Blog Archives


Wstęp do Assessment Center

Wstęp do Assessment Center

Assessment Center jest coraz częściej stosowany podczas rekrutacji, wiele firm z naszego regionu również wykorzystuje narzędzia stosowane w tym procesie. Podczas zajęć dowiesz się, czego kandydat może się spodziewać podczas  rekrutacji z wykorzystaniem tej metody oraz jak się właściwe do niej przygotować.

Dla kogo?

Zapraszamy na szkolenie przedstawicieli sektora MŚP.

Cel szkolenia

Nabycie podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania się do procesu  Assessment Center.

Korzyści dla uczestnika

  • dowiesz się na czym polega proces Assessment Center i w jakim celu jest stosowny,
  • zapoznasz się z przykładowymi kompetencjami badanymi w AC,
  • nabędziesz umiejętność rozróżniania narzędzi i metod wykorzystywanych w procesie AC.

Informacje o prelegencie

Zajęcia poprowadzi Katarzyna Puchowska: doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem, posiadający uprawnienia asesora, trenera, coacha. Zajmuje się poradnictwem indywidualnym i grupowym skierowanym do różnych grup odbiorców. Specjalizuje się mi.in. w tematyce związanej z rekrutacją, przedsiębiorczością. W swojej pracy najczęściej stosuje aktywne metody szkoleniowe. Jej przepis na sukces zawodowy to wytrwała praca, otwartość na zmiany, entuzjazm i optymizm.

Organizatorzy

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., Wojewódzki Urząd Pracy, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

 

Jak zwiększyć skuteczność reklam internetowych?

Jak zwiększyć skuteczność reklam internetowych?

Wykorzystanie reklam w internecie nie przekłada się na zwiększenie liczby klientów i zleceń? Sprawdź co robisz źle i jak poprawić skuteczność swoich działań.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jaki jest cel reklam,
  • jakie wyróżniamy formaty reklam,
  • co decyduje o skuteczności reklamy,
  • jak analizować skuteczność reklam,
  • z jakich elementów składa się idealna reklama,
  • na czym polegają kampanie inteligentne – czym są i gdzie możesz je spotkać.

Informacje o prelegencie

Warsztaty poprowadzi Jakub Pustuła – certyfikowany specjalista ds. marketingu internetowego,. Doradca Google w programie Firmy Jutra, w ramach którego wspiera przedsiębiorców rozwijając ich wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz rozwiązań chmurowych. Od 2017 roku obsługuje firmy w zakresie analityki, pozycjonowania oraz prowadzenia kampanii w Google Ads. Posiada komplet certyfikatów Google Partners.

Organizatorzy

Organizatorem warsztatów jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego w partnerstwie z inicjatorami programu „Firmy Jutra”: Google, Polskim Funduszem Rozwoju i Chmurą Krajową.

Jak przebiegać będzie rejestracja na warsztaty?

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

#NiskiePodatki: najważniejsze zmiany rozliczeń podatkowych po 1 lipca 2022 r.

#NiskiePodatki: najważniejsze zmiany rozliczeń podatkowych po 1 lipca 2022 r.

Wakacje 2022 r. przyniosły kolejne zmiany rozliczeń podatkowych. Podczas spotkania prelegenci z Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy wyjaśnią na czym polegają.

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • obniżenie stawki PIT z 17 do 12 proc.,
  • uwzględnienie składki zdrowotnej w rozliczeniu niektórych przedsiębiorców,
  • likwidacja ulgi dla klasy średniej,
  • kwota wolna i wyższy próg podatkowy.

Szkolenie poprowadzą:

  • Rafał Przybylak – Kierownik Referatu Referat Nadzoru nad Orzecznictwem, Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy,
  • Alina Lipka – Starszy Ekspert Skarbowy Referat Nadzoru nad Orzecznictwem, Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.

Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego i Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams. Przedstawiciel BARR wyśle Państwu link do wirtualnego pokoju. Uczestnictwo w szkoleniu nie wymaga instalacji wskazanej aplikacji.

Spotkanie z przedsiębiorczością – instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców. Widzimy się w realu!

Spotkanie z przedsiębiorczością – instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców. Widzimy się w realu!

Wracamy do organizacji „Spotkań z przedsiębiorczością” na żywo! Zapraszamy do Bydgoskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu przy ul. Gdańskiej 5, gdzie będziemy rozmawiać z jakich instrumentów można skorzystać prowadząc działalność gospodarczą lub myśląc o jej założeniu.

Co na Spotkaniu?

Przedstawiciele poszczególnych instytucji otoczenia biznesu opowiedzą o instrumentach wsparcia dla osób myślących o założeniu własnej działalności gospodarczej/już ją posiadających.

Dlaczego warto uczestniczyć?

  • dowiesz się jakie m.in. dotacje, instrumenty zwrotne czy narzędzia wzmacniające kompetencje są dla Ciebie dostępne,
  • porozmawiasz „na żywo” z przedstawicielami danej instytucji i uzyskasz odpowiedzi na zadane pytania.

Dla kogo?

Zapraszamy zarówno osoby myślące o założeniu działalności gospodarczej, jak i przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Organizatorzy

Organizatorem wydarzenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Jak przebiegać będzie rejestracja na Spotkanie?

