Zastanawiasz się z jakiś środków możesz skorzystać w 2025 roku na rozwój firmy? Zapraszamy na szkolenie online organizowane wspólnie z jest Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Bydgoszczy.
Zastanawiasz się z jakiś środków możesz skorzystać w 2025 roku na rozwój firmy? Zapraszamy na szkolenie online organizowane wspólnie z jest Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Bydgoszczy.
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców oraz wszystkich osób zainteresowanych zgłębieniem tematyki finansowania projektów w ramach programu regionalnego na lata 2021–2027.
10:00-10:05 – rejestracja uczestników i powitanie gości
10:05-10:50 – przegląd możliwości finansowania z programu regionalnego na lata 2021-2027
10:50-11:00 – zakres usług sieci PIFE
11:00-11:15- pytania uczestników i zakończenie
Rekrutacja odbywać się będzie drogą mailową na adres pife.bydgoszcz@kujawsko-pomorskie.pl lub telefonicznie pod numerem 797 304 122. Spotkanie odbędzie się na platformie Microsoft Teams.
Jak się porozumieć? Nie zawsze jest to łatwe. Często używamy różnych słów na opisanie tych samych stanów, faktów, emocji. Jak sobie z tym poradzić? Ćwiczyć techniki komunikacji, do czego zachęcamy na warsztacie.
Warsztaty poprowadzi Wiesława Janaszek. Doradca zawodowy, pedagog, trener. Prowadzi poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe dla różnych odbiorców, w tym programy autorskie: m.in. „Postaw na siebie – o asertywności w pigułce”. Lubi uczyć się nowych rzeczy, ciekawią ją zagadnienia związane z coachingiem.
Organizatorami warsztatu są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie
Idea „szybkich randek” zyskuje uznanie wśród osób poszukujących swojej drugiej połówki. Krótkie spotkania zakończone dzwonkiem, przynoszą relacje, które mogą zaowocować w przyszłości. A co gdyby zmienić charakter tych spotkań i postawić na ich biznesowy aspekt? Pierwsze edycje Biznes Randek spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dlatego też już w listopadzie spotkamy się ponownie. Wydarzeniu towarzyszyć będzie wystąpienie gościa specjalnego – trenera wystąpień publicznych Jarosława Brzeskiego, który opowie o tym, jak zadbać o swój głos, aby brzmieć wiarygodnie i profesjonalnie.
Pozyskiwanie leadów biznesowych i zdobywanie kontaktów sprzedażowych jest ważne dla każdego przedsiębiorcy. Podczas wielu podobnych wydarzeń kooperacyjnych masz ograniczone możliwości wymiany doświadczeń – ze względu na ograniczenia czasowe nie uda ci się poznać wszystkich uczestników. U nas jest inaczej. Dzięki krótkim 3-minutowym spotkaniom porozmawiasz ze wszystkimi, a co za tym idzie – poznasz nowe inspirujące historie, dobre praktyki i otworzą się przed tobą nowe możliwości „wyjścia ze swoją firmą” na zewnątrz.
Zdjęcie: Paweł Liczbik/ Fotopstryk – Studio Fotograficzne
Spotkaniu towarzyszyć będzie wystąpienie Jarosława Brzeskiego, podczas którego poznasz cztery najważniejsze składowe profesjonalnego głosu. Dowiesz się także, dlaczego jest on jednym z kluczowych narzędzi skutecznej komunikacji, jak jego brzmienie wpływa na pierwsze wrażenie i odbiór mówcy, jak dzięki prostym technikom oddechowym i relaksacyjnym pozbyć się stresu oraz jak dbać o głos tak, aby był zdrowy, silny i służył Ci przez długie lata. Ponadto, weźmiesz udział w krótkiej rozgrzewce aparatu mowy i poznasz kilka prostych łamańców językowych, dzięki którym przygotujesz swój głos do efektywnego udziału w Biznes Randkach.
Jarosław Brzeski to trener wystąpień publicznych, dziennikarz radiowy, specjalista, ds. marketingu, konferansjer. Od 2009 roku poprowadził ponad 600 wydarzeń w całym kraju. Szkolenia z wystąpień publicznych prowadzi od 2018 roku. Odbywają się one na podstawie autorskiego programu, bazującego na 15-letnim doświadczeniu trenera w obszarze mediów i obecności na scenie. Jego klientami są firmy, instytucje i osoby prywatne. Poza zajęciami stacjonarnymi udziela również indywidualnych konsultacji online z autoprezentacji. Pod marką Brzeski Media dzieli się też bezpłatnie swoją wiedzą, pasją i doświadczeniem, prowadząc bloga, podcast i mini kanał na YouTube. Od 2018 roku pracuje również jako marketer, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu treści. Pełnił funkcje PR managera, specjalisty ds. mediów społecznościowych, koordynatora konferencji online. Od ponad roku jest pracownikiem działu marketingu jednej z firm z branży zoologicznej.
