Blog Archives


Podaruj „świąteczny uśmiech” małym pacjentom

Bydgoski sektor biznesu z pomocą małym pacjentom

Okres Świąt Bożego Narodzenia to zwykle moment, w którym staramy się odnaleźć odrobinę pozytywnych emocji, uśmiechu i odpoczynku od codziennych spraw. Przedświąteczny czas to także wspaniała okazja, by podzielić się dobrocią i sprawić radość innym, choćby najdrobniejszym gestem.

Wierzymy, że uśmiechy mają wielką moc, dlatego jak co roku pragniemy je wywołać na twarzach małych pacjentów, mobilizując siły wspólnie z bydgoskim sektorem biznesu. Zachęcamy przedsiębiorstwa z Bydgoszczy i regionu do włączenia się w akcję dobroczynną „Świąteczne uśmiechy”, organizowaną już po raz ósmy przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego (BARR).

Idea akcji

Akcję realizujemy we współpracy z lokalnymi przedsiębiorstwami na rzecz podopiecznych świetlic prowadzonych przez Zespół Szkół nr 33 dla Dzieci i Młodzieży Przewlekle Chorej w Bydgoszczy w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym im. J. Brudzińskiego oraz na oddziałach innych bydgoskich szpitali. Zachęcamy do przekazania na ten cel podarunków, które mogłyby doposażyć świetlice na oddziałach szpitali, a także ułatwić i uatrakcyjnić chorym dzieciom codzienne zajęcia wychowawczo-dydaktyczne i terapeutyczne.

„Świąteczne uśmiechy” zainicjowaliśmy już kilka lat temu i co roku dzięki ofiarności bydgoskich firm, ich pracowników, a także osób prywatnych, udaje się zebrać wiele produktów, z których korzystają podopieczni szpitalnych świetlic. Akcję tę doceniają także same przedsiębiorstwa, znajdując w niej okazję do zaangażowania się nawet niewielkich organizacji i ukazania szlachetnej strony bydgoskiego biznesu.

Co można przekazać?

Aktualnie w placówce potrzebne są przede wszystkim:

  1. Artykuły papiernicze i dekoracyjne do zajęć plastycznych i kreatywnych, w tym szczególnie:
  • kolorowy papier A4 i A3,
  • bloki techniczne białe i kolorowe,
  • kolorowanki,
  • farby,
  • pomponiki,
  • markery/pisaki permanentne,
  • kleje w sztyfcie, kleje magic w tubkach, kleje do decoupage,
  • pędzle kreatywne,
  • wykrojniki do maszynki typu big shot,
  • materiały kreatywne (np. kwadraty do origami, haft diamentowy, ozdoby pasmanteryjne, papiery dekoracyjne, wstążki, malowanie po numerach, itp.),
  • plastelina, ciastolina Play Doh,
  • koszulki do segregatorów.
  1. Wzorniki do koralików Pyssla
  2. Koraliki Hama Maxi – małe i duże
  3. Książki, kolorowanki, krzyżówki i łamigłówki w różnych poziomach edukacyjnych
  4. Łatwe do dezynfekcji gry dydaktyczne i familijne oraz gry typu Smart GamesDobble, np. Dobble Disney 100 Anniversary, Wirus, Wirus 2. Ewolucja. Dodatek, Abalone, Blokus, Nogi Stonogi, Blokus Duo, Zgadnij kto to, Chińczyk, Psi Patrol, Spadające Małpki Mattel, itp.
  5. Pomoce sensoryczne typu gniotki, piłki antystresowe, itp.
  6. Stoliki do łóżek
  7. Sztywne podkładki na stoły
  8. Głośniki mobilne JBL Flip Essential Czarne (3 szt.)
  9. Elektryczna pompka do dmuchania balonów
  10. Puzzle dla małych i dużych dzieci
  11. Drobne upominki (piórniki, butelki do wody, gadżety, torebki, sakiewki, lalki, klocki kreatywne, torby – nerki, itp.).
  12. Książki i zabawki (które wykorzystane zostaną np. jako nagrody w konkursach organizowanych dla dzieci w ciągu roku),
  13. Pomoce dydaktyczne.

 Z uwagi na restrykcje sanitarne obowiązujące w szpitalu, przekazane przedmioty powinny być nowe i nieużywane. Wraz z personelem szkoły jesteśmy przekonani, że każda forma wsparcia z Państwa strony ułatwi placówce funkcjonowanie oraz wywoła dziecięce uśmiechy, umilając małym pacjentom chwile spędzone w szpitalu.

