Data wydarzenia: 25.05.2021, 17.00-19.00
Miejsce: online
Kategoria: konferencja

Konferencja "Start-Up Bydgoszcz online!"

Cel konferencji

Zapoznanie uczestników z podstawowymi informacjami dotyczącymi zarządzania innowacyjnymi projektami.

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób myślących o założeniu własnej innowacyjnej firmy.

Agenda konferencji

17.00-17.05 – powitanie uczestników przez przedstawiciela BARR

17.05-17.10 – powitanie uczestników przez przedstawiciela PMI

17.10-17.45 – Dariusz Ciechan, Zaczynaj z wizją końca

Czy słyszeliście o podejściu projektowym? Z czym ono Wam się kojarzy? Czy realizujecie projekty i zastanawiacie się skąd wynikają Wasze problemy? Podczas spotkania opowiem Wam o podstawowych krokach planowania oraz wytłumaczę jakie korzyści daje podejście projektowe. Jestem przekonany, że te proste elementy przydadzą się w realizacjach Waszych projektów.

17.45-18.15 – Rafał Młotek, Typowe błędy w zarządzaniu projektem

Natura projektów sprawia, że prowadząc je jesteśmy narażeni na wiele zagrożeń. Unikatowość, zmienność, niepewność, niejednoznaczność i złożoność powodują, że nigdy nie uda się ich całkowicie wyeliminować. W myśl znanej maksymy warto jednak przyjrzeć się temu jakie błędy popełniają inni by samemu ich uniknąć. W ramach sesji zaprezentowane zostaną typowe błędy popełniane na wszystkich etapach cyklu życia projektu oraz pytania, jakie warto sobie zadać, by tych błędów uniknąć.

18.15-18.45 – Jacek Lisewski, PM czyli kto? Dlaczego warto to robić

Dlaczego nie opłaca się nie zarządzać projektami? Na czym polega rola kierownika projektu? Jak zwiększyć szanse na realizację projektu zgodnie z planem? Dlaczego powinniśmy koncentrować się na celu, pilnować zakresu i wprowadzać zmiany? I skąd w ogóle mamy wiedzieć, że coś zostało zrobione? W ramach sesji zaprezentowane zostaną wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania projektami od pomysłu na biznes, do dostarczenia rozwiązania i rozliczenia korzyści.

Informacje o prelegentach

Dariusz Ciechan – doświadczony oraz certyfikowany (PMP, PMI-RMP, PRINCE2, MSP, ITIL, SixSigma) kierownik projektów oraz programów z międzynarodowym doświadczeniem w firmach takich jak: Nokia (Alcatel-Lucent), 3Di, Atos. Specjalizuje się w prowadzeniu i zarządzaniu portfelami projektów oraz projektami wymagającymi wiedzy eksperckiej z zakresu IT (m.in.: PostNord, Highways Agency, Siemens, Orange), nowoczesnych technologii, bezpieczeństwa, transformacji, migracji, wprowadzania nowych usług oraz zmian organizacyjnych przedsiębiorstw. Przekazuje wiedzę praktyczną studentom studiów podyplomowych oraz Executive MBA na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, w Wyższej Szkole Bankowej jak i uczestnikom prowadzonych seminariów i warsztatów. Współpracuje z lokalnym biznesem w celu rozwoju zarządzania projektami w ich organizacjach. Jako aktywny wolontariusz i założyciel PMI Poland Chapter w Toruniu propaguje wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz roli Kierownika Projektu w organizacjach.

Rafał Młotek – kierownik projektów informatycznych z doświadczeniem w prowadzeniu projektów w obszarze Zarządzania Relacjami z Klientem, Hurtowni Danych, Business Intelligence oraz Zarządzania Danymi. Wspierał obszary biznesowe Marketingu, Kontrolingu i IT w zakresie rozwoju narzędzi informatycznych. Entuzjasta metodyk zwinnych i budowania zaangażowanych zespołów. Prywatnie miłośnik gór i wypraw rowerowych.

Jacek Lisewski – w PMI Oddział Kujawsko-Pomorski wspiera organizację i działania w obszarach wolontariatu, wydarzeń i rozwoju zawodowego. Na co dzień angażuje zespoły do wspólnej pracy nad złożonymi projektami w środowisku dynamicznych zmian i ograniczeń, zarządza projektami oraz usprawnia procesy zarządzania projektami i portfelem projektów. Do najciekawszych projektów, jakimi dotychczas zarządzał należało m.in. pionierskie wdrożenie rozwiązania Enterprise Assets Managament w branży wodociągowej, obejmujące kwestie finansowo-księgowe, HR oraz zarządzanie infrastrukturą, w tym moduł wsparcia utrzymania ruchu i gospodarki remontowej, z obsługą z poziomu platformy mobilnej i tabletów oraz SAP Multiresource Scheduling. Na co dzień zwinnie wykorzystuje znane mu metodyki i techniki, dostosowując hybrydy do potrzeb organizacji i projektów. Laureat międzynarodowego konkursu PMI Project Excellence Award w obszarze EMEA (2019) za realizację projektu uruchomienia w pełni funkcjonalnego, jednego z najnowocześniejszych centrów dystrybucyjnych branży farmaceutycznej w Europie.

Organizator i partnerzy

Konferencja organizowana jest przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego w ramach programu „Akcja Akceleracja!”. Partnerami inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy. Partnerem tej edycji Konferencji jest PMI Poland Chapter Kujawsko-Pomorskie.

Jak przebiegać będzie rejestracja na konferencję?

Osoby zainteresowane wypełniają formularz rejestracyjny, po czym otrzymują od przedstawiciela BARR link do wirtualnego pokoju, w którym będzie się odbywać konferencja.

 

Translate »