Informacje o prelegentach:
Mikołaj Lech – prawnik, rzecznik patentowy, autor nagrodzonego przez Urząd Patentowy RP bloga
Norbert Kowalkowski – bardzo doświadczony Manager prezentujący szeroko rozwinięte umiejętności kierowania zespołami pracowników, mocne kwalifikacje biznesowe w zarządzaniu na szczeblu kierowniczym, rozwoju przedsięwzięć gospodarczych, zarządzaniu projektami i produktami oraz kierowaniu produkcją. Aktualnie jest dyrektorem zarządzającym High Technology Glass Polska i udziałowcem właściciela – firmy szwajcarskiej High Technology Glass SA. Ma 56 lat. Urodził się w Grudziądzu. Studiował prawo na UMK W Toruniu. W Anglii otrzymał dyplomy z prawa na King’s College w Londynie i na Polskim Uniwersytecie na Obczyźnie, a następnie MBA na London School Economics. W 2018 roku rozpoczął studia na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie. Jest twórcą patentów o charakterze wynalazku pt. „Panel szklany z elementami przewodzącymi prąd elektryczny oraz sposób jego wytwarzania” oraz „Elektrycznie ogrzewany panel szklany oraz sposób jego wytwarzania”. Pracował m.in. jako Dyrektor w takich firmach jak: Vinpol Sp.z o.o. (Toruń), Setia Sp. z o.o. (Kołobrzeg), Hjort Knudsen Polen Sp. z o.o. (Wysoczka), Essex Safty Glass Ltd (Londyn). W wolnych chwilach podróżuje, czyta książki historyczne, słucha audiobooków oraz śledzi nowości technologiczne. Mieszka w Bydgoszczy, gdzie mieści się siedziba HTG Polska.
Robert Sosnowski – CVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.com, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych (m.in. Bronze Medal AME Awards, Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, Złoty Spinacz, Pióro Roku, Golden Arrow). CVO w platformie do influence marketingu www.ReachABlogger.pl. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.