Blog Archives


Proponowane zmiany w zakresie prawa pracy w 2023 r.

Proponowane zmiany w zakresie prawa pracy w 2023 r.

Rok 2023 przynosi istotne zmiany w prawie pracy. Dowiedź się na szkoleniu, na co musisz się przygotować.

Podczas szkolenia omówimy zmiany w zakresie:

  • wykonywania pracy zdalnej,
  • wypłaty minimalnego wynagrodzenia i dokonywania potrąceń z wynagrodzenia,
  • badania trzeźwości pracowników przez pracodawcę.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Magdalena Araczewska, nadinspektor w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy.

Organizatorzy

logo BARR

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Asertywnie, czyli jak? Podstawy asertywnej komunikacji

Asertywnie, czyli jak? Podstawy asertywnej komunikacji

Mówienie „nie” i stawianie granic w rozmowie z drugim człowiekiem to umiejętność, którą nie każdy posiada. Podczas szkolenia dowiesz się, jak ją odnaleźć w sobie.

Cel szkolenia

Rozwijanie umiejętności asertywnej komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • zapoznają się z rodzajami postaw w komunikacji interpersonalnej,
  • poznają własne sposoby komunikacji,
  • dowiedzą się, jak wykorzystywać „własną” asertywność w różnego rodzaju sytuacjach.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Wiesława Janaszek. Doradca zawodowy, pedagog, trener. Prowadzi poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe dla różnych odbiorców, w tym programy autorskie: m.in. „Postaw na siebie – o asertywności w pigułce”. Lubi uczyć się nowych rzeczy, ciekawią ją zagadnienia związane z coachingiem.

Organizatorzy

logo BARR
logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni poniższy formularz rejestracyjny, otrzyma link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Zarządzanie ryzykiem walutowym w czasie dużej zmienności kursów walut

Zarządzanie ryzykiem walutowym w czasie dużej zmienności kursów walut

Każda firma prowadząca działalność gospodarczą na rynkach zagranicznych narażona jest na ryzyko walutowe. Aby je zneutralizować, należy w prawidłowy sposób zarządzać pozycją walutową. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób to robić.

Dla kogo?

Szkolenie online ma charakter otwarty. Dedykujemy je w szczególności przedsiębiorcom sektora MŚP.

Podczas szkolenia:

  • przedstawiony zostanie przegląd bieżącej sytuacji na rynku walutowym: EUR/PLN oraz USD/PLN (prognozy, cykliczność oraz sezonowość kursów walut, zalecania oraz plan działań dla importerów i eksporterów),
  • przedstawiony zostanie Stochastic wskaźnik analizy technicznej, pomocny w wyborze momentu do przeprowadzenia zaplanowanych transakcji wymiany walut.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi Jacek Maliszewski – główny ekonomista w Niezależnym Domu Maklerskim S.A. Z rynkami finansowymi związany od 30 lat. Pierwsze inwestycje na rynku kapitałowym przeprowadzał w 1992 r. Z rynkiem walutowym związany od 25 lat. W latach 1996-1999 był szefem zespołu zarządzania ryzykiem rynkowym w Pomorskim Banku Kredytowym S.A. ze Szczecina. Równolegle od 1994 do 2001 r. był pracownikiem naukowym w Katedrze Ekonometrii i Statystyki na Uniwersytecie Szczecińskiem. Od 20 lat pomaga importerom oraz eksporterom w profesjonalny sposób zarządzać ryzykiem walutowym.  Przeprowadził kilkaset szkoleń stacjonarnych oraz webinarów internetowych z tej tematyki.

Organizatorzy

logo BARR
Logo niezalezny dom maklerski

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni poniższy formularz rejestracyjny otrzyma link dostępu do szkolenia online realizowanego na platformie Freshmail wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Jakie obowiązki czekają firmy po zniesieniu stanu zagrożenia epidemicznego?

Jakie obowiązki czekają firmy po zniesieniu stanu zagrożenia epidemicznego

Zakończenie stanu zagrożenia epidemicznego będzie oznaczało dla pracodawców powrót do wielu obowiązków, m.in. w zakresie przestrzegania obowiązujących terminów urzędowych. Dowiedz się, jakie przepisy powrócą.

Dla kogo?

Szkolenie online ma charakter otwarty. Dedykujemy je w szczególności przedsiębiorcom sektora MŚP.

Podczas szkolenia porozmawiamy o:

  • zmianach terminów urzędowych,
  • powracających obowiązkach pracodawców,
  • innych istotnych kwestiach związanych z ustaniem stanu zagrożenia epidemicznego.

Szkolenie poprowadzą:

  • Pełnomocnik Terenowy Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – radca prawny Agnieszka Majewska,
  • Radca prawny w Biurze Rzecznika MŚP Oddziale Terenowym w Gdańsku Flora Olszak.

