Masz pomysł na biznes, opracowany model biznesowy i biznesplan. Nie pozostało nic innego, jak zarejestrować własną jednoosobową działalność gospodarczą. Podczas szkolenia omówimy najważniejsze aspekty wypełnienia wniosku CEIDG-1.
Masz pomysł na biznes, opracowany model biznesowy i biznesplan. Nie pozostało nic innego, jak zarejestrować własną jednoosobową działalność gospodarczą. Podczas szkolenia omówimy najważniejsze aspekty wypełnienia wniosku CEIDG-1.
Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny poniżej. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Wiesz już, jak założyć i zaplanować swoją działalność gospodarczą. Ale czy masz świadomość z jakich instrumentów pomocowych możesz skorzystać? Zapraszamy na spotkanie, na którym omówimy aktualne możliwości wsparcia twojego biznesu.
Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Szkolenie poprowadzi Paweł Mieńciuk, specjalista ds. wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, zajmujący się w pracy doradztwem w zakresie instrumentów finansowych oferowanym m.in. osobom myślącym o założeniu własnej działalności gospodarczej.
Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny poniżej. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Czas na stworzenie części opisowej i finansowej biznesplanu. Podczas szkolenia omówimy, na co zwrócić uwagę tworząc je.
Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny poniżej. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Wiesz już, że chcesz mieć własną firmę. Czas na opracowanie jej modelu biznesowego. Podczas szkolenia omówimy na jakie elementy należy zwrócić uwagę go tworząc.
Zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia modelu Business Canvas, celem określenia najważniejszych aspektów funkcjonowania ich firmy (kluczowi partnerzy, działania, zasoby, propozycje wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura przychodów i kosztów).
Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny poniżej. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Myślisz o założeniu własnej firmy? Masz wiele pomysłów ale nie wiesz który zrealizować? Zastanów, się który z nich najbardziej utożsamia Twoje pasje, zainteresowania, mocne strony i zalety – fundamenty tworzące markę osobistą. Podczas szkolenia wspólnie zastanowimy się jak je w sobie odkryć.
Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny poniżej. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Chcesz sprzedawać swoje produkty za granicą i zastanawiasz się od czego zacząć? Dowiedz się wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu co stanowi „ABC eksportu”.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Idą wakacje. Jak prawidłowo przestrzegać praw i obowiązków pracowników i pracodawców w zakresie świadczenia m.in. urlopów? O tym dowiesz się na kolejnym szkoleniu organizowanym wspólnie z Państwową Inspekcją Pracy.
Szkolenie poprowadzi Ewa Waśniuk – Starszy Inspektor Pracy PIP.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia związane z najnowszymi zmianami wprowadzonymi ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740) oraz ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2095).
Zapoznanie uczestników szkolenia z przepisami regulującymi kwestię kar umownych na gruncie prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych, w tym m.in. pojęciem kary umownej i jej przykładowymi funkcjami, zasadami miarkowania kary umownej oraz terminach przedawnienia.
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy uczestniczą w rynku zamówień publicznych.
Blok I
Prowadzący: Mateusz Zaborowski
Blok II
Prowadzący: Maciej Sarnowski
Maciej Sarnowski – doktorant w Katedrze Prawa Ochrony Środowiska i Publicznego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, członek Koła Naukowego Publicznego Prawa Gospodarczego działającego przy toruńskim Uniwersytecie. Doświadczenia zawodowe zdobywał m.in. w Departamencie Odwołań Urzędu Zamówień Publicznych, Wydziale Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, a także Wydziale Handlowym i Umów Pojazdów Szynowych PESA Bydgoszcz S.A. Główny przedmiot jego zainteresowania zawodowego oraz naukowego stanowi publiczne prawo gospodarcze, w szczególności prawo zamówień publicznych. Autor i współautor publikacji naukowych z zakresu publicznego prawa gospodarczego, w tym prawa zamówień publicznych.
Mateusz Zaborowski – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Przez kilka lat pracował jako prawnik u jednego z największych w Polsce generalnych wykonawców drogowych robót budowlanych. Dotychczas zajmował się obsługą roszczeń kontraktowych, zarówno na etapie przedsądowym, jak i na etapie sądowym. W chwilach wolnych śledzi orzeczenia sądów powszechnych w zakresie obejmującym szeroko rozumiane prawo budowlane. Obecnie student filozofii na Uniwersytecie Warszawskim.
Organizatorem szkolenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w partnerstwie z PROCUREMENTS Doradcy Zamówień Publicznych i Goldwin Wesołowski Wspólnicy.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Tyle mówi się o odnawialnych źródłach energii i jak pomagają obniżyć koszty przedsiębiorstwa. Czy rzeczywiście? Dowiedz się podczas szkolenia.
