Twoja firma nie przynosi dochodów? Może po prostu nie jest widoczna dla potencjalnych klientów? Podczas szkolenia poznasz podstawy marketingu w internecie i dowiesz się jak wykorzystać kanały internetowe do promocji przedsiębiorstwa.
Twoja firma nie przynosi dochodów? Może po prostu nie jest widoczna dla potencjalnych klientów? Podczas szkolenia poznasz podstawy marketingu w internecie i dowiesz się jak wykorzystać kanały internetowe do promocji przedsiębiorstwa.
Szkolenie poprowadzi Agnieszka Matczyńska – trenerka biznesu z 15 – letnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego i sprzedaży. Na co dzień odpowiada za szkolenia oraz rekrutację w obszarach sprzedaży, obsługi klienta i CX. Swoim doświadczeniem, wiedzą i zaangażowaniem wspiera zespoły sprzedażowe w rozwoju ich kompetencji. Prywatnie pasjonatka podróży, rowerowych wycieczek i psychologii społecznej.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.
Popularność, jaką dziś zdobywa Chat GPT wskazuje, że jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i sieci neuronowych. Czy jesteśmy świadomi szans i zagrożeń, jakie ze sobą niosą? O cyfrowej rewolucji porozmawiamy z przedstawicielami lokalnego środowiska IT podczas kolejnej edycji konferencji „Start-Up Bydgoszcz!”.
Nie wiemy co przyniesie dalszy rozwój narzędzia firmy OpenAI. Wiemy jednak, że zastosowane algorytmy cały czas się uczą, a kolejne edycje Chatu będą lepsze od poprzednich. Skłania to społeczeństwo do zadawania coraz większej ilości pytań: w jakim kierunku rozwinie się ta technologia, czy sztuczna inteligencja zabierze mi pracę, czy gatunek ludzki nie stanie się zbędny? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas konferencji prelegenci z bydgoskiego środowiska IT. Wskażą także, jak wykorzystują AI w codziennej pracy oraz przekażą dobre praktyki w tym zakresie.
17.00-17.05: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
17.05-17.15: Joanna Gasek, Instrumenty wsparcia Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
17.15-17.30: Patryk Miziuła, Sztuczna inteligencja w służbie biznesu: zastosowania uczenia maszynowego w różnych branżach
17.30-17.45: Arkadiusz Lewandowski, Sztuczna inteligencja a przyszłość pracy i biznesu: czy AI zastąpi ludzi?
17.45-18.00: Adam Kruszewski, Oprogramowanie, które samo się naprawia? Praktyczne zastosowanie AI w wytwarzaniu oprogramowania – czy nas zastąpi czy ułatwi nam pracę?
18.00-18.10: przerwa
18.10-18.25: Adrian Iwanek, Wykorzystanie sztucznej inteligencji na największych imprezach masowych
18.25-18.40: Michał Majcherek, Jak z sukcesem założyć start-up na przykładzie firmy Grydsen
18.40-18.50: przerwa
18.50-19.30: panel pytań i odpowiedzi z prelegentami
19.30: matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego
Joanna Gasek. Zastępca Dyrektora Działu Inwestycji Strefowych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Odpowiedzialna za wsparcie projektów inwestycyjnych w województwie kujawsko-pomorskim. Ekspert z prawie 20-letnim doświadczeniem w zakresie ulg podatkowych i wspierania biznesu. Z jej inicjatywy w regionie zainwestowało wiele polskich i zagranicznych firm. Swoją wiedzą i doświadczeniem przyczyniła się do licznych projektów, mających na celu rozwój gospodarczy Pomorza i Kujaw.
Patryk Miziuła. Doktor nauk matematycznych, od siedmiu lat zajmuje się uczeniem maszynowym. Obecnie pracuje jako Senior Data Scientist w bydgoskim oddziale deepsense.ai. Inicjator otwarcia specjalności Data Science na Politechnice Bydgoskiej, współzałożyciel społeczności PyData Bydgoszcz. Interesuje się grą na instrumentach, językami, podróżami w niekoniecznie turystyczne miejsca. Fanatyk Bydgoszczy.
