Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności i pozytywnego wizerunku marek pochodzących z regionu kujawsko-pomorskiego, w szczególności MŚP prowadzących działalność na obszarze funkcjonowania SMB lub związanych z Rejestrem Instytucji Szkoleniowych (RIS). Podjęte działania promocyjne marek regionalnych mają na celu wspieranie lokalnych przedsiębiorstw oraz kreowanie atrakcyjnego obrazu regionu jako miejsca produkcyjnego, innowacyjnego, kulturowego czy turystycznego. Promocja regionalnej gospodarki na arenie międzynarodowej umożliwi wymianę know-how, technologii i najlepszych praktyk oraz zwiększy atrakcyjność regionu dla zagranicznych inwestorów. To może przyczynić się do napływu zagranicznych inwestycji, które mogą wspomóc rozwój infrastruktury, tworzenie miejsc pracy i wzrost gospodarczy. Promowanie marek regionalnych zapewni budowanie pozytywnego wizerunku województwa kujawsko-pomorskiego, w szczególności obszaru funkcjonowania SMB jako miejsca o silnym przemysłowym, kulturalnym, turystycznym czy technologicznym potencjale, co przyniesie wiele korzyści zarówno dla samych firm, jak i dla regionu jako całości, poprzez zwiększenie świadomości marek, wsparcie lokalnej gospodarki i kreowanie pozytywnego wizerunku regionu.