Jak się włączyć?

 Tegoroczna akcja „Świąteczne uśmiechy” potrwa do 19 grudnia 2023 r. Osoby i przedsiębiorstwa chcące włączyć się w to przedsięwzięcie serdecznie prosimy o kontakt z pracownikami BARR w celu odnotowania zgłoszenia się do akcji i przekazania szczegółów związanych z dostarczeniem upominków:

Paczki z podarunkami będą przyjmowane w siedzibie Zespołu Szkół nr 33 dla Dzieci i Młodzieży Przewlekle Chorej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4 w Bydgoszcz (gmach biblioteki pedagogicznej). Ich przekazanie będzie mogło nastąpić osobiście lub za pośrednictwem kuriera/poczty.

 Z góry serdecznie dziękujemy za Państwa zaangażowanie!

napis świąteczne uśmiechy, bydgoscy przedsiębiorcy dzieciom na tle graficznej panoramy miasta bydgoszczy

Stowarzyszenie Metropolia Bydgoszcz na targach Expo Real

4-6 października 2023

W Monachium trwają międzynarodowe targi Expo Real 2023. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów nieruchomości i inwestycji B2B w Europie. Wśród wystawców są przedstawiciele stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz, którzy wraz z reprezentacją Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego aktywnie promują potencjał gospodarczy oraz ofertę inwestycyjną gmin z obszaru Metropolii Bydgoszcz.

Expo Real zajmuje się całym cyklem życia nieruchomości – od koncepcji i rozwoju, poprzez finansowanie i realizację, aż do marketingu, eksploatacji i użytkowania. Spotykają się tam m.in.: przedstawiciele największych funduszy inwestycyjnych, deweloperzy obiektów handlowych, biurowych, logistycznych i hotelowych, architekci i planiści, konsultanci ds. nieruchomości, firmy zarządzające nieruchomościami, miasta i regiony gospodarcze, a także inwestorzy poszukujący nowych lokalizacji dla swoich projektów. Wydarzenie jest okazją do przeglądu najnowszych informacji, zbadania trendów kształtujących się na międzynarodowym rynku nieruchomości, a przede wszystkim znalezienia potencjalnych partnerów biznesowych.

Udział w targach Expo Real 2023 realizowany jest w ramach wspólnego projektu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego i stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz pn. „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

przedstawiciele stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz na tle stoiska
Prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Edyta Wiwatowska rezentująza walory gospodarcze Bydgoszczy
Prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego na tle stoiska
unijne logotypy

Rozszerz sieć kontaktów biznesowych na INTERMODAL EUROPE w Amsterdamie

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu INTERMODAL EUROPE w dniach 10-12 października 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Amsterdamu. Wnioski można składać do 23 maja br.

INTERMODAL EUROPE

Intermodal Europe dedykowane jest dla spedytorów, portów i terminali, dostawców technologii, agentów spedycyjnych, linii żeglugowych i dostawców usług logistycznych.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na INTERMODAL EUROPE w dniach 10-12 października 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 23 maja 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zgłoś firmę na wyjazd na targi Feria Hábitat

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu FERIA HABITAT VALENCIA w dniach 19-21 września 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Walencji. Wnioski można składać do 23 maja br.

FERIA HABITAT VALENCIA

Feria Hábitat Valencia to międzynarodowe targi mebli i oświetlenia w Hiszpanii, które co roku gromadzą ponad 600 krajowych i międzynarodowych wystawców z 70 krajów. Targi są bramą do głównych rynków: Europy Wschodniej, krajów arabskich i Azji.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na FERIA HABITAT VALENCIA w dniach 19-21 września 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 23 maja 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Weź udział w GAMESCOM w Kolonii

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu GAMESCOM w dniach 23-25 sierpnia 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Kolonii. Wnioski można składać do 23 maja br.

GAMESCOM

Targi GAMESCOM w Kolonii to największe na świecie targi i najważniejsze wydarzenia poświęcone grom interaktywnym i interaktywnej rozrywce, uważane za punkt centralny dla europejskiego przemysłu komputerowego i gier wideo. Odwiedzający odkryją najnowsze i najlepsze gry na wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni targów, a także będą mogli je bezpośrednio wypróbować. Targi GAMESCOM skupiają przemysł, handel i media, a także wydawców i deweloperów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na GAMESCOM w dniach 23-25 sierpnia 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 23 maja 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w BEAUTY ISTANBUL

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu BEAUTY ISTANBUL w dniach 27 – 29 września 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Stambułu. Wnioski można składać do 23 maja br.

