Data wydarzenia: 30.08.2022, 10.00-11.30
Miejsce: online
Kategoria: szkolenie

Thinking Tools - Customer Journey Canvas (określanie drogi zakupowej klienta w firmie)

Klient kupujący online przebywa określoną drogę zakupową. Na każdej z jej etapów korzysta z innego typu źródła informacji o produkcie, czy usłudze którą chce nabyć. Omawiana podczas szkolenia matryca Customer Journey Canvas pomoże wskazać, jakie kanały content marketingowe musi wykorzystać przedsiębiorca aby przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać ją aż do podjęcia przez niego decyzji o zakupie.

Cel szkolenia

Przedstawienie uczestnikom zasad tworzenia matrycy Customer Journey Canvas jako narzędzia ułatwiającego określenie drogi zakupowej klienta w firmie.

Grupa odbiorców

Szkolenie skierowane do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób myślących o założeniu działalności gospodarczej.

Plan szkolenia

  • czym jest Customer Journey Canvas? Omówienie funkcjonalności i elementów składowych matrycy,
  • przedstawienie przykładów jak wykorzystać matrycę Context Canvas podczas określania drogi zakupowej klienta w firmie,
  • utworzenie krok po kroku wzoru matrycy.

Informacje o prelegencie

Szkolenie poprowadzi dr Maciej Górecki, pełniący obowiązki kierownika działu wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Wykładowca akademicki, certyfikowany trener przedsiębiorczości. Zajmujący się w pracy zawodowej organizacją szkoleń dla przedsiębiorców oraz szeroko pojętym doradztwem biznesowym z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

Organizator

Organizatorem szkolenia jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu wypełniają formularz dostępny poniżej. Po rejestracji na szkolenie, pracownik BARR przekaże drogą mailową (na wskazany podczas rejestracji adres) instrukcję logowania i link do szkolenia.

Translate »