Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza na bezpłatne warsztaty pt. „Personal Branding w generowaniu pomysłów na biznes”, które odbędą się dnia 29 stycznia 2019 r., w godz. 10.00 – 12.30 w Wyższej Szkole Gospodarki (budynek B, sala. 103) przy ul. Garbary 2 (85-229 Bydgoszcz).
Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników warsztatu z narzędziami Personal Brandingu, celem określenia własnego pomysłu na założenie firmy i określenia jej celów biznesowych.
Grupa odbiorców: warsztaty skierowane są do osób myślących o założeniu własnej firmy.
Metody dydaktyczne:
- Wykład konwersatoryjny (metoda podająca)
- Giełda pomysłów – burza mózgów (metoda poszukująca)
- Metoda doświadczeń
- Dyskusja panelowa
- Prezentacja
Plan szkolenia:
- Przedstawienie się uczestników – kim jestem?
- Czym jest Personal Branding? Omówienie pojęcia.
- Moje własne cechy definiujące – cecha szczególna, moje zalety, moje mocne strony.
- W oparciu o nie, jaką firmę mogę prowadzić? Prezentacja i dyskusja.
- Ustalanie celów biznesowych.
- Omówienie celów biznesowych uczestników warsztatu.
- Zakończenie warsztatu.
Czas: 2 h 30 min: godz. 10.00-12.30
Miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki (Budynek B, sala 103), ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz.
Warsztaty poprowadzi dr Maciej Górecki, starszy specjalista ds. wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, wykładowca akademicki, doradca ds. przedsiębiorczości w WSB w Bydgoszczy. Zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym skierowanym dla osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.
Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).
Zachęcamy do rejestracji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.