Artur Sójka. Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji (przez networking off-line i on-line, czyli social selling). Wielokrotny prelegent podczas eventów biznesowych. Ostatnio występował podczas Wielkiego Święta Networkingu, organizowanego przez TRUST Club w Oslo, Power Day – Akademii Handlowca Romana Kawszyna w Teatrze Syrena, czy podczas II konferencji dla partnerów Benefit Systems. Oprócz występowania na scenach konferencji, moderuje sesje networkingowe, a także szkoli zespoły sprzedażowe.
Od 2007 r. pracował m.in. dla IBM Polska, CHEP, Akademii Leona Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego, CCC, Benefit Systems, Nowy Styl Group, Canon, Deloitte, Ever Cleaning, Arburg, Newmor, Savills, Instytutu Kryptografii, TPA, Unum, Allianz, Strauss Cafe Poland, Novitus, Royal Bank of Scotland i wielu innych. Posiada certyfikat I stopnia facylitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest stałym felietonistą Gazety Ubezpieczeniowej, publikował swoje specjalistyczne teksty w takich magazynach branżowych jak As Sprzedaży, Sprzedaż 24, Szef Sprzedaży. Jest Prezesem polskiej organizacji rekomendacji biznesowych Biznes Klub Polska. Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. „Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców”.
Zanim rozpoczął swoją drogę biznesową studiował w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na specjalizacji dziennikarskiej. Jeszcze na studiach pisał do gazety studenckiej, by później zostać dziennikarzem, a następnie redaktorem naczelnym Codziennej Internetowej Gazety InfoBydgoszcz.pl oraz dziennikarzem polonijnego portalu MyPolInfo.pl. W szczytowym momencie prowadził redakcję składającą się z 50 osób. Przez „jego ręce” przewinęło się wielu młodych dziennikarzy, których uczył zawodu.