachodnich, odbywające się co dwa lata. Targi obejmują następujące obszary: technologie drogowe, kolejowe i transportu publicznego, infrastrukturę kolejową i transportu publicznego, wnętrza i elementy zewnętrzne pojazdów drogowych i kolejowych wraz z usługami towarzyszącymi oraz budownictwo tuneli.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na SEE Mobility Belgrade w dniach 30-31 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3000,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Weź udział w Plastics Recycling Show w Amsterdamie

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Plastics Recycling Show w dniach 10-11 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Amsterdamu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

Plastics Recycling Show

Plastics Recycling Show to targi z towarzyszącą im konferencją w całości poświęcone recyklingowi tworzyw sztucznych. Wydarzenie ma na celu podniesienie świadomości tego problemu w Europie. Targi opierają się na nowej ramowej dyrektywie UE dotyczącej odpadów. Wizyta na targach to niepowtarzalna okazja spotkania prawdziwych ekspertów z branży, a także przedstawicieli władz lokalnych, pozyskania nowych przydatnych informacji na ten ważny temat oraz poznania najnowszych produktów, urządzeń i usług związanych z recyklingiem i gospodarowanie odpadami.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Plastics Recycling Show w dniach 10-11 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zgłoś firmę na wyjazd na targi Interpack

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Interpack w dniach 4-6 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Düsseldorfu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

Interpack

Interpack to jedne z najważniejszych światowych targów branży opakowaniowej. Zakres obejmuje produkcję i udoskonalanie produktów opakowaniowych i materiałów opakowaniowych wszystkich klas od pakowania i dystrybucji po zapewnienie jakości i ochronę konsumentów. Znakiem firmowym Interpack jest nie tylko świat oferujący niezrównaną skalę, ale także unikalna międzynarodowa mieszanka wystawców i zwiedzających. Zapraszane są przede wszystkim firmy oferujące technologie pakowania i przetwarzania w branży spożywczej i napojów, wyrobów cukierniczych i piekarniczych, farmaceutycznej i kosmetycznej, niespożywczych dóbr konsumpcyjnych i towarów przemysłowych lub usług pokrewnych.

Nacisk kładziony jest na materiały opakowaniowe, maszyny pakujące i powiązaną technologię procesową dla sektorów żywności, napojów, wyrobów cukierniczych, piekarniczych, farmaceutycznych, kosmetycznych, niespożywczych i towarów przemysłowych.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Interpack w dniach 4-6 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Rozszerz sieć kontaktów biznesowych na Salone del Mobile w Mediolanie

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Salone del Mobile w dniach 18-20 kwietnia 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Mediolanu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

Salone del Mobile

Salone del Mobile jest światowym punktem odniesienia dla branży meblarskiej i projektowej. Salone odbywa się w Mediolanie każdego roku w kwietniu wraz z odbywającą się co dwa lata wystawą Euroluce w latach nieparzystych i EuroCucina oraz Międzynarodową Wystawą Łazienkową w latach parzystych, a także coroczną Międzynarodową Wystawą Akcesoriów Meblowych i Miejscem Pracy 3.0. Imprezom tym towarzyszy FTK (Technologia  dla Kuchni), wydarzenie towarzyszące EuroCucina oraz S.Project, wystawa poświęcona produktom wzorniczym oraz rozwiązaniom dekoracyjnym i technicznym wyposażenia wnętrz. Od 1998 roku targi dopełnia SaloneSatellite, platforma startowa dla młodych projektantów i punkt odniesienia dla firm poszukujących nowych talentów. Pod patronatem Salone del Mobile.Milano wydarzenia te obejmują łącznie prawie 210 000 m2 na terenach targowych Rho Fiera Milano, prezentując każdego roku ponad 2300 najbardziej dynamicznych i kreatywnych firm na światowym rynku.

Każdego roku targi odwiedza ponad 370 000 profesjonalnych gości, z czego prawie 70% ze 188 innych krajów, wraz z ponad 5000 dziennikarzy krajowych i międzynarodowych oraz około 27 500 członków publiczności w weekendy, co sprawia, że ​​Salone del Mobile jest miejscem, którego nie można przegapić. Nie wspominając już o towarzyszących mu wydarzeniach towarzyszących, niezmiennie wspieranych przez wiodących międzynarodowych artystów i projektantów, ponieważ Salone to nie tylko synonim biznesu, ale także kultury.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Salon del Mobile w dniach 18-20 kwietnia 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Polsko-Chińska Giełda Kooperacyjna

China new markets

Zapraszamy przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z rynkiem chińskim do udziału w Polsko-Chińskiej Giełdzie Kooperacyjnej, która odbędzie się 1 grudnia 2022 w formule online. Organizatorem jest MIMIC Poland sp. z o.o., Bydgoska Agencja Rozwoju Reginalnego została partnerem wydarzenia. 

W ramach spotkania, chińskie firmy zapoznają się z potencjałem rozwojowym i inwestycyjnym regionu kujawsko-pomorskiego, w tym w szczególności Bydgoszczy. Następnie odbędą się zapoznawcze rozmowy B2B firm polskich i chińskich, podczas których obie strony sprawdzą możliwości współpracy. Spotkanie jest otwarte dla przedstawicieli przedsiębiorstw z regionu kujawsko-pomorskiego, jak i całej Polski, a także dla firm chińskich, poszukujących partnerów biznesowych w Polsce.

