POSZUKAJ WSPARCIA DLA SWOJEJ FIRMY

„Akcja Konsultacja” to program,  który pozwala na sprawne i bezpieczne odbywanie konsultacji online w zakresie wsparcia finansowego na rozwój swojego przedsiębiorstwa. To spotkania online z pracownikiem BARR, który przedstawi aktualne możliwości uzyskania wsparcia finansowego w postaci tzw. pożyczek unijnych, a także produkty finansowe Agencji Rozwoju Przemysłu i Banku Gospodarstwa Krajowego. W trakcie konsultacji dowiedzieć się można, z którego funduszu pożyczkowego/poręczeniowego można skorzystać oraz poznać jego proces kredytowania.

Najważniejsze informacje

Konsultacje przeznaczone są zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na terenie Bydgoszczy, szukających rozwiązań z wykorzystaniem unijnych produktów finansowych – przede wszystkim pożyczek unijnych.

Konsultacje prowadzone są przez cały rok.

Chęć uczestnictwa w konsultacji należy zgłosić poprzez wypełnienie ankiety. Przedstawiciel BARR zaproponuje termin konsultacji. Każdy zarejestrowany przedsiębiorca otrzyma link dostępu do wirtualnego pokoju online wraz z dalszą instrukcją postępowania.

Regulamin programu „Akcja Konsultacja”:

  1. Zgłoszenie skorzystania z programu Akcja Konsultacja następuje poprzez wypełnienie ankiety.
  2. Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy przeprowadzenia konsultacji bez podania przyczyny dane zawarte w przesłanej ankiecie zostaną niezwłocznie usunięte.
  3. Rejestracja w postaci wypełnienia ankiety jest równoznaczna z oświadczeniem, o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratora Danych, jakim jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, KRS 0000489734, tel. 48 52 585 88 23, e-mail: barr@barr.pl i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dostępną na niniejszej stronie internetowej.

Klauzula informacyjna dla klientów programu „Akcja Konsultacja”

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, KRS 0000489734, tel. 48 52 585 88 23, e-mail: barr@barr.pl.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan* się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji swoich praw pod następującym adresem e-mail: rodo@barr.pl lub pisemnie na adres podany w pkt. 1.

3. Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) wykonania usługi informacyjnej na temat na temat możliwego wsparcia finansowego – tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b) przygotowania spersonalizowanej oferty w oparciu o konsultacje przeprowadzone z udziałem podmiotów zewnętrznych, do których Pani/Pana dane osobowe zostaną przekazane na podstawie udzielonej zgody – tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
c) spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w celach księgowych i podatkowych i rozpatrywania reklamacji – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
d) realizacji zadań publicznych samorządu terytorialnego związanych z promocją gminy oraz wspieraniem działalności gospodarczej, a także weryfikacją prawidłowości wykonywania tych zadań przez Administratora, przeprowadzaną przez organ właścicielski lub inne uprawnione instytucje – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
e) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).

4. Administrator może udostępnić Pani/Pana* dane osobowe podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jak również podmiotom współpracującym w procesie realizacji umowy, a także podwykonawcom, w tym w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora takie usługi, jak: informatyczne, serwisowe, kancelariom prawniczym, likwidatorom szkód i firmom ubezpieczeniowym, bankom, instytucjom finansowym, operatorom pocztowym oraz firmom kurierskim. Ponadto dane mogą być udostępnione organowi właścicielskiemu lub innym uprawnionym do tego instytucjom w celu weryfikacji prawidłowego realizowania zadań publicznych i wiarygodności składanych w tym zakresie sprawozdań.

5. W każdym przypadku Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy dotyczącej usługi informacyjnej, a następnie przez kolejne 2 lata dla celów ewentualnych czynności kontrolnych przeprowadzanych przez organ właścicielski. Czas ten może zostać wydłużony w celu ochrony praw Administratora lub osób trzecich, w tym dochodzenia roszczeń bądź obrony przed nimi.

6. Posiada Pani/Pan* prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych – w granicach art. 15 RODO,
b) sprostowania swoich danych osobowych – w granicach art. 16 RODO,
c) usunięcia danych osobowych – w granicach art. 17 RODO,
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w granicach art. 18 RODO,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w granicach art. 21 RODO,
f) prawo do przenoszenia danych – w granicach art. 20 RODO,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do realizacji usługi informacyjnej lub na podstawie udzielonej zgody do dokonania oceny sytuacji majątkowo – finansowej.

8. Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana* danych osobowych
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (poza Europejski Obszar Gospodarczy).

9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

KROK 1

Poznajmy się

Wypełnij ankietę – nasz pracownik zapozna się z Twoją sytuacją, co pozwoli na zdefiniowanie zakresu konsultacji i spersonalizowanie oferty.

KROK 2

Umówmy się

Zaproponujemy Ci dogodny termin konsultacji online.

KROK 3

Porozmawiajmy online

Podczas spotkania online zarekomendujemy indywidualne rozwiązania w oparciu o przeprowadzoną konsultację wraz z informacjami o aktualnych programach.

Wszystkie etapy konsultacji są bezpłatne.