Blog Archives


Infopulse Poland otworzyło nowe biuro w Bydgoszczy

W związku z dynamicznym rozwojem na lokalnym rynku Infopulse Poland otworzyło swoje czwarte biuro w kolejnym polskim mieście. Po Warszawie, Łodzi i Gdańsku firma zdecydowała się rozwijać kolejne centrum dostaw w Bydgoszczy. Bydgoszcz to ósme co do wielkości miasto w Polsce, w którym dominuje sektor IT. Zatrudniając ponad 11 500 pracowników w sektorze BPO, aż 9 000 to specjaliści IT. Miasto stawia na dynamiczny rozwój rynku IT, w którym obszar rozwoju oprogramowania odgrywa kluczową rolę.

Jak mówi prezes Infopulse Poland, Łukasz Olechnowicz: „Bydgoszcz ma ogromny potencjał rozwojowy – oprócz wykwalifikowanej kadry, oferuje również dobrą komunikację z Warszawą, Łodzią, Poznaniem i Trójmiastem, co pozwala rozważać Bydgoszcz również jako kierunek relokacji dla pracowników z innych krajów. Warto również nadmienić, że nasza firma otrzymała wsparcie od władz lokalnych. Owocna współpraca z władzami pozytywnie wpłynęła na naszą decyzję o utworzeniu nowego biura w Bydgoszczy.”

Nowe centrum dostaw w Bydgoszczy będzie koncentrować się na świadczeniu usług transformacji cyfrowej. Kluczowe kompetencje, które planuje się tu rozwijać, dotyczą usług telekomunikacyjnych, inżynierii oprogramowania oraz cyberbezpieczeństwa. W tej chwili poszukiwani są głównie bardziej doświadczeni specjaliści, ale rozwijane są również programy stażowe, aby móc zaangażować młodsze talenty i osoby z mniejszym doświadczeniem.

„Nasze miasto od kilku lat sukcesywnie umacnia swoją pozycję na krajowym rynku nowoczesnych usług dla biznesu, z wyraźnie rysującą się specjalizacją w branży IT. Cieszymy się, że przy wsparciu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego kolejna firma IT ulokowała się w Bydgoszczy, doceniając lokalny potencjał gospodarczy oraz dostępną, nowoczesną infrastrukturę biurową” – mówi Edyta Wiwatowska, Prezes Zarządu Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

O Infopulse Poland

Infopulse Poland, część międzynarodowej firmy Infopulse, rozpoczęła swoją historię w 2018 roku uruchomieniem centrum dostaw w Warszawie. Wybór Polski okazał się bardzo dobrą decyzją z punktu widzenia strategii rozwoju firmy, zapewniając dostęp do bogatej puli talentów IT, bliskość europejskich klientów oraz korzystne warunki do rozpoczęcia i prowadzenia działalności. W 2021 roku firma miała już 100 specjalistów w Polsce i współpracowała z kilkunastoma skandynawskimi klientami. W ostatnich dwóch latach Infopulse znalazło się w gronie Top Software Development Companies w Polsce, zdobywając I miejsce w plebiscycie Outsourcing Stars 2021, organizowanym przez Pro Progressio.

W tej chwili wysiłki koncentrują się na rozwoju biur w Łodzi, Gdańsku i Bydgoszczy, jednak praca w branży IT zawsze kojarzyła się ze swobodą pracy zdalnej. Infopulse Poland nie zamyka się na inne miasta regionu, a także specjalistów z zagranicy.

Pożyczka obrotowa dla sektora MŚP

Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy (K-PFP) ma w swojej ofercie pożyczkę obrotową, która może być finansowym wsparciem dla firm z województwa kujawsko-pomorskiego.

Przeznaczenie pożyczki obrotowej K-PFP – finansowanie celów obrotowych, tj.:

  • wynagrodzenia dla pracowników,
  • zatowarowanie,
  • zakup półproduktów,
  • pokrycie kosztów za wynajem,
  • wydatki na reklamę,
  • rachunki za prąd,
  • rachunki za telefon,
  • koszty obsługi księgowej i prawnej.

