Blog Archives


Przedłużamy termin zgłoszeń na misje gospodarcze

Bydgoszcz na Forum Rynku Nieruchomości 2022

Trwa drugi dzień Forum Rynku Nieruchomości 2022 w Sopocie. Wydarzenia z tego cyklu zaliczane są do największych i najbardziej prestiżowych spotkań uczestników polskiego rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych.

Forum Rynku Nieruchomości to dwudniowe wydarzenie, organizowane przez Nowy Adres S.A., które gromadzi czołowych deweloperów, pośredników, przedstawicieli banków, firm budowlanych, biur architektonicznych i pośredników finansowych. Hasło tegorocznego spotkania to: „Jeszcze na fali czy już dryfujemy? Branża nieruchomości wobec nieustających wyzwań”. Podczas konferencji poruszane są następujące zagadnienia:

  • Jak podwyżka stóp procentowych wpływa na rynek nieruchomości?
  • Jak branża reaguje na niestabilną światową sytuację polityczną?
  • Gdzie jesteśmy, jeśli chodzi o wprowadzanie ESG?
  • Jakie wyzwania mają włodarze miast wobec dynamicznych zmian w zakresie potrzeb mieszkańców?
  • Kto napędza dzisiaj rynek najmu powierzchni biurowych?

W wydarzeniu bierze udział także przedstawiciel Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, który prezentuje wśród uczestników potencjał gospodarczy Bydgoszczy, zachęcając do inwestowania w mieście.

unia_zdanie

Promocja Bydgoszczy podczas ABSL Summit 2022

Trwa ABSL Summit – jedno z najważniejszych wydarzeń sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, analizujących globalne trendy i ich wpływ na rozwój gospodarczy i społeczny. W tym roku konferencja odbywa się w sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, a główne tematy skupiają się wokół budowy silnych i zrównoważonych biznesów w obliczu geopolitycznych, ekonomicznych i społecznych zmian.

Każda edycja ABSL Summit przyciąga setki uczestników, w tym liderów biznesu, przedstawicieli administracji krajowej i  światowej, ekspertów, naukowców i najbardziej opiniotwórcze media. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania są globalne zmiany i ich konsekwencje, w tym wykształcenie się nowych modeli przywództwa, budowanie odporności biznesu oraz konieczność wypracowania zasad i regulacji zapewniających rozwój zrównoważonych gospodarek opartych na wiedzy.

Bydgoszcz znalazła się wśród regionalnych partnerów tegorocznej edycji ABSL Summit. Nasze miasto reprezentują przedstawiciele Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, którzy w bezpośrednich rozmowach z uczestnikami konferencji promują potencjał gospodarczy naszego miasta, zwłaszcza w dynamicznie rozwijającym się sektorze BSS. Oferta inwestycyjna Bydgoszczy prezentowana jest również na stoisku promocyjnym podczas całego wydarzenia.

Sektor BSS umacnia gospodarkę

Sektor nowoczesnych usług biznesowych jest jednym z filarów stabilizujących polską gospodarkę. Według danych ABSL, tylko w czasie pandemii w centrach BSS stworzonych zostało łącznie 13,5 tys. nowych miejsc pracy, podczas gdy w całym sektorze zatrudnionych jest ponad 355 tys. osób.

Bydgoszcz od kilku lat konsekwentnie realizuje koncepcję „miasta otwartego na outsourcing”. Według szacunków ABSL sektor w mieście zatrudnia blisko 10 tys. osób. Doliczając wiele lokalnych firm informatycznych i finansowych, często świadczących usługi dla międzynarodowych klientów, liczba ta wrasta do około 11,5 tys. osób. Największy udział w lokalnej strukturze zatrudnienia w sektorze BPO/SSC generują usługi IT, tworząc silną bydgoską specjalizację. Swoją działalność prężnie rozwijają tu także centra finansowo-księgowe oraz contact centre.

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie tego wydarzenia. 

unia_zdanie

Znajdź partnerów biznesowych na targach Web Summit

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Web Summit w dniach 1-3 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Lizbony.

Web Summit

Web Summit to największe w Europie wydarzenie poświęcone nowym technologiom, gromadzące startupy i firmy z szerokorozumianej branży IT (ICT, fin-tech, deep-tech, cyberbezpieczeństwo i inne).

Wydarzenie umożliwia nie tylko zaprezentowanie swoich pomysłów, ale i nawiązanie kontaktów, znalezienie inwestorów i klientów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Web Summit w dniach 1-3 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 900,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Wyjedź na SMM do Hamburga

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu SMM w dniach 6-8 września 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Hamburga.

SMM

Podczas targów SMM, profesjonaliści z branży morskiej ze wszystkich części świata uzyskają pełny przegląd innowacji ze wszystkich sektorów i oczywiście w końcu znów będą mogli cieszyć się możliwością spotkań na żywo na terenie targów, jak również podczas towarzyszących branżowych konferencji. Transformacja cyfrowa, a także zmiana klimatu i transformacja energetyki morskiej wymagają przełomowych, możliwych do wdrożenia rozwiązań – wszystkie one zajmują centralne miejsce podczas 30. SMM.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na SMM w dniach 6-8 września 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 2 550,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w SLUSH w Helsinkach

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Helsinek.

SLUSH

SLUSH to największa impreza startupowa i technologiczna w Europie. To dwudniowe wydarzenie przyciąga każdego roku tysiące osób z całego świata. SLUSH łączy przedsiębiorców i talenty technologiczne z najlepszymi międzynarodowymi inwestorami, wielonarodowymi korporacjami, firmami rodzinnymi, menedżerami i mediami. Istotą SLUSH jest ułatwianie spotkań i budowanie światowej społeczności startupów. SLUSH to najlepsza europejska arena matchmakingowa dla startupów gotowych na inwestycje.