Wcześniej, przez ponad 8 lat był związany ze światem mediów. Jako dziennikarz pracował w redakcji portalu internetowego, kilku lokalnych rozgłośniach oraz ogólnopolskim radiu z żółtym logo. Przed i z mikrofonem w dłoni przeszedł przez wszystkie szczeble radiowego fachu – od praktykanta-researchera, poprzez pracę reportera, montażysty i serwisanta, aż do funkcji prezentera.
17.00-17.05 – powitanie uczestników przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego,
17.05-17.20 – wystąpienie Jarosława Brzeskiego „Zadbaj o swój głos, czyli jak brzmieć wiarygodnie i profesjonalnie”,
17.20-17.30 – omówienie zasad Biznes Randek,
17.30-19.30 – sesje 3-minutowych Biznes Randek,
19.30 – nieformalny matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego.
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową rejestrację na wydarzenie.
Na Wyspie Młyńskiej, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie Młynów Rothera, obowiązuje zakaz zatrzymywania się i postoju. Wyjątek stanowią 2 miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, które znajdują się przed wejściem głównym do budynku. Zachęcamy do pozostawienia auta na:
17. edycję Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w województwie kujawsko-pomorskim jak co roku zainaugurujemy konferencją „Start-Up Bydgoszcz!”. Tym razem wraz z partnerem PwC Polska porozmawiamy o wyzwaniach i możliwościach, które czekają przedsiębiorców w 2025 roku.
Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia, które będą rozpalać wyobraźnię przedsiębiorców w 2025 roku i z pewnością będą miały wpływ na prowadzone przez nich biznesy. Ekspertki PwC – Barbara Brzezińska, Ksenia Kosiak, Dominika Legan-Wójciak opowiedzą o możliwych instrumentach wsparcia, Piotr Brożyński – co zmieni się w podatku VAT, a Krzysztof Ptak podpowie, jak na co dzień korzystać ze sztucznej inteligencji prowadząc działalność gospodarczą.
17.00-17.05: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
17.05-17.10: powitanie przez przedstawiciela PwC
17.10-17.50: Barbara Brzezińska, Ksenia Kosiak, Dominika Legan-Wójciak, Nowe możliwości dotacyjnego wsparcia dla przedsiębiorstw w 2025 roku
17.50-18.20: Piotr Brożyński, VAT na trudne czasy
18.20-18.50: Krzysztof Ptak, Kilka słów i mitów o generatywnej sztucznej inteligencji w biznesie
18.50-19.00: przerwa
19.00-19.45: sesja pytań i odpowiedzi z prelegentami
19.45-21.00: dalszy matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego
Barbara Brzezińska – Senior Manager, PwC Polska. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, specjalność Zarządzanie Innowacjami. Zajmuje się doradztwem w zakresie optymalizacji możliwości współfinansowania planowanych projektów sektora publicznego oraz prywatnego ze środków unijnych, a także grantów krajowych. Wśród nich znalazły się m.in.: obejmujące utworzenie centrum badawczo-rozwojowego i centrum usług wspólnych, opracowanie strategii rozwoju obszaru B+R i innowacji w przedsiębiorstwach, w tym np. dla branży energetycznej. W ramach tego typu projektów Wspiera przedsiębiorców w zakresie wyboru kierunków rozwoju, opracowania metod i narzędzi wykorzystywanych przy ocenie i wyborze projektów B+R do realizacji.
Ksenia Kosiak – Senior Manager, PwC Polska. Jest absolwentką Executive Master of Business Administration na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ukończyła również Zarządzanie Jakością na UEP. Od ponad 17-lat związana jest z branżą dotacji unijnych. Jest ekspertem ds. funduszy UE w obszarze projektów inwestycyjnych oraz badawczo-rozwojowych, które przyczyniły się do transformacji technologicznej i cyfrowej wielu przedsiębiorców. Przez wiele lat zarządzała ponad 60-osobowym zespołem specjalistów i ekspertów, wraz z którym pozyskała dotacje o wartości blisko 3 mld zł. Jako konsultant oraz osoba odpowiedzialna za koordynowanie procesów pozyskiwania i rozliczania dotacji, brała udział w licznych projektach z różnych sektorów i branż, m.in. branży meblarskiej, budowlanej, stolarki otworowej, kosmetycznej oraz medycznej, poligraficznej, opakowaniowej, branży kolejowej oraz IT.