AGENDA:

9:00 – otwarcie giełdy „China New Markets”.
Powitanie: przedstawiciel Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Piotr Józefowski, Prezes zarządu MIMIC Poland

9:10 – prezentacja Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego „Potencjał inwestycyjny Bydgoszczy”

9:25 – „Specyfika rynku chińskiego” oraz „Charakterystyka rynku polskiego” wystąpienie/prezentacja p. Macieja Łojka – MIMIC Group Szanghaj

10:00 – sesja Q&A

10:15 – rozmowy kooperacyjne B2B w dedykowanych wirtualnych pokojach, zarządzane przez moderatora.

unijne logotypy

Bydgoskie spotkanie branży BPO/SSC

ABSL Flying Chapter

Wczoraj (15 listopada 2022 r.) odbyło się w Bydgoszczy spotkanie warsztatowe z cyklu „ABSL Flying Chapter” dla lokalnych firm z branży nowoczesnych usług dla biznesu. Organizatorami tego wydarzenia była Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL).

Wśród omawianych zagadnień znalazły się między innymi tematy dotyczące trendów płacowych, rotacji pracowników czy też najlepszych praktyk ekspertów ds. rekrutacji. Możliwości pozyskiwania nowych pracowników i utrzymania już pracujących są niezwykle ważne, zwłaszcza w tak prężnie rozwijającej się na lokalnym rynku branży. Dyskutowano o tym, jak przyciągnąć do bydgoskich firm i oddziałów talenty potrzebne dla dalszego rozwijania nowoczesnych usług biznesowych w naszym mieście.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywny udział w spotkaniu.

Kilkadziesiąt osób na sali konferencyjnej słucha prelekcji
Kilkanaście osób rozmawia przy stolikach podczas przerwy kawowej
Kilkadziesiąt osób na sali konferencyjnej słucha prelekcji
Banner i slajd otwierający prezentację podczas konferencji

World Travel Market London

7-9 listopada 2022

W Londynie trwają międzynarodowe targi branży turystycznej – World Travel Market London. Są to jedne z największych targów gromadzących przedstawicieli z całego świata takich sektorów jak m.in.: hotelarstwo, lotnictwo, transport. Wśród uczestników nie zabrakło również przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz, Visit Bydgoszcz oraz Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. O atrakcjach turystycznych naszego regionu można porozmawiać na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej.

unijne logotypy

Debata – Kariera 4.0

Targi Pracy Offerty odwiedziło 4 tysiące osób

Targi Pracy Offerty to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w województwie kujawsko-pomorskim. Od 2007 roku organizatorem spotkań jest Porozumienie Bydgoskich Biur Karier, skupiające przedstawicieli 6 uczelni wyższych: Collegium Medicum UMK, Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, Politechniki Bydgoskiej, Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Wyższej Szkoły Bankowej i Wyższej Szkoły Gospodarki.

Tegorocznej edycji Targów Pracy towarzyszyło wydarzenie pod hasłem Kariera 4.0, adresowane do osób zamierzających rozwijać swoją ścieżkę zawodową w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu. Partnerem Głównym tych działań było Miasto Bydgoszcz oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego. Kandydaci szukający pracy mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami firm z sektora BPO, ale także bliżej zapoznać się z tą bardzo dynamicznie rozwijającą się branżą podczas dodatkowych spotkań. Jednym z nich była debata pt. „Kompetencje jutra – jak rozwijać karierę w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu”. Poświęcono ją promocji sektora nowoczesnych usług dla biznesu, perspektyw rozwoju kariery w tym obszarze i kompetencji zatrudnianych w nim pracowników.

W debacie wzięli udział:

  • Edyta Wiwatowska, prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego,
  • Krzysztof Błaszkiewicz, prezes Blusoft,
  • Marta Kicińska, Recruitment Manager Atos Poland Global Services,
  • Agnieszka Szczęsna, Learning&Development Manager Ivy Technology Poland,
  • Magdalena Wierzbińska, Program Manager, Szefowa Call Center Ivy Technology Poland.

Debatę można obejrzeć na kanale You Tube Porozumienia Bydgoskich Biur Karier.

Logotypy

Rozszerz sieć kontaktów biznesowych na In-Cosmetics Global

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu In-Cosmetics Global w dniach 28-30 marca 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Barcelony. Wnioski można składać do 3 listopada br.

In-Cosmetics Global

Targi In-Cosmetics Global dedykowane są branży kosmetycznej. W wydarzeniu bierze udział 95% czołowych światowych dostawców składników do higieny osobistej. Poprzez coroczne wydarzenia biznesowe na trzech kontynentach, In-Cosmetics Group łączy ponad 1800 dostawców składników, zapachów, sprzętu laboratoryjnego, rozwiązań testowych i regulacyjnych z ponad 40 000 profesjonalistów z branży kosmetycznej. Targi zapewniają również wielokanałową platformę dla przemysłu z dostępem do prezentacji ekspertów, seminariów internetowych, filmów, podcastów, raportów, dokumentów, wywiadów i blogów. W 2022 roku na targach wystawiało się ponad 700 podmiotów z ponad 100 krajów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na In-Cosmetics Global w dniach 28-30 marca 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 000,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 3 listopada 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Translate »