Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”, które odbędzie się dnia 7 września 2015 r., w godz. 9.00 – 16.00 w budynku Centrum Pracy i Przedsiębiorczości, ul. Mennica 6, sala nr 2, parter.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
- Pierwsze wrażenie – jego znaczenie w obsłudze klienta.
- Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
- Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
- Zasady asertywnej pracy z klientem.
- Od pytania do działania – skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
- Współpraca z klientem trudnym.
Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw. Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.