Szkolenie ma charakter otwarty. Dedykujemy je w szczególności podmiotom z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z obszaru funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz.
Szkolenie ma charakter otwarty. Dedykujemy je w szczególności podmiotom z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z obszaru funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz.
9:00–9:15 – prezentacja wprowadzająca BARR
9:15–10:15 – I Blok tematyczny – wprowadzenie do zagranicznego e-commerce
2. 10:15-11:15 – II Blok tematyczny – strategie sprzedażowe
11:15-11:30 – przerwa
11:30-12:30 – III Blok tematyczny – zastosowanie w praktyce
12:30 – sesja pytań i odpowiedzi wg potrzeb uczestników wydarzenia
Przemysław Michalski
Współautor strategii eksportowych w dziedzinie wejścia, sprzedaży i marketingu na wiele rynków dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Na co dzień zajmuje się przeprowadzaniem research’u rynków azjatyckich, afrykańskich, północnoamerykańskich i europejskich, sprzedażą b2b oraz internetową. Przeprowadza i analizuje transakcje rozliczeniowe. Zakresem jego działalności są również innowacyjne metody płatności w skali międzynarodowej oraz adaptacja możliwości wykorzystywania technologii blockchain. Obszarem jego działalności jest także eksport poprzez wykorzystanie kanałów e-commerce. Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i spotkania, które mają na celu wskazanie i omówienie najważniejszych kanałów e-commerce wykorzystywanych w eksporcie na rynkach zagranicznych oraz ich funkcjonalności i specyfika funkcjonowania na wskazanych rynkach. Prelegent projektu Polskie Mosty Technologiczne, który jest realizowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu od 2018 roku.
Tomasz Olszewski
Praktyk biznesu, ekspert z zakresu sprzedaży internetowej, szkoleniowiec. Wraz z zespołem Global-Strateg wdraża strategie eksportowe na rynki międzynarodowe. Zajmuje się przeprowadzaniem researchu rynków azjatyckich, afrykańskich i europejskich. Współtworzy strategie marketingowe i sprzedażowe dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Obszarem jego działalności są nowe media i związany z nimi marketing internetowy. Zna i płynnie porusza się w środowisku nowych mediów, wykorzystując ich możliwości do kreowania i wzmacniania wizerunku marki przy pomocy contentu odpowiedniego dla specyfiki rynków zagranicznych. Zajmuje się również eksportem poprzez kanały on-line – e-commerce. Jego doświadczenie jest związane z funkcjonalnością i specyfiką funkcjonowania platform handlowych na rynkach zagranicznych. Prelegent projektu Polskie Mosty Technologiczne, który jest realizowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu od 2018 roku.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz zgłoszenia online, dostępny na dedykowanej stronie internetowej danego szkolenia. Po rejestracji na dane szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.
Szkolenie online realizowane jest przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o., w partnerstwie ze stowarzyszeniem Metropolia Bydgoszcz, w ramach projektu pn. „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18.