Łukasz Machała – od ponad 10 lat zafascynowany odnawialnymi źródłami energii i energetyką prosumencką. Doradza w zakresie rozwiązań OZE w przedsiębiorstwach. Pomysłodawca i założyciel prosument.org. Absolwent Marketingu i Zarządzania na Politechnice Gdańskiej, studiów podyplomowych „Inwestycje w odnawialne źródła energii – energetyka prosumencka i generacja rozproszona” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Certyfikowany instalator UDT w zakresie systemów fotowoltaicznych (PV), pomp ciepła (HP), słonecznych systemów grzewczych (ST), płytkich systemów geotermalnych (SG), kotłów i pieców na biomasę (BB). Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach, firmach rodzinnych i samorządzie terytorialnym.
Organizatorami szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego i portal prosument.org.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Twoja firma to Twoje dzieło. Czy potrafisz nim zarządzać i je rozwijać? Podczas majowej edycji Konferencji „Start-Up Bydgoszcz online!” wspólnie z partnerem – Project Management Institute Kujawsko-Pomorskie dowiemy się jak spojrzeć „projektowo” na rozwój własnej działalności.
Pani Marta Kinowska, która opowie, jak zostać project menagerem własnego życia. Z wykształcenia dyrygent oraz project manager. Doświadczenie zawodowe zdobyła w branżach: elektronicznej, IT, przemysłowej infrastrukturalnej. Jako PM prowadziła projekty przemysłowe – budowa oraz dostarczanie zbiorników stalowych na rynek DACH oraz infrastrukturalne – przygotowanie do gotowości operacyjnej nowych budynków Amazon w UK oraz DE. Ogromny fan rozwoju osobistego. Niezłomna, empatyczna, promotorka pracy zespołowej oraz budowania relacji zarówno w zespołach jak i z klientem. Osoba lubiąca wyzwania, nieustraszona. Wolontariusz i członek PMI Kuj-Pom od początku 2020 r. z zainteresowania zajmująca się grafiką oraz marketingiem. Prywatnie mama 3 synów, żona, podróżniczka, motocyklistka, lubiąca sport (crossfit, bieganie, rower).
Pani Katarzyna Kramarczyk-Strehl, która pokaże nam przewodnik po podejmowaniu decyzji w projekcie. Zawodowo i z pasji Agile Coach, Scrum Master (ICP-ACC, SPS, PSMII, PSPO) oraz Project Manager z 12-letnim doświadczeniem zawodowym. Entuzjastka Management 3.0, Agile Leadership i podejścia growth mindset. Z wykształcenia IT Project Manager oraz germanistka. Pracowała w projektach dla branż kosmicznej, automatyki budynkowej oraz FMCG. Aktualnie związana z obszarem Software Solutions Center w Capgemini Polska oraz branżą automotive, a także z licznymi projektami zwinnymi w roli Head of Agile Community Poland. Po godzinach – miłośniczka podróży, żeglarstwa i kulinariów, wolontariuszka w Project Management Institute, a także liderka projektu Disciplined Agile w PMI Poland Chapter.
Pani Irmina Marcinkiewicz, dzięki której dowiemy się jak budować i zarządzać zespołem. Psycholożka i filolożka, humanistka, która prowadzi globalną agencję marketingową, zarządzając międzynarodowymi projektami, wykłada na UMK oraz WSB, entuzjastka kreatywnych narzędzi jak Design Thinking i TRIZ oraz zarządzania projektami wg standardów PMI, promując te standardy – członek zespołu tłumaczącego 6. edycję PMBooka. Od 20 lat buduje największe marki, prowadzi zespoły projektowe, zarówno z tradycyjnych mediów, jak i nowych technologii. Współpracuje z Biurem Karier UMK, jest w gronie Rady Interesariuszy nadzorującej programy studiów i wspierających wyższe uczelnie w ramach zajęć praktycznych z zakresu reklamy i promocji, w tym szczególnie kreatywnego myślenia i zarządzania projektami. Od lat 20 lat opiekuje się światowymi markami, pomagając w kreacji, DTP, video oraz digitalu. Rozwija się i buduje marki w obszarze architektury informacji, jest dumna z ostatniej realizacji serwisu internetowego dla Centrum e-Zdrowie – wizerunkowej strony www dla Ministerstwa Zdrowia, spełniającej wymogi WCAG 2.1 oraz standardy bezpieczeństwa o najwyższym standardzie. Spośród nagród, które udało mi się zdobyć, warto wymienić: tytuł Menadżer Roku 2017 w konkursie „Gazety Pomorskiej”, III miejsce w plebiscycie Kobieta Biznesu 2016.
17.00-17.05 – wystąpienie przedstawiciela BARR
17.05-17.35 – Marta Kinowska, Zostań project managerem swojego życia
17.35-18.05 – Katarzyna Kramarczyk-Strehl, Uwolnij się z labiryntu niemocy! Twój przewodnik po podejmowaniu decyzji w projekcie.
18.05-18.35 – Irmina Marcinkiewicz, Architektura informacji w praktyce: budowanie zespołu
i zarządzanie
Konferencja organizowana jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy. Współorganizatorem tej edycji Konferencji jest Project Management Institute Kujawsko-Pomorskie.
Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link uczestnictwa w Konferencji.