Blog Archives


Podstawy marketingu w Internecie – jak zaistnieć, żeby klienci cię znaleźli

Podstawy marketingu w Internecie - jak zaistnieć, żeby klienci Cię znaleźli

Twoja firma nie przynosi dochodów? Może po prostu nie jest widoczna dla potencjalnych klientów? Podczas szkolenia poznasz podstawy marketingu w internecie i dowiesz się jak wykorzystać kanały internetowe do promocji przedsiębiorstwa.

Plan szkolenia:

  1. Pokaż się w sieci. Dlaczego warto zaplanować strategię online?
  2. Strategie obecności w sieci:
  • marketing lokalny – daj się poznać klientowi z sąsiedztwa,
  • strona internetowa bezpieczny fundament biznesu,
  • jak zadbać o widoczność strony WWW w wyszukiwarce?
  • ekosystem Social Media.
  1. Synergia działań. Bądź na topie i na bieżąco kontroluj rynek.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Agnieszka Matczyńska – trenerka biznesu z 15 – letnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego i sprzedaży. Na co dzień odpowiada za szkolenia oraz rekrutację w obszarach sprzedaży, obsługi klienta i CX. Swoim doświadczeniem, wiedzą i zaangażowaniem wspiera zespoły sprzedażowe w rozwoju ich kompetencji. Prywatnie pasjonatka podróży, rowerowych wycieczek i psychologii społecznej.

Organizatorzy

logo BARR
logo Wenet

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Konferencja Start-Up Bydgoszcz! O sztucznej inteligencji po bydgosku

Konferencja Start-Up Bydgoszcz! O sztucznej inteligencji po bydgosku

Popularność, jaką dziś zdobywa Chat GPT wskazuje, że jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i sieci neuronowych. Czy jesteśmy świadomi szans i zagrożeń, jakie ze sobą niosą? O cyfrowej rewolucji porozmawiamy z przedstawicielami lokalnego środowiska IT podczas kolejnej edycji konferencji „Start-Up Bydgoszcz!”.

Tematyka konferencji

Nie wiemy co przyniesie dalszy rozwój narzędzia firmy OpenAI. Wiemy jednak, że zastosowane algorytmy cały czas się uczą, a kolejne edycje Chatu będą lepsze od poprzednich. Skłania to społeczeństwo do zadawania coraz większej ilości pytań: w jakim kierunku rozwinie się ta technologia, czy sztuczna inteligencja zabierze mi pracę, czy gatunek ludzki nie stanie się zbędny? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas konferencji prelegenci z bydgoskiego środowiska IT. Wskażą także, jak wykorzystują AI w codziennej pracy oraz przekażą dobre praktyki w tym zakresie.

Agenda konferencji:

17.00-17.05: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego

17.05-17.15: Joanna Gasek, Instrumenty wsparcia Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

17.15-17.30: Patryk Miziuła, Sztuczna inteligencja w służbie biznesu: zastosowania uczenia maszynowego w różnych branżach

17.30-17.45: Arkadiusz Lewandowski, Sztuczna inteligencja a przyszłość pracy i biznesu: czy AI zastąpi ludzi?

17.45-18.00: Adam Kruszewski, Oprogramowanie, które samo się naprawia? Praktyczne zastosowanie AI w wytwarzaniu oprogramowania – czy nas zastąpi czy ułatwi nam pracę?

18.00-18.10: przerwa

18.10-18.25: Adrian Iwanek, Wykorzystanie sztucznej inteligencji na największych imprezach masowych

18.25-18.40: Michał Majcherek, Jak z sukcesem założyć start-up na przykładzie firmy Grydsen

18.40-18.50: przerwa

18.50-19.30: panel pytań i odpowiedzi z prelegentami

19.30: matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego

Informacje o prelegentach

Joanna Gasek

Joanna Gasek. Zastępca Dyrektora Działu Inwestycji Strefowych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Odpowiedzialna za wsparcie projektów inwestycyjnych w województwie kujawsko-pomorskim. Ekspert z prawie 20-letnim doświadczeniem w zakresie ulg podatkowych i wspierania biznesu. Z jej inicjatywy w regionie zainwestowało wiele polskich i zagranicznych firm. Swoją wiedzą i doświadczeniem przyczyniła się do licznych projektów, mających na celu rozwój gospodarczy Pomorza i Kujaw.

