Data wydarzenia: 03.06.2024, 10.00-11.30
Miejsce: Bydgoskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, ul. Gdańska 5, sala konferencyjna
Kategoria: szkolenie
Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki
Budujesz swoją markę i szukasz skutecznych rozwiązań, które pozwolą Ci zatrzymać klientów i zwiększyć ich lojalność? Podczas szkolenia dowiesz się jak zaprojektować nowoczesną obsługę klienta, która ma realny wpływ na wzrost Twojego biznesu. Otrzymasz praktyczne wskazówki jak wyróżnić się na tle konkurencji. Poznasz najnowsze trendy i strategie obsługi klienta, które pomogą Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy.
- jaka jest rola obsługi klienta w procesie budowania marki,
- jak wygląda obsługa, o której marzą klienci,
- jakie są korzyści finansowe zapewnienia profesjonalnych standardów obsługi,
- trendy 2024 w nowoczesnej obsłudze klienta, które możesz zastosować w swojej firmie.
Szkolenie poprowadzi Magdalena Błażejewska, która zajmuje się wsparciem w zarządzaniu placówkami medycznymi oraz klinikami medycyny estetycznej. Wierzy, że zdrowie organizacji jest w biznesie najważniejsze. Tworzy procesy, narzędzia i materiały wspierające zespoły w codziennej pracy. Wykorzystując swoje kilkunastoletnie doświadczenie i kompetencje w obszarze kierowania przedsiębiorstwem jako prezes zarządu i zespołami jako dyrektor handlowy wspiera właścicieli i managerów w skutecznym zarządzaniu gabinetem i kliniką. W innowacyjny sposób przenosi sprawdzone rozwiązania biznesowe z branży przemysłowej do medycznej. Jest zorientowana na obsługę klienta na najwyższym poziomie, wzrost rentowności, skalowanie biznesu i analizę rynku. Prowadzi zarówno indywidualne konsultacje biznesowe, jak i dedykowane szkolenia zespołów.
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie.