Data wydarzenia: 15.11.2016, 9:00
Miejsce:
Kategoria: wydarzenie

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają Państwa na bezpłatne certyfikowane szkolenie pt. „Profesjonalna obsługa klienta”, które odbędzie się dnia 15 listopada 2016 r., w godz. 9.00 – 16.00 w budynku Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, przy ul. Mennica 6, sala nr 2, parter.

Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.

Program szkolenia:

Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.

W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Karoliną Nowakowską, tel.: (52) 58 58 459.

e-mail: karolina.nowakowska@barr.pl

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Uczestnicy po zakończeniu szkolenia otrzymają certyfikat uczestnictwa.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Translate »