Podstawowe warunki pożyczki:

  • wysokość pożyczki: do 120 tys. zł, dla firm działających krócej niż rok: do 40 tys. zł,
  • oprocentowanie: 8,88% (Oprocentowanie jest stałe – do końca spłaty pozostaje takie, jak zostało wskazane w dniu podpisania umowy pożyczkowej),
  • prowizja: 2,5%,
  • okres spłaty: do 2 lat,
  • karencja w spłacie rat kapitałowych: do 3 miesięcy.

Sprawdź szczegóły na stronie Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego  lub dopytaj konsultantów o szczegóły:

Toruń: tel. 56 475 62 95, kom. 737 722 106
Bydgoszcz: kom. 500 293 448 lub 502 469 468
Włocławek: kom. 572 572 026 lub 737 722 103
Grudziądz: kom. 572 572 027
Brodnica (dyżur konsultanta): kom. 572 743 935, e-mail: brodnica@kpfp.org.pl

Dofinansowanie dla MŚP z branży kompozytowej

Celem projektu „Advanced Materials & manufacturing United for LightwEighT” (AMULET) finansowanego z programu UE Horyzont2020  jest tworzenie nowych łańcuchów wartości poprzez wspieranie zastosowania zaawansowanych lekkich materiałów: stopów metali lekkich, kompozytów z osnową ceramiczną oraz kompozytów polimerowych w czterech sektorach przemysłu: motoryzacyjnym, lotniczym, energetycznym i budowlanym. AMULET ma za zadanie wykorzystać potencjał innowacyjny małych i średnich przedsiębiorstw poprzez międzysektorową, międzyregionalną wymianę wiedzy.

W ramach projektu AMULET zostaną ogłoszone 2 konkursy, których celem jest stworzenie przez MŚP projektów demonstracyjnych B+R ukierunkowanych na wyzwania branżowe ogłoszone w ramach projektu, związane z implementacją zaawansowanych materiałów lekkich w motoryzacji, lotnictwie, energetyce i budownictwie, na realizację których MŚP otrzymają dofinansowanie.

Pierwszy konkurs rozpoczął się 12 kwietnia 2022 roku i potrwa do 30 czerwca 2022!

W ramach I etapu konkursu organizowane są 4 spotkania informacyjne w formule online, tzw. Info Days, na których będzie się można dowiedzieć więcej na temat projektu AMULET, korzyści, jakie płyną z udziału w konkursie, jak również zapoznać się z wyzwaniami z branży automotive, lotniczej, energetycznej i budowlanej ogłoszonymi w ramach konkursu oraz nawiązać współpracę z przyszłymi partnerami konkursowymi.

Najbliższy Info Day organizowany jest w środę 15 czerwca 2022 w godz. 10:00 – 12:00

Program:

10:00 – 10:45: Część 1 – Informacje ogólne:

  • Wstęp
  • Prezentacja dotycząca projektu AMULET oraz korzyści dla MŚP
  • Wytyczne i kryteria do spełnienia w przypadku aplikowania do konkursu
  • Etapy składania wniosku konkursowego
  • Sesja Q&A

11:00 – 12:00: Część 2:

  • Prezentacja wyzwań tematycznych ogłoszonych w ramach konkursu (z podziałem na pokoje)
  • Krótka prezentacja MŚP biorących udział w Info Day
  • Sesja Q&A.

Szczegółowe informacje oraz link do rejestracji można znaleźć na stronie Bydgoskiego Klastra Przemysłowego Doliny Narzędziowej.

Wydarzenia organizowane są w języku angielskim.

Stwórz konsorcjum, którezdobędzie 120 000 EUR dofinansowania oraz wsparcie szkoleniowe

Przedłużamy termin zgłoszeń na misje gospodarcze

BARR z wyróżnieniem za zasługi dla rozwoju polskiej gospodarki

Minister Rozwoju i Technologii przyznał Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego (BARR) odznakę honorową „za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”. O wyróżnienie dla BARR zawnioskowała Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna (PSSE), z którą Agencja od lat współpracuje na rzecz przyciągania do Bydgoszczy nowych projektów inwestycyjnych.