BEAUTY ISTANBUL

BEAUTY ISTANBUL zapewnia swoim wystawcom i odwiedzającym wyjątkową wystawę kosmetyków i urody w ramach koncepcji All-in-One Event. Wystawa skierowana jest do profesjonalistów z branży kosmetycznej, kupców, decydentów, dystrybutorów i producentów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na BEAUTY ISTANBUL w dniach 27 – 29 września 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 23 maja 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Metropolia Bydgoszcz na targach turystycznych

5500 wystawców ze 161 krajów

W dniach od 7 do 9 marca przedstawiciele Bydgoszczy i partnerskich gmin tworzących stowarzyszenie Metropolia Bydgoszcz są obecni na międzynarodowych targach turystycznych ITB Berlin. Trwające właśnie targi są jedną z największych tego typu imprez na świecie, to doskonała okazja do zaprezentowania walorów turystycznych regionu. Tegoroczna edycja targów powróciła do stacjonarnej formy po 3 latach pandemii pod hasłem przewodnim „Otwarte na zmiany”. Swój udział zgłosiło około 5500 wystawców ze 161 krajów.

W tym roku targi maja charakter branżowy – pierwszy raz targi przeznaczone są wyłącznie dla wystawców i odwiedzających z branży turystycznej. Polskie Stoisko Narodowe jest w nowej hali hub 27.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego wraz ze Stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz realizuje projekt pn.: „Wsparcie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Jego celem jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego w regionie poprzez bezpośrednie i pośrednie wsparcie działalności eksportowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu jednostek samorządu terytorialnego, wchodzących w skład stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz promocję gospodarczą tego obszaru.

unijne logotypy

Udział w INDEX Dubai szansą na rozwój firm z branży wnętrzarskiej

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju. Wnioski można składać do 14 lutego br.

INDEX

INDEX to największe i najważniejsze międzynarodowe targi wnętrz i wyposażenia w regionie MENA (Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej). Łączy wiodące światowe marki i producentów z regionalnymi nabywcami w branży hotelarskiej, mieszkaniowymi, komercyjnymi i detalicznymi.

Wydarzenie odbywa się w Dubaju od 1991 roku i co roku wita tysiące odwiedzających, zapewniając największe pojedyncze wydarzenie handlowe i networkingowe w całym kalendarzu branży A&D na Bliskim Wschodzie. Z ponad 30-letnim doświadczeniem, INDEX jest wiodącym autorytetem w branży, któremu ufają firmy i marki, zapewniając jakość i skalę wydarzeń, które ułatwią ważne kontakty biznesowe. Połączenie wydarzeń stanowi doskonałą propozycję dla profesjonalistów z sektora domowego, hotelowego, biurowego i rekreacyjnego, dzięki czemu jest idealnym miejscem pozyskiwania najwyższej jakości produktów z całego świata.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na INDEX w dniach 23–25 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 14 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w SEE Mobility Belgrade

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu SEE Mobility Belgrade w dniach 30-31 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Belgradu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

SEE Mobility Belgrade

SEE Mobility to jedyne międzynarodowe targi technologii i usług transportowych na Bałkanach Zachodnich, odbywające się co dwa lata. Targi obejmują następujące obszary: technologie drogowe, kolejowe i transportu publicznego, infrastrukturę kolejową i transportu publicznego, wnętrza i elementy zewnętrzne pojazdów drogowych i kolejowych wraz z usługami towarzyszącymi oraz budownictwo tuneli.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na SEE Mobility Belgrade w dniach 30-31 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3000,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Weź udział w Plastics Recycling Show w Amsterdamie

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Plastics Recycling Show w dniach 10-11 maja 2023 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Amsterdamu. Wnioski można składać do 7 lutego br.

Plastics Recycling Show

Plastics Recycling Show to targi z towarzyszącą im konferencją w całości poświęcone recyklingowi tworzyw sztucznych. Wydarzenie ma na celu podniesienie świadomości tego problemu w Europie. Targi opierają się na nowej ramowej dyrektywie UE dotyczącej odpadów. Wizyta na targach to niepowtarzalna okazja spotkania prawdziwych ekspertów z branży, a także przedstawicieli władz lokalnych, pozyskania nowych przydatnych informacji na ten ważny temat oraz poznania najnowszych produktów, urządzeń i usług związanych z recyklingiem i gospodarowanie odpadami.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Plastics Recycling Show w dniach 10-11 maja 2023 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 7 lutego 2023 r. do godz. 17:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Translate »