Data wydarzenia: 16.05.2017, 9:00
Miejsce:
Kategoria: wydarzenie

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy zapraszają na bezpłatne warsztaty pt. „Obsługa klienta anglojęzycznego”, które odbędą się dnia 16 maja 2017 r., w godz. 9.00 – 15.30 w siedzibie WSB w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 74, sala: sala: 103 budynek C (nad Biblioteką).

Warsztaty poświęcone obsłudze klienta w języku angielskim. W programie są 4 moduły po 90 minut i trzy przerwy po 10 minut:

  1. Rozmowa telefoniczna – uzgodnienia, przekazywanie wiadomości, podawanie informacji
  2. Korespondencja mailowa – typowe zwroty, skróty, style formalne i nieformalne
  3. Spotkanie w firmie – prezentacja oferty, produktu, usługi, firmy, nawiązanie relacji
  4. Komunikacja interkulturowa – jak się zachować wobec klientów z różnych kultur.

Wymagana podstawowa znajomość języka angielskiego.

Prowadzący: Magdalena Zawiszewska

  • koordynator i metodyk Centrum Języków Obcych WSB
  • trener języka angielskiego i rosyjskiego
  • fanka nowych technologii na zajęciach języków obcych
  • wykładowca WSB (Business Communication, MBA, zajęcia językowe)
  • obecnie – studentka Zarządzania Projektami

Limit miejsc: 15 (w przypadku wyczerpania limitu, zaproponowany będzie dodatkowy termin)

 

Informacji udziela: Centrum Języków Obcych WSB cjo@wsb.bydgoszcz.pl tel. 784-013-472

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Translate »