Odznaka przekazana została na ręce Prezes Zarządu BARR – Edyty Wiwatowskiej podczas uroczystości jubileuszu 25-lecia funkcjonowania PSSE, która odbyła się 7 czerwca 2022 r. w Sopocie. Była to okazja zarówno do podsumowania wieloletniej działalności PSSE i współpracy na rzecz rozwoju gospodarczego regionu Pomorza i Kujaw, jak też do bezpośredniego spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm oraz instytucji otoczenia biznesu.

Odznaka Ministra Rozwoju i Technologii „za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej” jest zaszczytnym, honorowym wyróżnieniem nadawanym w uznaniu zasług poniesionych na rzecz rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej poprzez osiągnięcia w pracy zawodowej, działalności badawczo-rozwojowej, organizatorskiej lub promocyjnej, stanowiących konkretny wkład w rozwój danej dziedziny gospodarki, w tym w uzyskaniu korzystnych efektów ekonomicznych we wdrażaniu nowych, innowacyjnych technologii lub metod zarządzania, decydujących o wzroście gospodarczym.

Spośród instytucji otoczenia biznesu działających na terenie województwa kujawsko-pomorskiego podobne wyróżnienia otrzymały: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny oraz Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Znajdź partnerów biznesowych na targach Web Summit

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Web Summit w dniach 1-3 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Lizbony.

Web Summit

Web Summit to największe w Europie wydarzenie poświęcone nowym technologiom, gromadzące startupy i firmy z szerokorozumianej branży IT (ICT, fin-tech, deep-tech, cyberbezpieczeństwo i inne).

Wydarzenie umożliwia nie tylko zaprezentowanie swoich pomysłów, ale i nawiązanie kontaktów, znalezienie inwestorów i klientów.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Web Summit w dniach 1-3 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 900,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Wyjedź na SMM do Hamburga

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu SMM w dniach 6-8 września 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Hamburga.

SMM

Podczas targów SMM, profesjonaliści z branży morskiej ze wszystkich części świata uzyskają pełny przegląd innowacji ze wszystkich sektorów i oczywiście w końcu znów będą mogli cieszyć się możliwością spotkań na żywo na terenie targów, jak również podczas towarzyszących branżowych konferencji. Transformacja cyfrowa, a także zmiana klimatu i transformacja energetyki morskiej wymagają przełomowych, możliwych do wdrożenia rozwiązań – wszystkie one zajmują centralne miejsce podczas 30. SMM.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na SMM w dniach 6-8 września 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 2 550,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zdobądź fundusze na udział w SLUSH w Helsinkach

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Helsinek.

SLUSH

SLUSH to największa impreza startupowa i technologiczna w Europie. To dwudniowe wydarzenie przyciąga każdego roku tysiące osób z całego świata. SLUSH łączy przedsiębiorców i talenty technologiczne z najlepszymi międzynarodowymi inwestorami, wielonarodowymi korporacjami, firmami rodzinnymi, menedżerami i mediami. Istotą SLUSH jest ułatwianie spotkań i budowanie światowej społeczności startupów. SLUSH to najlepsza europejska arena matchmakingowa dla startupów gotowych na inwestycje.

Od 2015 roku SLUSH organizuje również imprezy na całym świecie w ramach imprez SLUSH Tokyo, SLUSH Shanghai i SLUSH Small Talks. W 2019 roku firma SLUSH zaczęła produkować media dla startupów o nazwie Soaked by SLUSH i prowadzić własny program edukacji przedsiębiorczości SLUSH Academy.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Slush w dniach 17-18 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 4 500,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Weź udział w Beautyworld Middle East w Dubaju

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Beautyworld Middle East w dniach 31 października – 2 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Dubaju.

Beautyworld Middle East

Beautyworld Middle East są największymi międzynarodowymi targami handlowymi dla produktów kosmetycznych oraz z kategorii pielęgnacji włosów, zapachów, a także sfery well-being na Bliskim Wschodzie oraz 1 z 3 największych wydarzeń dla branży na świecie.

Wydarzenie oferuje odwiedzającym możliwość osobistego spotkania oraz nawiązania relacji biznesowych z ponad 1,700 firm w zaledwie 3 dni targowe. Wydarzenie odgrywa istotną rolę we wzroście oraz rozwoju branży wraz z szeroką reprezentacją globalnych produktów oraz marek. W tym właśnie miejscu można dowiedzieć się co jest i będzie „trendy” w branży kosmetycznej.