Osoby zainteresowane udziałem w Spotkaniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) potwierdzenie zapisu.

Rejestrowanie działalności gospodarczej. Wracamy stacjonarnie!

Rejestrowanie działalności gospodarczej. Wracamy stacjonarnie!

Masz pomysł na biznes, opracowany model biznesowy i biznesplan. Nie pozostało nic innego, jak zarejestrować własną jednoosobową działalność gospodarczą. Podczas stacjonarnego szkolenia wspólnie wypełnimy wniosek CEIDG-1.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • wniosek CEIDG-1 – omówienie struktury,
  • wypełnianie wniosku CEIDG-1 krok po kroku.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Twój pomysł na biznes – opracuj biznesplan! Wracamy stacjonarnie!

Twój pomysł na biznes - opracuj biznesplan! Wracamy stacjonarnie!

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Możliwość spotkania się i omówienia w grupie założeń modelu biznesowego swojej firmy dla wielu uczestników stanowi dużą wartość i możliwość konfrontacji ze zdaniem innych. Przyjdź i opowiedz nam o swojej wizji.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • biznesplan – omówienie struktury,
  • tworzenie biznesplanu krok po kroku (części opisowej i finansowej).

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Kształtowanie pomysłu na biznes z modelem Business Canvas. Wracamy stacjonarnie!

Kształtowanie pomysłu na biznes z modelem Business Canvas. Wracamy stacjonarnie!

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Możliwość spotkania się i omówienia w grupie założeń modelu biznesowego swojej firmy dla wielu uczestników stanowi dużą wartość i możliwość konfrontacji ze zdaniem innych. Przyjdź i opowiedz nam o swojej wizji.

Cel szkolenia

Zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia modelu Business Canvas, celem określenia najważniejszych aspektów funkcjonowania ich firmy (kluczowi partnerzy, działania, zasoby, propozycje wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura przychodów i kosztów).

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • model Business Canvas – analiza pojęcia,
  • tworzenie modelu Business Canvas krok po kroku.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Personal branding w generowaniu pomysłów na biznes. Wracamy stacjonarnie!

Personal branding w generowaniu pomysłów na biznes. Wracamy stacjonarnie!

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Nie mogliśmy już doczekać się powrotu twórczych spotkań twarzą w twarz z osobami myślącymi o założeniu własnego biznesu. Podczas pierwszego z nich wspólnie zastanowimy się jak wykorzystać markę osobistą przy tworzeniu pomysłu na działalność gospodarczą.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Podczas spotkania porozmawiamy o:

  • autodiagnozie kompetencji biznesowych – jakie kompetencje muszę poprawić?
  • tym, czym jest personal branding (na przykładach),
  • moich cechach szczególnych, zaletach, mocnych stronach – jaką firmę w oparciu o nie chciałabyś/chciałbyś prowadzić?
  • Twoim idealnym dniu w pracy w swojej firmie.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Thinking Tools – Customer Journey Canvas (określanie drogi zakupowej klienta w firmie)

Thinking Tools - Customer Journey Canvas (określanie drogi zakupowej klienta w firmie)

Klient kupujący online przebywa określoną drogę zakupową. Na każdej z jej etapów korzysta z innego typu źródła informacji o produkcie, czy usłudze którą chce nabyć. Omawiana podczas szkolenia matryca Customer Journey Canvas pomoże wskazać, jakie kanały content marketingowe musi wykorzystać przedsiębiorca aby przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać ją aż do podjęcia przez niego decyzji o zakupie.

Cel szkolenia

Przedstawienie uczestnikom zasad tworzenia matrycy Customer Journey Canvas jako narzędzia ułatwiającego określenie drogi zakupowej klienta w firmie.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Plan szkolenia

  • czym jest Customer Journey Canvas? Omówienie funkcjonalności i elementów składowych matrycy,
  • przedstawienie przykładów jak wykorzystać matrycę Context Canvas podczas określania drogi zakupowej klienta w firmie,
  • utworzenie krok po kroku wzoru matrycy.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, pełniący obowiązki kierownika działu wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości. Zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

Organizator

Organizatorem szkolenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Thinking Tools – Context Canvas (określanie otoczenia firmy)

Thinking Tools - Context Canvas (określanie otoczenia firmy)

Każde przedsiębiorstwo działa w otoczeniu, które determinuje cele i zadania jakie przed sobą stawia. Omawiana podczas szkolenia matryca Context Canvas pozwala określić najważniejsze czynniki zewnętrzne, które mają wpływ na rozwój firmy.

Cel szkolenia

Przedstawienie uczestnikom zasad tworzenia matrycy Context Canvas jako narzędzia ułatwiającego określenie otoczenia firmy.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Plan szkolenia

  • czym jest Context Canvas? Omówienie funkcjonalności i elementów składowych matrycy,
  • przedstawienie przykładów jak wykorzystać matrycę Context Canvas podczas określania otoczenia firmy,
  • utworzenie krok po kroku wzoru matrycy.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, pełniący obowiązki kierownika działu wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości. Zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

Organizator

Organizatorem szkolenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Translate »