Dominika Legan-Wójciak – Senior Consultant, PwC Polska. Jest Starszą Konsultantką w Zespole Pomocy Publicznej. Absolwentka kierunków Zarządzanie Państwem oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz stypendystka Uniwersytetu Lublańskiego. Zajmuje się doradztwem w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków unijnych i krajowych dla podmiotów z sektora prywatnego. Posiada 6-letnie doświadczenie w branży dotacyjnej i brała udział w wielu projektach badawczo-rozwojowych, inwestycyjnych, w zakresie internacjonalizacji oraz design, pomagając jako konsultantka uzyskać dofinansowanie w formie dotacji dla przedsiębiorstw z różnych sektorów i branż, w tym m.in. sektora nowych technologii, branż produkcyjnych (meblarstwo, rolnictwo, poligrafia), branży spożywczej czy IT.
Piotr Brożyński – Manager, PwC Polska. Doświadczenie zawodowe zdobył w trakcie pracy w kancelariach prawnych specjalizującej się w doradztwie prawnym oraz podatkowym. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu podatku od towarów i usług, w szczególności w zakresie transakcji transgranicznych. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym i radcą prawnym.
Krzysztof Ptak – Dyrektor, PwC Polska. Posiada bogate doświadczenie w branży FMCG i retail. Rozpoczął karierę w konsultingu, zdobywając doświadczenie handlowe, pracując z globalnymi firmami i zarządzając dużymi projektami oraz budżetami w obszarach sprzedaży, łańcucha dostaw, sił sprzedaży i marketingu handlowego. W ostatnim czasie skupiał się na projektach e-commerce – budowaniu nowego rynku w obszarze B2C branży farmaceutycznej/opieki zdrowotnej oraz wspieraniu rozwiązań mobilnych i e-commerce dla dużej hurtowni.
Partnerami konferencji są PwC Polska oraz Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera.
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową udział w wydarzeniu.
Konferencja inauguruje Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w województwie kujawsko-pomorskim, którego regionalnym koordynatorem jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Partnerem merytorycznym tej edycji konferencji jest PwC Polska.
Konferencja organizowana jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami całej inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.
Na Wyspie Młyńskiej, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie Młynów Rothera, obowiązuje zakaz zatrzymywania się i postoju. Wyjątek stanowią 2 miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, które znajdują się przed wejściem głównym do budynku. Zachęcamy do pozostawienia auta na:
Podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości wspólnie z Państwową Inspekcją Pracy porozmawiamy o trudnym temacie mobbingu w miejscu pracy.
Szkolenie poprowadzi Ewa Weśniuk – Starszy Inspektor Pracy – Specjalista Państwowej Inspekcji Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu online wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) link do wirtualnego pokoju w którym będzie odbywało się szkolenie wraz z dalszą instrukcją postępowania.
Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak znaleźć w sobie dodatkową motywację do działania? Zapraszamy na inspirujące warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
W czasie warsztatów przyjrzymy się dokładnie temu, co nas motywuje w naszym biznesie, co chcemy w nim osiągnąć. Użyjemy tej wizji, aby zaplanować działania biznesowe na najbliższy rok. Z warsztatów wyjdziesz też z wiedzą, jak sobie pomóc, gdy motywacja spada.
Warsztaty poprowadzi Agata Szomszor – coach. Wspiera pracowników i przedsiębiorców, którzy chcą więcej od życia: zawodowego i prywatnego. Ukończyła Akademię Coachingu na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Z poprzednich wcieleń zawodowych wyniosła zainteresowanie zarządzaniem projektami i ogromną fascynację tym, jak wielką rolę w każdym biznesie pełni głowa jego szefa.
Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na warsztaty, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) informację o zakwalifikowaniu się na warsztaty.
Prowadzisz firmę w branży przemysłowej czy usługowej i zastanawiasz się, jak ją efektywnie zarządzać, znaleźć dla niej finansowanie oraz zabezpieczyć jej działalność? Zapraszamy na szkolenie organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie.