Patryk Miziuła

Patryk Miziuła. Doktor nauk matematycznych, od siedmiu lat zajmuje się uczeniem maszynowym. Obecnie pracuje jako Senior Data Scientist w bydgoskim oddziale deepsense.ai. Inicjator otwarcia specjalności Data Science na Politechnice Bydgoskiej, współzałożyciel społeczności PyData Bydgoszcz. Interesuje się grą na instrumentach, językami, podróżami w niekoniecznie turystyczne miejsca. Fanatyk Bydgoszczy.

Arkadiusz Lewandowski

Arkadiusz Lewandowski. Przedsiębiorca i finansista z wykształcenia, z zawodu i z pasji. Jest współzałożycielem i CEO start-upu Altera.co, w którym wspólnie z zespołem wykorzystując technologię zmienia rynek usług księgowych w Polsce. Altera poza informacjami o podatkach daje przedsiębiorcom dane finansowe niezbędne do podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Podczas swojej kariery optymalizował, automatyzował i usprawniał procesy biznesowe i finansowe, dzięki czemu ludzie oszczędzają każdego miesiąca setki godzin żmudnej, powtarzalnej pracy i mogą dzięki temu wykorzystać czas na pracę kreatywną, a przedsiębiorcy zyskują przewagę na rynku. Poza pracą jest maratończykiem, triathlonistą, podróżnikiem i intelektualistą. Pasjonuje się modelami zarządzania, psychologią w biznesie i rozwojem osobistym.

Adam Kruszewski

Adam Kruszewski. CTO i Co-Founder RevDeBug. Pasjonat oprogramowania od czasów komputerów 8-bitowych. Płynnie posługuje się wieloma językami, choć tylko dwa mogą być użyte do komunikacji z ludźmi. Pomysłodawca opatentowanego w USA mechanizmu „czarnej skrzynki” dla oprogramowania.

 

Adrian Iwanek

Adrian Iwanek. Programista z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu serwisów internetowych, aplikacji mobilnych i desktopowych. Pasjonat bezpieczeństwa informatycznego i użyteczności. Obecnie prezes UniqSoft Coding, zajmującej się tworzeniem wszelkiego rodzaju oprogramowania na indywidualne zamówienie i sprzedażą autorskich programów.

Michał Majcherek

Michał Majcherek. CEO & Co-founder w Grydsen LAB – innowacyjnym narzędziu terapeutycznym z wykorzystaniem VR. Od 1993 roku zawodowo specjalizuje się w zarządzaniu i finansowaniu rozwoju organizacji, od 2010 roku koncentruje się na wspieraniu innowacyjności firm i współpracy biznesu z jednostkami naukowymi. Zbierał doświadczenia na różnych stanowiskach (w tym dyrektorskich) w krajowych i międzynarodowych korporacjach finansowych (14 lat), administracji rządowej (2 lata), organizacji pozarządowej (5 lat), uczelni (6 lat) oraz prowadząc własną firmę doradczą. Od 2019 roku kieruje spółką Grydsen, pracującą nad innowacyjnym narzędziem terapeutycznym dla seniorów. Autor i współautor kilku publikacji naukowych i wynalazków. Wraz z zespołem od 2010 roku pozyskał i realizował na rzecz różnych instytucji projekty związane ze wspieraniem innowacyjności i współpracy nauka-biznes, dofinansowane z budżetu UE na kwotę ponad 70 mln zł.

 

 

Organizator

logo BARR

Sponsor

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna logo

Partnerzy

logo deepsense.ai
logo GrydsenLab
logo RevDeBug
logo Altera
logo Uniqsoft

Jak przebiegać będzie rejestracja na konferencję?

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową rejestrację na konferencję.

Informacja o konferencji

Konferencja organizowana jest w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami całej inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.

Storytelling – pomysły na tworzenie treści narracyjnych

Storytelling – pomysły na tworzenie treści narracyjnych

Wiesz już, jak zbudować treści narracyjne. Ale czy masz pomysł jak zaprezentować swoje produkty i usługi? Podczas szkolenia poznasz źródła storytellingowych inspiracji. Może któreś z nich wykorzystasz w swojej firmie?

Cel szkolenia

Przedstawienie uczestnikom pomysłów na tworzenie angażujących treści narracyjnych w storytellingu.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Metody dydaktyczne

Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).