Od 2015 roku SLUSH organizuje również imprezy na całym świecie w ramach imprez SLUSH Tokyo, SLUSH Shanghai i SLUSH Small Talks. W 2019 roku firma SLUSH zaczęła produkować media dla startupów o nazwie Soaked by SLUSH i prowadzić własny program edukacji przedsiębiorczości SLUSH Academy.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Weź udział w Beautyworld Middle East w Dubaju

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Beautyworld Middle East w dniach 31 października – 2 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju.

Beautyworld Middle East

Beautyworld Middle East są największymi międzynarodowymi targami handlowymi dla produktów kosmetycznych oraz z kategorii pielęgnacji włosów, zapachów, a także sfery well-being na Bliskim Wschodzie oraz 1 z 3 największych wydarzeń dla branży na świecie.

Wydarzenie oferuje odwiedzającym możliwość osobistego spotkania oraz nawiązania relacji biznesowych z ponad 1,700 firm w zaledwie 3 dni targowe. Wydarzenie odgrywa istotną rolę we wzroście oraz rozwoju branży wraz z szeroką reprezentacją globalnych produktów oraz marek. W tym właśnie miejscu można dowiedzieć się co jest i będzie „trendy” w branży kosmetycznej.

Beautyworld Middle East odwiedza rokrocznie ponad 36 tys. gości stając się tym samym kluczowym wydarzeniem handlowym oraz networkingowym.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Beautyworld Middle East w dniach 31 października – 2 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 900,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zgłoś firmę na wyjazd na targi motoryzacyjne w Las Vegas

KOMUNIKAT

Informujemy, że zmienia się treść § 4 ust. 1 Regulaminu nr BARR/N23 z dnia 24 maja 2022 roku dotyczącego naboru na wielobranżową misję gospodarczą do Las Vegas (USA) w związku z udziałem w wydarzeniu AAPEX oraz Działu II MISJA GOSPODARCZA ust. 1 Wniosku, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, nadając im następujące brzmienie:

  • Łączny szacowany koszt udziału MŚP (tj. 2 Uczestników) w Misji (w tym Wkład własny MŚP) wynosi: 45 000,00 zł netto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
  • Wnioskuję o dofinansowanie udziału w wielobranżowej misji gospodarczej do Las Vegas (USA) połączonej z udziałem w dniach 1-3 listopada 2022 roku w wydarzeniu AAPEX w formie pomocy de minimis w kwocie: 38 250,00 zł, jednocześnie zobowiązując się do wniesienia Wkładu własnego opiewającego na co najmniej 15% całości kosztów netto udziału Uczestników w Misji, powiększonego o należny podatek VAT oraz VAT od wysokości dofinansowania.

Pobierz pełen komunikat (162 KB)

1_Wniosek o dofinansowanie udziału w Misji_AAPEX_aktualizacja 14 06 2022 (92 KB)

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Automotive Aftermarket Products Expo (AAPEX) w dniach 1-3 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Las Vegas.

Automotive Aftermarket Products Expo

Automotive Aftermarket Products Expo to wiodące, międzynarodowe targi branży motoryzacyjnej, które odbywają się co roku w Las Vegas.

AAPEX to doskonała platforma do nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych. Wystawcy przyporządkowani są poszczególnym kategoriom:

  • samochodowe systemy oświetleniowe,
  • moderatory dźwięku,
  • systemy chłodzenia,
  • obwody tarcia,
  • systemy hamulcowe,
  • części do silników i skrzyni biegów,
  • systemy zębate,
  • narzędzia ręczne.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na AAPEX w dniach 1-3 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 6 750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Misja gospodarcza z dofinansowaniem do Monachium

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu BAUMA w dniach 24-26 października 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Monachium.

BAUMA

Bauma to najważniejsze na świecie miejsce spotkań branży maszyn budowlanych, maszyn do materiałów budowlanych i maszyn górniczych. Kluczowi gracze, innowacje, grupy docelowe i trendy – wszystko w jednym miejscu. Innymi słowy: jedne targi, niezliczone korzyści.

Jako wiodące targi na świecie, Bauma odzwierciedla całą branżę w najdrobniejszych szczegółach. Bauma zrzesza kluczowych graczy i liderów myśli, dzięki czemu przygotowuje Cię na trendy i tematy, które wprowadzą Twoją branżę w przyszłość. Na targach Bauma obecni będą kluczowi gracze z całego świata.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na BAUMA w dniach 24-26 października 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Znajdź partnerów biznesowych na targach Metal Madrid

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Metal Madrid w dniach 19-20 października 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Madrytu.

Metal Madrid

MetalMadrid to wiodące wydarzenie międzynarodowe w dziedzinie innowacji przemysłowych, które co roku, w ciągu zaledwie 2 dni, prezentuje najnowsze osiągnięcia m.in. z zakresu obrabiarek, inżynierii, materiałów, robotyki, obróbki powierzchni, kompozytów, zaawansowanych materiałów, produkcji addytywnej, rozwiązań przemysłowych i wielu innych. Wydarzenie odbywa się razem z imprezami: Composites Madrid i Robómatica. W salach konferencyjnych znajdujących się w pawilonach można obejrzeć ponad 40 godzin treści prezentowanych przez czołowych ekspertów branżowych. MetalMadrid i Composites Madrid, oprócz bycia punktem biznesowym, jest również miejscem spotkań wiedzy dla całej branży

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Metal Madrid w dniach 19-20 października 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 2 400,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Translate »