Data wydarzenia: 10.04.2018, 9:00
Miejsce:
Kategoria: wydarzenie

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Techniki efektywnej sprzedaży które odbędzie się dnia 10.04.2018 r., w godz. 9.00 – 16.00 w budynku Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, przy ul. Unii Lubelskiej 4C, w Sali 105.

 

Celem szkolenia jest nabycie i doskonalenie umiejętności związanych ze sprzedażą produktów lub usług w oparciu o zrozumienie potrzeb klienta. Uczestnicy szkolenia poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z klientem oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

 

Uczestnicy w przyjaznej atmosferze uświadomią sobie swój potencjał dzięki poznaniu swoich mocnych stron.

 

Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.

 

Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się sprzedażą, bezpośrednią obsługą klienta oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.

 

Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.

Program szkolenia:

 

Godzina

Temat zajęć

09.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

09.15 – 10.30

 

●       Kluczowe kompetencje handlowca

●       Standard obsługi klienta

●       ćwiczenie praktyczne i jego omówienie

 

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

 

●       Sposoby wywierania wrażenia na innych

●       Znaczenie pierwszego wrażenia

●       Komunikacja werbalna i niewerbalna

●       ćwiczenie praktyczne i jego omówienie

 

12.15 – 12.45

Przerwa

12.45– 14.15  

●       Skuteczna komunikacja jako podstawowa technika w obsłudze klienta

●       Typologia klientów

●       Analiza potrzeb klienta

●       ćwiczenie praktyczne i jego omówienie

 

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00  

●       Techniki budowania wiarygodności przekazu

●       Elementy autoprezentacji

●       Telefoniczna obsługa klienta

●       Plan na przyszłość

 

16.00

Zakończenie szkolenia

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).

 

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Translate »