Zastanawiasz się, jak w efektywny sposób monitorować procesy sprzedaży w firmie? Zapraszamy na szkolenie organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Szkolenie poprowadzi Mateusz Wachowiak – profesjonalista w świecie sprzedaży z ponad 18-letnim doświadczeniem, które zdobywał na rynkach B2B i B2C. W trakcie swojej kariery przez ponad 7 lat był współwłaścicielem firmy rodzinnej, co dało mu głębokie zrozumienie wyzwań i dynamiki przedsiębiorczości, zwłaszcza w sektorze MŚP. Obecnie jego wiedza i działania koncentrują się na wdrażaniu systemu CRM Tillio, który wspiera firmy w budowaniu silnych relacji z klientami i usprawnia codzienną pracę organizacji. Mateusz jest znany z umiejętności łączenia strategicznego myślenia z praktycznym podejściem, pomagając firmom osiągać ich cele i rozwijać potencjał sprzedażowy.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie.
Coraz więcej wiemy o nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej na lata 2021-2027, a w ramach tego m.in. o programach FENG (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki) jak i FEdKP (Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza). Dowiedz się, z czego możesz skorzystać podczas spotkania organizowanego w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w budynku IDEA w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym.
Zapraszamy zarówno osoby myślące o założeniu działalności gospodarczej, jak i przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
11:00 – 11:20 Patryk Kwela, oferta Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego dla przedsiębiorców,
11:20 – 11:40 przedstawiciel Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – instrumenty wsparcia dla osób fizycznych,
11:40 – 12:10 Justyna Górska, Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – instrumenty wsparcia dla podmiotów ekonomii społecznej,
12:10 – 12:30 Paulina Laskowska, Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego – instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców oraz osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
12:30-13:30 – ewentualne konsultacje z przedsiębiorcami.
Spotkanie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
Osoby zainteresowane udziałem w Spotkaniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) potwierdzenie zapisu.
Idea „szybkich randek” zyskuje uznanie wśród osób poszukujących swojej drugiej połówki. Krótkie spotkania zakończone dzwonkiem, przynoszą relacje które mogą zaowocować w przyszłości. A co gdyby zmienić charakter tych spotkań i postawić na ich biznesowy aspekt? Pierwsze edycje „Biznes randek” spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Chcemy kuć żelazo póki gorące, dlatego już w październiku spotykamy się ponownie, tym razem w nowej scenerii – biurowcu IDEA w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym. Naszym gościem specjalnym będzie Michał Dziamski, doświadczony menedżer zwinnych zespołów, który opowie o tym, jak wdrażać zmiany w biznesie.
Pozyskiwanie leadów biznesowych i zdobywanie kontaktów sprzedażowych jest ważne dla każdego przedsiębiorcy. Podczas wielu podobnych wydarzeń kooperacyjnych masz ograniczone możliwości wymiany doświadczeń – ze względu na ograniczenia czasowe nie uda ci się poznać wszystkich uczestników. U nas jest inaczej. Dzięki krótkim 3-minutowym spotkaniom porozmawiasz ze wszystkimi, a co za tym idzie – poznasz nowe inspirujące historie, dobre praktyki i otworzą się przed tobą nowe możliwości „wyjścia ze swoją firmą” na zewnątrz.
Michał to menedżer zwinnych zespołów, kierownik projektów, inżynier, trener, lider i wykładowca. Doświadczenie zdobywał w branżach militarnej, gamingowej i finansowej na różnych poziomach organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania, prowadzeniu projektów, optymalizacji i budowaniu procesów, tworzeniu efektywnych zespołów i zarządzania zmianą. Poprzez pracę w polskich i międzynarodowych firmach zdobył wiedzę na temat różnych modeli zarządzania i sposobów pracy.
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami to jego pasja. Regularnie prowadzi warsztaty i zajęcia, m.in. na uczelniach takich jak Uniwersytet WSB Merito i Politechnika Bydgoska, inspirując i kształcąc przyszłych praktyków i liderów.
Jako zwolennik świadomego przywództwa, które jest warunkiem rozwoju organizacji i efektywnego wprowadzania zmian, stawia na praktyczne rozwiązania umożliwiające poprawę wyników pracy i osiągnięcie założonych celów.
Kieruje się maksymą, by być wiernym w rzeczach małych, aby dokonywać rzeczy wielkich. Prywatnie czas poświęca rodzinie i kolarstwu szosowemu.
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową rejestrację na wydarzenie.