Data wydarzenia: 16.01.2018, 9:00
Miejsce:
Kategoria: wydarzenie

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Optymalizacja kosztów reklamy”, które odbędzie się dnia 16 stycznia 2018 r., w godz. 9.00 – 16.00 w budynku Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, przy ul. Unii Lubelskiej 4C, w Sali 105.

 

Szkolenie pomoże przedsiębiorcom właściwie dobrać narzędzia reklamy, jak i określić optymalne koszty kampanii, tak by efektywnie wykorzystywać wydatki poniesione na reklamę, zarówno w mediach nowych (internet i wszystkie kanały z nim związane) jak i tradycyjnych (od prasy i billboardów po media audiowizualne). Prezentowana wiedza została dopasowana do realiów małych i średnich firm, które nie dysponują dużymi budżetami na reklamę.

 

Szkolenie poprowadzi Zbigniew Pankiewicz – praktyk, doradca wizerunkowy i trener biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania, marketingu, public relations i sprzedaży. Przez wiele lat związany z mediami jako dziennikarz Telewizji Polskiej Szczecin. Pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds programowych TVP Szczecin, a także wchodził w skład zarządu Radia Koszalin. Prowadził również dział marketingu i PR w polsko – fińskiej firmie informatycznej BLStream. Obecnie poza szkoleniami tworzy scenariusze filmów korporacyjnych oraz pomaga budować wizerunki firm, organizacji i osób publicznych.

 

W razie pytań, prosimy o kontakt z panem Maciejem Góreckim, tel.: (52) 58 58 459.

Program szkolenia:

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 9.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

 

Jak skutecznie reklamować swoją firmę.

Wybór grupy docelowej – targetu.

Wybór kanałów dystrybucji przekazu reklamowego.

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

 

Nowe media – kanały dystrybucji i ich specyfika

wyszukiwarki, media społecznościowe, blogosfera

Tworzenie kampanii reklamowych w nowych mediach i koszty z tym związane.

Kontent marketing jako narzędzie reklamy firmy w internecie.

 

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Media tradycyjne w kampaniach reklamowych.

Radio, prasa, telewizja – na co stać moją firmę i jak nie zmarnować pieniędzy.

Tworzenie kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych.

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Narzędzia PR w procesie optymalizacji wydatków na reklamę.

Jak tworzyć wartościowe kampanie PR i ile one kosztują.

16.00

Zakończenie szkolenia

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).

 

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Translate »