Organizatorzy

logo BARR
logo Biuro Rzecznika Małych i Średnich firm

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni poniższy formularz rejestracyjny otrzyma link dostępu do szkolenia online realizowanego na platformie Freshmail wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Rejestrowanie działalności gospodarczej. Szkolenie stacjonarne

Rejestrowanie działalności gospodarczej. Szkolenie stacjonarne

Masz pomysł na biznes, opracowany model biznesowy i biznesplan. Nie pozostało nic innego, jak zarejestrować własną jednoosobową działalność gospodarczą. Podczas stacjonarnego szkolenia wspólnie wypełnimy wniosek CEIDG-1.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • wniosek CEIDG-1 – omówienie struktury,
  • wypełnianie wniosku CEIDG-1 krok po kroku.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Twój pomysł na biznes – opracuj biznesplan! Szkolenie stacjonarne

Twój pomysł na biznes - opracuj biznesplan! Szkolenie stacjonarne

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Możliwość spotkania się i omówienia w grupie założeń modelu biznesowego swojej firmy dla wielu uczestników stanowi dużą wartość i możliwość konfrontacji ze zdaniem innych. Przyjdź i opowiedz nam o swojej wizji.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • biznesplan – omówienie struktury,
  • tworzenie biznesplanu krok po kroku (części opisowej i finansowej).

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Kształtowanie pomysłu na biznes z modelem Business Canvas. Szkolenie stacjonarne

Kształtowanie pomysłu na biznes z modelem Business Canvas. Szkolenie stacjonarne

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Możliwość spotkania się i omówienia w grupie założeń modelu biznesowego swojej firmy dla wielu uczestników stanowi dużą wartość i możliwość konfrontacji ze zdaniem innych. Przyjdź i opowiedz nam o swojej wizji.

Cel szkolenia

Zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia modelu Business Canvas, celem określenia najważniejszych aspektów funkcjonowania ich firmy (kluczowi partnerzy, działania, zasoby, propozycje wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura przychodów i kosztów).

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Plan szkolenia

  • model Business Canvas – analiza pojęcia,
  • tworzenie modelu Business Canvas krok po kroku.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Personal branding w generowaniu pomysłów na biznes. Szkolenie stacjonarne

Personal branding w generowaniu pomysłów na biznes. Szkolenie stacjonarne

„Akcja Akceleracja!” wraca stacjonarnie! Nie mogliśmy już doczekać się powrotu twórczych spotkań twarzą w twarz z osobami myślącymi o założeniu własnego biznesu. Podczas pierwszego z cyklu wspólnie zastanowimy się jak wykorzystać markę osobistą przy tworzeniu pomysłu na działalność gospodarczą.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane jest do osób myślących o założeniu własnej firmy.

Podczas spotkania porozmawiamy o:

  • autodiagnozie kompetencji biznesowych – jakie kompetencje muszę poprawić?
  • tym, czym jest personal branding (na przykładach),
  • moich cechach szczególnych, zaletach, mocnych stronach – jaką firmę w oparciu o nie chciałabyś/chciałbyś prowadzić?
  • Twoim idealnym dniu w pracy w swojej firmie.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p.o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator i partnerzy

Szkolenie organizowane jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami projektu są Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.

Automatyczny zapis do PPK w 2023 r. – najważniejsze informacje

Automatyczny zapis do PPK w 2023 r. – najważniejsze informacje

W 2023 r. odbędzie się pierwszy automatyczny zapis pracowników do PPK. Pracodawcy będą musieli automatycznie zapisać do programu wszystkich zatrudnionych, którzy wcześniej zrezygnowali z oszczędzania w tej formie (ale wcześniej muszą ich o tym poinformować). Ci będą mogli ponownie z niego zrezygnować. Uczestnicz w szkoleniu aby szerzej dowiedzieć się, jak ten proces będzie przebiegał.

Dla kogo:

Szkolenie online ma charakter otwarty. Dedykujemy je w szczególności przedsiębiorcom sektora MŚP.

Agenda szkolenia

  • omówienie terminów obowiązywania deklaracji rezygnacji z PPK dla osób w wieku 18-55 lat oraz 55+,
  • ustawowe zadania podmiotu zatrudniającego – wyjaśnienie obowiązku przekazywania informacji pracownikom, którzy zrezygnowali z PPK,
  • jak naliczać wpłaty do PPK od marca 2023r. dla osób w wieku 18-55 lat oraz 55+? Objaśnienie z przykładami,
  • kiedy przekazywać wpłaty do PPK w związku z autozapisem 2023? Przykładowe działania,
  • wskazanie innych ważnych kwestii związanych z autozapisem 2023.

Informacje o prelegencie

Szkolenie online poprowadzi Mateusz Kozłowski,  Regionalny Ekspert PPK, Polski Fundusz Rozwoju.

Organizatorzy

logo BARR
Logo PFR

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma link dostępu do szkolenia online realizowanego na platformie MS Teams wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Analityka internetowa w 5 krokach – jak podejmować decyzje w oparciu o dane?

Analityka internetowa w 5 krokach – jak podejmować decyzje w oparciu o dane?

Podczas szkolenia dowiesz się jak prowadzić biznes w oparciu o dane, jak je prawidłowo czytać, a co za tym idzie – podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet.

W trakcie spotkania:

  • poznasz praktyczne podejście do analityki biznesowej,
  • dowiesz się, które kanały komunikacji pracują dla twojego biznesu,
  • dowiesz się, jak podejmować decyzje, które będą rozwijać twój biznes,
  • poznasz najważniejsze raporty analityczne i nauczysz się je czytać,
  • dowiesz się, jak przeprowadzić prawidłową konfigurację narzędzia Google Analytics 4.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Karolina Maj. Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney).
Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie – bawiąc się formą, kolorem i słowem.

Organizatorzy

Organizatorem szkolenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego w partnerstwie z inicjatorami programu „Firmy Jutra”: Google, Polskim Funduszem Rozwoju i Chmurą Krajową.

Jak przebiegać będzie rejestracja na warsztaty?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Translate »