Data wydarzenia: 20.09.2019, 15:00
Miejsce:
Kategoria: wydarzenie

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Nowoczesne narzędzia marketingowe” które odbędzie się dnia 20.09.2019 r., w godz. 8.15 – 14.30 w budynku Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, przy ul. Unii Lubelskiej 4C, w sali 105.


Szkolenie kierowane jest do osób zaczynających działalność gospodarczą jak i już prowadzących rozwinięty biznes. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się. jakie narzędzie marketingowe są dobre dla ich działalności.

Szkolenie poprowadzi pan Adam Grabowski – założyciel szczecińskiej agencji marketingu internetowego Wild Moose. Ekspert od marketingu Internetowego – przygotowuje kampanie, dopasowane do indywidualnych potrzeb, w wyszukiwarce Google, mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube. Analityk internetowy z ADHD, a to oznacza, że prowadzone przez niego kampanie są szybkie i trafne. Wielbiciel golfa, biegania i analityki. Dla niego liczby to magia, gdyż pokazują jak poezja nasze pragnienia. Od 2013 roku Wild Moose ma status Google Partner.  Jednym z warunków otrzymania tego statusu było osiągnięcie wysokiej jakości kampanii marketingowych – ich reklamy są bardziej skuteczne w porównaniu do konkurencji. W tym roku jako jedna z nielicznych agencji w Polsce, dostała się do programu Google Rising Stars, skierowanego do najdynamiczniej rozwijających się firm.


Program szkolenia „Nowoczesne narzędzia marketingowe”:

8.15 – 08.30, Powitanie uczestników i wprowadzenie

8.30 – 11.00,

  1. Jak targetować czyli obalamy mit, że wszyscy mogą być naszymi klientami.
  2. Jak zaplanować budżet marketingowy.
  3. Omówienie najpopularniejszych kanałów:
  • Google Ads – szybkość i elastyczność
  • Facebook – relacje i zaufanie
  • YouTube – animacja i dźwięk, czyli to co najlepiej pamiętamy
  • Instagram – kochamy podglądać

11.00 – 11.15, Przerwa

11.15 – 14.30,

  1. Remarketingi czyli jak nie dać się zapomnieć:
  • Google – duże zasięgi i płatności integracje
  • YouTube
  • Facebook
  1. Jak mierzyć jakość ruchu
  • Google Tag Managera – czy mierzymy co chcemy
  • Google Analyticsa – jak z niego korzystać i co jest dla nas ważne
  • Ścieżki wielokanałowe czyli dowód na to, że działania wielokanałowe w marketingu to konieczność.

14.30, Zakończenie szkolenia


Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


W celu zapisania się na szkolenie, zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (www.pfp.com.pl) . Rejestracja na szkolenie jest możliwa tylko za pośrednictwem formularza.

Link do formularza – https://www.pfp.com.pl/szkolenia-i-doradztwo/zapisz-sie-na-szkolenie?course=1714

W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Patrycją Pińkowską, tel.: (91) 312-92-22, e-mail: p.pinkowska@pfp.com.pl.

Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika zapoznania się z ogólnymi warunkami organizacyjnymi szkoleń PFP i wyrażeniem zgody na ich zastosowanie.

 

Translate »