Arkadiusz Lewandowski. Przedsiębiorca i finansista z wykształcenia, z zawodu i z pasji. Jest współzałożycielem i CEO start-upu Altera.co, w którym wspólnie z zespołem wykorzystując technologię zmienia rynek usług księgowych w Polsce. Altera poza informacjami o podatkach daje przedsiębiorcom dane finansowe niezbędne do podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Podczas swojej kariery optymalizował, automatyzował i usprawniał procesy biznesowe i finansowe, dzięki czemu ludzie oszczędzają każdego miesiąca setki godzin żmudnej, powtarzalnej pracy i mogą dzięki temu wykorzystać czas na pracę kreatywną, a przedsiębiorcy zyskują przewagę na rynku. Poza pracą jest maratończykiem, triathlonistą, podróżnikiem i intelektualistą. Pasjonuje się modelami zarządzania, psychologią w biznesie i rozwojem osobistym.
Adam Kruszewski. CTO i Co-Founder RevDeBug. Pasjonat oprogramowania od czasów komputerów 8-bitowych. Płynnie posługuje się wieloma językami, choć tylko dwa mogą być użyte do komunikacji z ludźmi. Pomysłodawca opatentowanego w USA mechanizmu „czarnej skrzynki” dla oprogramowania.
Adrian Iwanek. Programista z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu serwisów internetowych, aplikacji mobilnych i desktopowych. Pasjonat bezpieczeństwa informatycznego i użyteczności. Obecnie prezes UniqSoft Coding, zajmującej się tworzeniem wszelkiego rodzaju oprogramowania na indywidualne zamówienie i sprzedażą autorskich programów.
Michał Majcherek. CEO & Co-founder w Grydsen LAB – innowacyjnym narzędziu terapeutycznym z wykorzystaniem VR. Od 1993 roku zawodowo specjalizuje się w zarządzaniu i finansowaniu rozwoju organizacji, od 2010 roku koncentruje się na wspieraniu innowacyjności firm i współpracy biznesu z jednostkami naukowymi. Zbierał doświadczenia na różnych stanowiskach (w tym dyrektorskich) w krajowych i międzynarodowych korporacjach finansowych (14 lat), administracji rządowej (2 lata), organizacji pozarządowej (5 lat), uczelni (6 lat) oraz prowadząc własną firmę doradczą. Od 2019 roku kieruje spółką Grydsen, pracującą nad innowacyjnym narzędziem terapeutycznym dla seniorów. Autor i współautor kilku publikacji naukowych i wynalazków. Wraz z zespołem od 2010 roku pozyskał i realizował na rzecz różnych instytucji projekty związane ze wspieraniem innowacyjności i współpracy nauka-biznes, dofinansowane z budżetu UE na kwotę ponad 70 mln zł.
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową rejestrację na konferencję.
Konferencja organizowana jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami całej inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.
Wiesz już, jak zbudować treści narracyjne. Ale czy masz pomysł jak zaprezentować swoje produkty i usługi? Podczas szkolenia poznasz źródła storytellingowych inspiracji. Może któreś z nich wykorzystasz w swojej firmie?
Przedstawienie uczestnikom pomysłów na tworzenie angażujących treści narracyjnych w storytellingu.
Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p. o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.
Jak tworzyć treści które „będą się klikać?”. Podczas szkolenia dowiesz się jak metodycznie podejść do tworzenia interesujących tekstów storytellingowych. Uzyskasz wiedzę jakie elementy powinny zawierać oraz jakie klucze i typy opowieści możesz wykorzystać podczas tworzenia kontentu angażującego twoich klientów.
Przedstawienie uczestnikom zasad i technik budowania treści narracyjnych w storytellingu.
Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).
Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p. o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.
