Zapraszamy producentów, dystrybutorów oraz specjalistów sektora wytwarzania narzędzi i przetwórstwa tworzyw polimerowych.
Zapraszamy producentów, dystrybutorów oraz specjalistów sektora wytwarzania narzędzi i przetwórstwa tworzyw polimerowych.
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Bydgoski Klaster Przemysłowy, Targi w Krakowie
Sp. z o.o. w partnerstwie z Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
KROK 1: Uczestnicy rejestrują się na stronie Giełdy Kooperacyjnej INNOFORM®2021 i określają profil swojej działalności, który jest swoistą wizytówką firmy. Ze względu na międzynarodowy charakter giełdy wszelkie informacje należy podać w języku angielskim, dodatkowo można uzupełnić profil o polską wersję językową. Rerestracja trwa 16 kwietnia 2021 r.
KROK 2: Po stworzeniu profilu, należy przejść do zakładki Marketplace, gdzie określa się zapotrzebowanie, ofertę lub składa zapytanie dot. współpracy. Uzupełnienie minimum jednego pola sekcji Marketplace jest obowiązkowe.
KROK 3: Organizatorzy wydarzenia po sprawdzeniu kompatybilności profilu z wydarzeniem oraz wymogami uczestnictwa, aktywują profil, który staje się od tej pory widoczny dla odwiedzających stronę, tym samym promowany przed, w trakcie oraz po wydarzeniu. Organizatorzy zastrzegają przy tym, iż profile niepełne, w tym nie zawierające minimum jednego pola sekcji Marketplace nie zostaną aktywowane.
Krok 4: Z katalogu zarejestrowanych podmiotów uczestnicy dokonują wyboru partnerów z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy. Pomocnym narzędziem w wyszukiwaniu partnerstwa jest sekcja Marketplace, gdzie można selekcjonować katalog uczestników według wskazań. Każdy uczestnik ma prawo do samodzielnej wysyłki zaproszeń oraz odpowiada na otrzymane zaproszenia zatwierdzając je lub odrzucając i budując w ten sposób indywidualny harmonogram spotkań.
KROK 5: W każdym momencie, a szczególnie przed wydarzeniem indywidualny harmonogram spotkań jest dostępny do wglądu na profilu uczestnictwa. Ze względu na poszanowanie potencjalnego partnera biznesowego nie należy pozostawiać zapytań dot. spotkań bez odpowiedzi, a w razie niezaplanowanej wcześniej niemożności uczestnictwa w którymś ze spotkań, należy spotkanie odwołać lub przełożyć jeśli pozwala na to dostępność własna i partnera – czas na zmiany uczestnicy mają maksymalnie do zaplanowanego czasu spotkania.
KROK 6: W dniu giełdy kooperacyjnej, tj. 21 kwietnia br. w godzinach 9.00-15.00, a według wcześniej ustalonego indywidualnego harmonogramu spotkań na dedykowanej wydarzeniu platformie b2match (będącej jednocześnie platformą rejestracyjną), odbędą się spotkania w formie wideokonferencji dwustronnych.
W celu uczestnictwa w spotkaniach należy zalogować się na swój profil > Wejść w sekcję „Meetings” na górze > Uruchomić zielony przycisk o nazwie „Meeting starts in …”. Proszę mieć na uwadze, iż uczestnicy nie otrzymują, żadnych dodatkowych linków do spotkania, a wejście następuje z poziomu profilu.
Nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie, natomiast konieczne jest sprawnie działające łącze internetowe, mikrofon wbudowany w laptop lub komputer, opcjonalnie kamera.
Udział w giełdzie jest bezpłatny.