Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego i Wyższa Szkoła Bankowa mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Storytelling, czyli jak i dlaczego opowieści sprzedają? Praktycznie o narracji w tworzeniu marki”, które odbędzie się 19.07.2016r. o godzinie 16.00 w Wyższej Szkole Bankowej, ul. Fordońska 74, sala 105 BA.
Storytelling to nowoczesne narzędzie z powodzeniem wykorzystywane w marketingu, zarządzaniu, sprzedaży, personal brandingu czy komunikacji. Skutecznie zastosowane pozwala zamienić obojętnego przechodnia w zaangażowanego klienta, a klienta w przyjaciela. Badacze mózgu podkreślają, że uwolnienie pełnego potencjału możliwe jest tylko wtedy gdy słuchamy i jesteśmy słyszani, gdy sami patrzymy i jesteśmy dostrzegani. Dlatego kluczowym okazuje się wywołanie określonych emocji, nawiązanie trwałych relacji i odwołanie się do uniwersalnych wartości.
Firma, która nie buduje historii o sobie i produkcie ginie w reklamowym szumie.
Warsztat kierujemy w szczególności do przedstawicieli firm rodzinnych. Na warsztacie omówione zostaną min. narzędzia w jaki sposób komunikować wartości firmy, jak je właściwie przekazać, gdzie szukać „dna” marki rodzinnej, jak ją skutecznie przedstawić?
Na warsztacie uczestnicy dowiedzą się jak narzędzia storytellingowe pozwalają sprzedać produkt i usługę, a właściwie opowiedziana historia wywołuje emocjonalne zaangażowanie i wzbudza zaufanie do marki.