Plan szkolenia:

  • czym jest storytelling? Omówienia pojęcia,
  • analiza poszczególnych kampanii storytellingowych. Jak mogę je wykorzystać w swojej firmie?
  • przedstawienie pomysłów na tworzenie treści narracyjnych.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p. o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator

logo BARR

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Storytelling – budowanie treści narracyjnych

Storytelling – budowanie treści narracyjnych

Jak tworzyć treści które „będą się klikać?”. Podczas szkolenia dowiesz się jak metodycznie podejść do tworzenia interesujących tekstów storytellingowych. Uzyskasz wiedzę jakie elementy powinny zawierać oraz jakie klucze i typy opowieści możesz wykorzystać podczas tworzenia kontentu angażującego twoich klientów.

Cel szkolenia

Przedstawienie uczestnikom zasad i technik budowania treści narracyjnych w storytellingu.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Metody dydaktyczne

Wykład konwersatoryjny (metoda podająca).

Plan szkolenia:

  • czym jest storytelling? Omówienia pojęcia,
  • przedstawienie elementów storytellingowych, które musi zawierać angażująca historia,
  • przedstawienie typów i kluczy tworzenia opowieści w storytellingu.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, p. o. kierownika Działu Wspierania Przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości, zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym, skierowanym do osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Organizator

logo BARR

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Zrób coś z tym stresem

Zrób coś z tym stresem

Czujesz, że nie trzymasz już nerwów na wodzy i widzisz u siebie oznaki wypalenia zawodowego? Poszukujesz skutecznych technik i praktyk relaksacyjnych? „Wyposaż się” w arsenał skutecznych narzędzi do walki ze stresem – jedną ze współczesnych chorób cywilizacyjnych.

Cel szkolenia

Zaznajomienie uczestników z tematyką radzenia sobie ze stresem.

W trakcie zajęć:

  • pogłębisz swoją wiedzę o tym,  czym jest stres i  co go wywołuje,
  • zapoznasz się z zagadnieniem chronicznego stresu i  jego konsekwencjami,
  • dowiesz się jak stres wpływa na nasz mózg i jego działanie,
  • poznasz praktyczne strategie radzenia sobie ze stresem.

Informacje o prelegentce

Zajęcia poprowadzi Sylwia Matysiak – doradca zawodowy, psycholog. Od kilkunastu lat zajmuje się poradnictwem indywidualnym i grupowym, wspiera swoich klientów w realizacji celów zawodowych, a także pracuje nad zachowaniami i przekonaniami, które mogą tę realizację utrudniać. Zainteresowania zawodowe to również efektywna komunikacja interpersonalna i budowanie poczucia własnej wartości. Prywatnie miłośniczka trekkingów górskich, podróży i dobrej kuchni.

Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy,  Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.

Wystąpienia publiczne w życiu zawodowym i prywatnym

Wystąpienia publiczne w życiu zawodowym i prywatnym

Chcesz porywać tłumy podczas prelekcji, szkoleń czy prezentacji? Poczuć się pewniej przemawiając ze sceny i pokonać nieśmiałość? Zapraszamy na wydarzenie poświęcone wystąpieniom publicznym.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności wystąpień publicznych uczestników.

Dzięki udziale w szkoleniu nabierzesz umiejętności:

  • profesjonalnego przygotowania wystąpienia publicznego,
  • panowania nad tremą w czasie wystąpienia publicznego,
  • zwiększenia skuteczności wystąpienia, dzięki znajomości czynników wpływających na osiąganie zamierzonych efektów.

Informacje o prelegentce

Zajęcia poprowadzi Anna Dudek – doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem, trener umiejętności psychospołecznych. Zajmuje się indywidualnym wsparciem zawodowym oraz prowadzi zajęcia poradnictwa grupowego, w tym programy autorskie: „Adaptacja w miejscu pracy”, „Twórcze rozwiązywanie problemów zawodowych”. Miłośniczka historii i kultury krajów nadbałtyckich.

Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy,  Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.

Kryzyskownie – jak zarządzać zmianą w karierze

Kryzyskownie – jak zarządzać zmianą w karierze

Nikt nie lubi zmian i kryzysów w pracy. Są one jednak konieczne, aby się rozwijać. Jak je oswoić? Dowiemy się tego podczas szkolenia.

Cel szkolenia

Celem głównym szkolenia jest rozwinięcie umiejętności proaktywnego zarządzania karierą.

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • kryzys w karierze – co dalej? Czym jest kryzys i co z tego wynika dla kariery?
  • analiza potencjału zawodowego. Czym jest? Jak działa? Do czego służy?

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi ekspert WUP, Wiesława Janaszek. Doradca zawodowy, pedagog, trener. Od ponad 20 lat towarzyszy klientom w rozwoju zawodowym prowadząc poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe. Dzięki udziałowi w różnego rodzaju projektach i szkoleniach na bieżąco wzbogaca swój warsztat pracy. Uczenie się nowych rzeczy, czytanie książek i podróże – to zajęcia, którym poświęca czas wolny. Ciekawią ją zagadnienia związane z psychologią, coachingiem i szeroko rozumianym rozwojem osobistym.

Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy,  Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR potwierdzenie rejestracji na wydarzenie.

Ścieżka SMART – dotacje dla przedsiębiorstw na projekty rozwojowe i innowacje

Ścieżka SMART – dotacje dla przedsiębiorstw na projekty rozwojowe i innowacje

Przedsiębiorstwa planujące rozwój innowacyjnych produktów i technologii zyskały możliwość uzyskania dotacji na planowane projekty. Wsparcie oferowane jest w ramach nowego instrumentu, umożliwiającego pomoc nie tylko na etapie tworzenia nowego rozwiązania, lecz również na etapie poprzedzającym – zakup niezbędnej infrastruktury i etapie po zakończeniu prac, np. inwestycje we wdrożenie, szkolenie pracowników. W trakcie wydarzenia eksperci KPMG zaprezentują praktyczne aspekty ubiegania się o wsparcie, jak również możliwości związane z nową formułą konkursu.

W trakcie wydarzenia zostaną poruszone zagadnienia takie jak:

  • jakie projekty mogą uzyskać wsparcie?
  • jakie czynniki zwiększają szanse na uzyskanie dofinansowania?
  • jak zmaksymalizować korzyści dla przedsiębiorstwa?

Szkolenie poprowadzą:

  • Kiejstut Żagun – Partner, Doradztwo Podatkowe, Szef Zespołu ds. Innowacji, Ulg i Dotacji, KPMG w Polsce,
  • Jakub Olender – Menadżer, Dział doradztwa podatkowego, Zespół ds. Innowacji, Ulg i Dotacji, KPMG w Polsce.

Organizatorzy

Organizatorem szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i KPMG w Polsce.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Zmiany w pracy zdalnej od kwietnia 2023 r.

Zmiany w pracy zdalnej od kwietnia 2023 r.

7 kwietnia 2023 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące pracy zdalnej. Dowiedz się, na co muszą przygotować się przedsiębiorcy i jakie prawa i obowiązki w tym zakresie otrzymają pracownicy.

Podczas szkolenia:

  • porozmawiamy o tym, jak, jakie zmiany wprowadza nowelizacja kodeksu pracy w obszarze pracy zdalnej,
  • jak będzie wyglądać praca zdalna „w nowej odsłonie”.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Magdalena Araczewska, nadinspektor w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy.

Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Spotkanie z przedsiębiorczością – instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców

Spotkanie z przedsiębiorczością – instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców

Coraz więcej wiemy o nowej perspektywie finansowej Unii Europejskiej na lata 2021-2027, a w ramach tego m.in. o programach FENG (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki) jak i FEdKP (Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza). Przyjdź na kwietniowe „Spotkanie z przedsiębiorczością” i dowiedz się, na jakie wsparcie możesz liczyć prowadząc firmę lub myśląc o jej założeniu.

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • dowiesz się jakie m.in. dotacje, instrumenty zwrotne czy narzędzia wzmacniające kompetencje są dla Ciebie dostępne,
  • porozmawiasz „na żywo” z przedstawicielami danej instytucji i uzyskasz odpowiedzi na zadane pytania.

Co w programie spotkania:

  • prezentacja dotycząca m.in. aktualnych możliwości ubiegania się o fundusze UE (Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Bydgoszczy Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego),
  • prezentacja dotycząca dotacji na założenie działalności gospodarczej (Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy),
  • przedstawienie możliwości skorzystania z konsultacji z doradcą zawodowym, wykonania testów zainteresowań zawodowych i kompetencji (Wojewódzki Urząd Pracy, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy),
  • prezentacja dotycząca możliwości skorzystania przez przedsiębiorców ze środków wspierających szeroko pojętą innowacyjność, w ty, m.in. ścieżka SMART (Pracodawcy Pomorza i Kujaw Związek Pracodawców),
  • oferta usług dla przedsiębiorców i osób myślących o założeniu działalności gospodarczej realizowanych przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego.

Dla kogo?

Zapraszamy zarówno osoby myślące o założeniu działalności gospodarczej, jak i przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Organizatorzy

Organizatorem wydarzenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Jak przebiegać będzie rejestracja na Spotkanie?

Osoby zainteresowane udziałem w Spotkaniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) potwierdzenie zapisu.

Translate »