Data wydarzenia: 2016-07-19 16:00:00
Godzina:
Miejsce:
Kategoria:

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego i Wyższa Szkoła Bankowa mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Storytelling, czyli jak i dlaczego opowieści sprzedają? Praktycznie o narracji w tworzeniu marki”, które odbędzie się 19.07.2016r. o godzinie 16.00 w Wyższej Szkole Bankowej, ul. Fordońska 74,  sala 105 BA.

Storytelling  to  nowoczesne  narzędzie  z  powodzeniem  wykorzystywane w  marketingu, zarządzaniu, sprzedaży,  personal  brandingu  czy  komunikacji. Skutecznie  zastosowane  pozwala  zamienić  obojętnego  przechodnia  w  zaangażowanego  klienta,  a  klienta w  przyjaciela. Badacze  mózgu  podkreślają, że uwolnienie pełnego potencjału możliwe jest tylko wtedy gdy słuchamy i jesteśmy słyszani, gdy sami patrzymy i jesteśmy dostrzegani.  Dlatego  kluczowym okazuje się wywołanie określonych  emocji,  nawiązanie  trwałych  relacji  i  odwołanie  się  do  uniwersalnych  wartości.

 

Firma, która nie buduje historii o sobie i produkcie ginie w  reklamowym szumie.

 

Warsztat kierujemy w szczególności do przedstawicieli firm rodzinnych. Na warsztacie omówione zostaną min. narzędzia w jaki sposób komunikować wartości firmy, jak je właściwie przekazać, gdzie szukać „dna” marki rodzinnej, jak ją skutecznie przedstawić?

 

Na warsztacie uczestnicy dowiedzą się jak narzędzia storytellingowe pozwalają sprzedać produkt i usługę, a właściwie opowiedziana historia wywołuje emocjonalne zaangażowanie i wzbudza zaufanie do marki.

Warsztat poprowadzą:

Monika Wirżajtys – psycholog i psychoterapeuta, SEP Somatic Experiencing Practitioner (w trakcie certyfikacji), prezes Fundacji Wytwórnia Marzeń, współzałożycielka Fundacji Art-House oraz Gabinetu Komunikacji Born2Create w Warszawie; prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną w Instytucie Psychoterapii Integralnej w Bydgoszczy; wykłada, realizuje programy szkoleniowe i warsztaty (m.in.: TEDx Bydgoszcz, WSB, UKW, WSI, WSG, Collegium Medicum); obecnie współtworzy Pracownię Rozwoju Proarche w Poznaniu; absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,  Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Psychodrama Institute For Europe E.V., Berlin, Certificate 2009.

 

Magdalena Karpińska – specjalistka public relations i marketingu, od 7 lat zajmuje się działaniami marketingowymi w obszarze edukacji, pełni również funkcję rzecznika prasowego uczelni .  Wykładowca WSB, prowadzi zajęcia o charakterze praktycznym  (nowoczesne zastosowania w marketingu i PR, e-marketing, social media). Absolwentka kulturoznawstwa oraz komunikacji marketingowej i PR.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Podziel się z innymi:
Translate »