Czujesz, że nie trzymasz już nerwów na wodzy i widzisz u siebie oznaki wypalenia zawodowego? Poszukujesz skutecznych technik i praktyk relaksacyjnych? „Wyposaż się” w arsenał skutecznych narzędzi do walki ze stresem – jedną ze współczesnych chorób cywilizacyjnych.
Zaznajomienie uczestników z tematyką radzenia sobie ze stresem.
Zajęcia poprowadzi Sylwia Matysiak – doradca zawodowy, psycholog. Od kilkunastu lat zajmuje się poradnictwem indywidualnym i grupowym, wspiera swoich klientów w realizacji celów zawodowych, a także pracuje nad zachowaniami i przekonaniami, które mogą tę realizację utrudniać. Zainteresowania zawodowe to również efektywna komunikacja interpersonalna i budowanie poczucia własnej wartości. Prywatnie miłośniczka trekkingów górskich, podróży i dobrej kuchni.
Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.
Chcesz porywać tłumy podczas prelekcji, szkoleń czy prezentacji? Poczuć się pewniej przemawiając ze sceny i pokonać nieśmiałość? Zapraszamy na wydarzenie poświęcone wystąpieniom publicznym.
Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności wystąpień publicznych uczestników.
Zajęcia poprowadzi Anna Dudek – doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem, trener umiejętności psychospołecznych. Zajmuje się indywidualnym wsparciem zawodowym oraz prowadzi zajęcia poradnictwa grupowego, w tym programy autorskie: „Adaptacja w miejscu pracy”, „Twórcze rozwiązywanie problemów zawodowych”. Miłośniczka historii i kultury krajów nadbałtyckich.
Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.
Nikt nie lubi zmian i kryzysów w pracy. Są one jednak konieczne, aby się rozwijać. Jak je oswoić? Dowiemy się tego podczas szkolenia.
Celem głównym szkolenia jest rozwinięcie umiejętności proaktywnego zarządzania karierą.
Szkolenie poprowadzi ekspert WUP, Wiesława Janaszek. Doradca zawodowy, pedagog, trener. Od ponad 20 lat towarzyszy klientom w rozwoju zawodowym prowadząc poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe. Dzięki udziałowi w różnego rodzaju projektach i szkoleniach na bieżąco wzbogaca swój warsztat pracy. Uczenie się nowych rzeczy, czytanie książek i podróże – to zajęcia, którym poświęca czas wolny. Ciekawią ją zagadnienia związane z psychologią, coachingiem i szeroko rozumianym rozwojem osobistym.
Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.
Przedsiębiorstwa planujące rozwój innowacyjnych produktów i technologii zyskały możliwość uzyskania dotacji na planowane projekty. Wsparcie oferowane jest w ramach nowego instrumentu, umożliwiającego pomoc nie tylko na etapie tworzenia nowego rozwiązania, lecz również na etapie poprzedzającym – zakup niezbędnej infrastruktury i etapie po zakończeniu prac, np. inwestycje we wdrożenie, szkolenie pracowników. W trakcie wydarzenia eksperci KPMG zaprezentują praktyczne aspekty ubiegania się o wsparcie, jak również możliwości związane z nową formułą konkursu.
Organizatorem szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i KPMG w Polsce.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
7 kwietnia 2023 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące pracy zdalnej. Dowiedz się, na co muszą przygotować się przedsiębiorcy i jakie prawa i obowiązki w tym zakresie otrzymają pracownicy.
Szkolenie poprowadzi Magdalena Araczewska, nadinspektor w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy.
Organizatorami szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Coraz więcej wiemy o nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej na lata 2021-2027, a w ramach tego m.in. o programach FENG (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki) jak i FEdKP (Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza). Przyjdź na kwietniowe „Spotkanie z przedsiębiorczością” i dowiedz się, na jakie wsparcie możesz liczyć prowadząc firmę lub myśląc o jej założeniu.
Zapraszamy zarówno osoby myślące o założeniu działalności gospodarczej, jak i przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Organizatorem wydarzenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Osoby zainteresowane udziałem w Spotkaniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) potwierdzenie zapisu.