Beautyworld Middle East odwiedza rokrocznie ponad 36 tys. gości stając się tym samym kluczowym wydarzeniem handlowym oraz networkingowym.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na Beautyworld Middle East w dniach 31 października – 2 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 3 900,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy

Zgłoś firmę na wyjazd na targi motoryzacyjne w Las Vegas

KOMUNIKAT

Informujemy, że zmienia się treść § 4 ust. 1 Regulaminu nr BARR/N23 z dnia 24 maja 2022 roku dotyczącego naboru na wielobranżową misję gospodarczą do Las Vegas (USA) w związku z udziałem w wydarzeniu AAPEX oraz Działu II MISJA GOSPODARCZA ust. 1 Wniosku, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, nadając im następujące brzmienie:

  • Łączny szacowany koszt udziału MŚP (tj. 2 Uczestników) w Misji (w tym Wkład własny MŚP) wynosi: 45 000,00 zł netto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
  • Wnioskuję o dofinansowanie udziału w wielobranżowej misji gospodarczej do Las Vegas (USA) połączonej z udziałem w dniach 1-3 listopada 2022 roku w wydarzeniu AAPEX w formie pomocy de minimis w kwocie: 38 250,00 zł, jednocześnie zobowiązując się do wniesienia Wkładu własnego opiewającego na co najmniej 15% całości kosztów netto udziału Uczestników w Misji, powiększonego o należny podatek VAT oraz VAT od wysokości dofinansowania.

Pobierz pełen komunikat (162 KB)

1_Wniosek o dofinansowanie udziału w Misji_AAPEX_aktualizacja 14 06 2022 (92 KB)

Informujemy, iż przedłużamy nabór wniosków do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz. 15:00.

Zdobądź dofinansowanie dla swojej firmy na udział w wydarzeniu Automotive Aftermarket Products Expo (AAPEX) w dniach 1-3 listopada 2022 r. Zapraszamy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z obszaru stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz do uczestnictwa w wielobranżowej misji gospodarczej do Las Vegas.

Automotive Aftermarket Products Expo

Automotive Aftermarket Products Expo to wiodące, międzynarodowe targi branży motoryzacyjnej, które odbywają się co roku w Las Vegas.

AAPEX to doskonała platforma do nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych. Wystawcy przyporządkowani są poszczególnym kategoriom:

  • samochodowe systemy oświetleniowe,
  • moderatory dźwięku,
  • systemy chłodzenia,
  • obwody tarcia,
  • systemy hamulcowe,
  • części do silników i skrzyni biegów,
  • systemy zębate,
  • narzędzia ręczne.

Co zapewniamy

  • udział 2-osobowej delegacji z każdej zgłoszonej firmy,
  • bilety lotnicze w obie strony,
  • hotel ze śniadaniami i transferem za granicą,
  • ubezpieczenie,
  • bilety wstępu na AAPEX w dniach 1-3 listopada 2022 r.,
  • stały dyżur telefoniczny (helpdesk) w terminie wyjazdu.

Zasady udziału

Udział przedsiębiorców w misji będzie dofinansowany maksymalnie w 85%, a pomoc udzielana w ramach projektu przyznawana będzie w formie pomocy de minimis.

Przedsiębiorca pokrywa we własnym zakresie wszystkie inne koszty poza wyżej wymienionymi.

Szacowany koszt wyjazdu dla przedsiębiorcy (udział 2-osobowej delegacji) wynosi 6 750,00 zł netto (+ VAT + VAT od dofinansowania).

Wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami należy składać do Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w terminie do 22 czerwca 2022 r. do godz. 15:00.

Aby wziąć udział w misji należy zapoznać się z Regulaminem i złożyć następujące dokumenty:

  • wniosek o dofinansowanie udziału w Misji,
  • strategię internacjonalizacji (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem),
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis,
  • oświadczenia dot. uczestnictwa.

Kontakt

tel. 52 585 88 80, e-mail: projekty@barr.pl

Załączniki

Misja organizowana jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz” realizowanego przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

unijne logotypy
Translate »