Podczas spotkania omówimy narzędzia:
- Persona Canvas
Twój idealny klient. Jak wygląda? Czego się boi? Jakie ma marzenia? Czego oczekuje? Zrozum jego potrzeby z matrycą Persona Canvas.
- Storytelling Canvas
Zastanawiasz się, jak stworzyć interesującą historię, dzięki której opowiesz o swoich produktach czy usługach? Wykorzystaj matrycę Storytelling Canvas.
- Team Charter Canvas
Zbudowanie kompetentnego zespołu, w którym każdy będzie wykorzystywał i rozwijał swoje kompetencje nie jest łatwe. Z matrycą Team Charter Canvas ustalisz kluczowe elementy, w oparciu o które powinien funkcjonować Twój team.
- Cover Story Vision Canvas
Przed rozpoczęciem realizacji kampanii marketingowej dobrze jest ją sobie zwizualizować, sprawdzić, jak może wyglądać w mediach społecznościowych. Dzięki Cover Story Vision Canvas rozpiszesz najważniejsze elementy definiujące udaną akcję promocyjną.
- Customer Journey Canvas
Droga klienta do zakupu danego produktu czy usługi bywa długa i kręta. Warto doprecyzować, które jej elementy decydują o ostatecznym zakupie z matrycą Customer Journey Canvas.