Data wydarzenia: ..
Miejsce:
Kategoria:

Myślisz o założeniu własnego start-upu? Szukasz inspirujących przykładów rozwoju biznesu? Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego jako regionalny koordynator Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w województwie kujawsko-pomorskim zaprasza 13 listopada do Restauracji Sowa na konferencję „Start-Up Bydgoszcz!”, która inauguruje 11. edycję ŚTP w naszym regionie. Sponsorem wydarzenia jest mBank.

Zapraszamy zarówno osoby posiadające własne firmy, jak i myślące o założeniu działalności gospodarczej. Po części prezentacyjnej przewidziany jest też czas na indywidualne rozmowy z prelegentami oraz networking.

Program Konferencji:

  • 17.00 – powitanie gości przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
  • 17.10 – prezentacja przedstawiciela mBanku
  • 17.20 – Mikołaj Lech, znakitowarowe-blog.pl „Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć o prawnej ochronie marki?”
  • 17.50 – Norbert Kowalkowski, HTG „Dlaczego fundusze europejskie zabijają innowacje?”
  • 18.20 – Robert Sosnowski, Reachablogger „Digitalizacje procesów – konwertowanie biznesów offline na online”
  • 18.50 – Mikołaj Winkiel, Brand24, „Dlaczego rozwijać biznes w oparciu o dane? – case study Brand24”
  • 19.20 – prezentacja instrumentów wsparcia Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
  • 19.40 – sesja networkingowa

Informacje o prelegentach:

Mikołaj Lech – prawnik, rzecznik patentowy, autor nagrodzonego przez Urząd Patentowy RP bloga

Norbert Kowalkowskibardzo doświadczony Manager prezentujący szeroko rozwinięte umiejętności kierowania zespołami pracowników, mocne kwalifikacje biznesowe w zarządzaniu na szczeblu kierowniczym, rozwoju przedsięwzięć gospodarczych, zarządzaniu projektami i produktami oraz kierowaniu produkcją. Aktualnie jest dyrektorem zarządzającym High Technology Glass Polska i udziałowcem właściciela – firmy szwajcarskiej High Technology Glass SA. Ma 56 lat. Urodził się w Grudziądzu. Studiował prawo na UMK W Toruniu. W Anglii otrzymał dyplomy z prawa na King’s College w Londynie i na Polskim Uniwersytecie na Obczyźnie, a następnie MBA na London School Economics. W 2018 roku rozpoczął studia na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie. Jest twórcą patentów o charakterze wynalazku pt. „Panel szklany z elementami przewodzącymi prąd elektryczny oraz sposób jego wytwarzania” oraz „Elektrycznie ogrzewany panel szklany oraz sposób jego wytwarzania”. Pracował m.in. jako Dyrektor w takich firmach jak: Vinpol Sp.z o.o. (Toruń), Setia Sp. z o.o. (Kołobrzeg), Hjort Knudsen Polen Sp. z o.o. (Wysoczka), Essex Safty Glass Ltd (Londyn). W wolnych chwilach podróżuje, czyta książki historyczne, słucha audiobooków oraz śledzi nowości technologiczne. Mieszka w Bydgoszczy, gdzie mieści się siedziba HTG Polska.

Robert SosnowskiCVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.com, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych (m.in. Bronze Medal AME Awards, Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, Złoty Spinacz, Pióro Roku, Golden Arrow). CVO w platformie do influence marketingu www.ReachABlogger.pl. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Mikołaj Winkiel Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Czas: 13.11.2018 r., godz. 17.00-22.00.

Miejsce: Restauracja Sowa, ul. Mostowa 4, 85-110 Bydgoszcz

Udział w Konferencji jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zachęcamy do rejestracji na wydarzenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Podziel się z innymi:
Translate »